Italie en Frankrijk : hotels en B+Bs.

Zekers in F gaat het prima tussen de files door.
Rondom Parijs op de Périférique gaat dat helemaal prima. Toch een paar weken terug niet altijd geprobeerd om die snelle scooters proberen bij te houden tussen al die auto's door. Dat grenst soms aan kamikaze-werk.

Meestal bij file vind ik het wel heel prettig als er een motor of scooter net voor me rijdt tussen de rijen auto's door. Voor mezelf is dat een stuk extra veiligheid. Als voorgaande motor al tussendoor is gereden dan is automobilist alert op motor-fietsen. Daarna dus minder kans op open vliegende deuren of auto's die van rijbaan wisselen. Voor mij is dat dan veiliger.

Maar ook in NL gaat het wel goed. Van de week tussen Rdam en Gorinchem ook tussen file door. Meeste auto's maken echt wel ruimte...............

Eensch.
alleen in F gaat het m.i. stukken soepeler.

In NL gaat het lane-splitten best lekker op bv A12, A4, A13. Daar zijn de koekblikken tolerant.
Maar gaat al minder in oosten des lands, en ook minder lekker op niet-werkdagen.

Vandaag klein stukje Duitsland, en waarachtig: een volkswagen voor me die perfect de Vmax aanhoud, en blijkbaar express op de middenstreep hangt... geeft niet, was maar even.
 
Zit nu sinds een week in Italië. Twee Mac's aangedaan: gratis internet hoewel het in Lucca iets ingewikkelder was moest je registreren.
Eergisteren F1 via VPN zitten kijken: geen centje pijn op de simpele Samsung tablet maar de T300 Chi stopte er steeds meer (buffering). Ligt dus niet altijd aan de waan.
Verwacht geen bandbreete van tientallen mbps maar wel op alle plaatsen redelijk fatsoenlijk beschikbaar

hey, toevallig: ik ben in precies die MacD in Lucca geweest..
heb geweigerd om mn cc in te vullen en kon bij restaurant ernaast wel gratis wifi gebruiken.
wllden niet eens geld voor de koffie (ik had al gegeten).

heb in Eurostar-hotel naast die macD geslapen: ook prima wifi.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan