Italian Connection: het V7 topic (I, II, III, ...)

De eerste v7 classic had de voetsteunen vrij hoog gemonteerd zitten. Te zien aan het frame onder het motorblok . Bij de V7 III is dit omgedraaid. De voetsteunen zitten nu onder het frame gemonteerd. Hierdoor is deze meer geschikt voor iets langere mensen. Ik had exact dezelfde bevinding manden proefrit op een v7 stone bij TLM in Nijmegen. Inmiddels ben ik eigenaar van een V7 III special en dit zit voor mij stukken beter dan de V7 I. Ik heb mijne overigens alweer te koop staan. Deze staat op marktplaats. Betreft de blauwe guzzi v7 III special uit 2017.
 
Ik ben trouwens 1.83cm lang en kom er goed op weg. Wel nadat ik mijn zadel heb laten opvullen
 
In het kort: ik kan met mijn 1.79m over de zithouding op de V7 III Special niet klagen. De -850 van '21 brengt daar denk ik weinig verandering in - schijnt dat ze het zadel iets comfortabeler gemaakt hebben maar de afmetingen zouden eender moeten zijn.
 
Dat biedt perspectief.
Eerst eens kijken of ik plek kan maken in de schuur, oftewel m'n VX zien te slijten
 
Nu ik me aan het oriënteren ben op een volgende motor (mijn Norge begint nogal wat ouderdomskwalen te krijgen) kom ik toch weer uit bij een V7, en dan de huidige versie. Is er hier toevallig iemand die een digitale versie heeft van de handleiding van deze motor? Zou die graag eens lezen. Zoektochten met diverse zoekmachines heeft me tot op heden nog niets opgeleverd. Ja, je kunt er een downloaden als je een frame nummer hebt. Maar ja, die heb ik dus niet.
 
Van de week de nieuwe V7 Stone opgehaald :) Doe mij die link, dan zal ik eens kijken of ik de handleiding voor je kan downloaden.

Is het overigens mogelijk om bij deze V7 de stepjes lager te krijgen? (Heb zelf twee linker handen, noch technisch inzicht)
 
Van de week de nieuwe V7 Stone opgehaald :) Doe mij die link, dan zal ik eens kijken of ik de handleiding voor je kan downloaden.

Is het overigens mogelijk om bij deze V7 de stepjes lager te krijgen? (Heb zelf twee linker handen, noch technisch inzicht)
Handleidingen van Moto Guzzi staan op Manuals Motoguzzi

En dank voor je aanbod, maar het is te laat... ik heb al een V85 TT aangeschaft.
 
Is het adelaar teken (in blokjes opgebouwd) in m’n dashboard trouwens tegelijkertijd m’n fuel indicator?
 
Is het adelaar teken (in blokjes opgebouwd) in m’n dashboard trouwens tegelijkertijd m’n fuel indicator?
Je bedoelt als hoeveel brandstof je nog hebt? Nee, op de V7 heb je alleen een lampje dat gaat branden als je op reserve rijdt.
 
Really? Wie heeft dat bedacht?!
Wees blij dat je niet zo'n benzinekraan meer hebt. Vroeger, toen mannen nog mannen waren, moest je als je motor afsloeg de kraan van open op reserve zetten. En dan vooral ook niet vergeten 'm weer terug te zetten op open na het tanken...
 
Wees blij dat je niet zo'n benzinekraan meer hebt. Vroeger, toen mannen nog mannen waren, moest je als je motor afsloeg de kraan van open op reserve zetten. En dan vooral ook niet vergeten 'm weer terug te zetten op open na het tanken...
Nou dankjewel hè van de week met mn moto van 280kg, min 2 kilometer moeten lopen naar digbijzijnde dorp om daar om peut te bedelen.....
Benz.lampje is niet gaan branden. Die kunnen blijkbaar ook stuk.
Denk zet tum op reserve.....ja vergeet het. Die stand zit er dus al niet meer op vanaf 1994...... 8)7
 
  • Wow
Waarderingen: mhe
Zouden deze stuurverhogers passen op m’n V7 III Stone?

 
Dit topic maar eens een kick geven. Vandaag deze V7 (I) aangeschaft:
20230613_193517717_iOS.jpg
 
Goedendag, normaal zit ik bij het Ducati hypermotard topic. Maar op één of andere manier krijg ik steeds meer sympathie voor de V III en dan de carbon uitvoering. Nu lees ik hier veel over lengte van mensen. De fiets die ik nu rij is erg hoog (evo SP versie)
Is de V III te klein voor mijn lengte van 188cm, of zijn er meer hier die daar wel kunnen leven? Ik weet wel dat proef zitten en rijden het moet uitwijzen, maar wil graag wat feedback. Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan