Verder niemand een dragster hier? Of topic gewoon beetje dood
Inmiddels al even in bezit vanaf december 2021, door andere prioriteiten nog weinig mee gereden maar had hem ook aangeschaft met het idee er mega toertochten op te gaan doen en vooral voor de heb/looks/gaaf ding.
Uitlaat destijds vrij snel veranderd voor een combinatie van een Arrow bocht en een yoshimura R11 demper. Door het open systeem komt een Dragster èrg tot leven tov originele uitlaat gezien die ontzettend geknepen is. Daarnaast het volledige carbon pakket gemonteerd.
Verder van Malossi: V-snaar, vario, koppeling, torque driver (achter halfpoulie). Wat de scooter ook erg ten goede komt qua acceleratie.
Nu klaarliggen: 204cc Malossi bigbore en een Force Master. Force master ga ik wel even testen maar uiteindelijk gaat hij gewoon op de testbank om de originele ecu te mappen/flashen. Door het Euro 5/6 merk je dat de ecu steeds zo arm mogelijk gaat staan bij constante snelheid en half gas, bij constant 80km/h is gewoon zwaar irritant dat je hem steeds armer hoort gaan lopen. Quick fix voor iedereen is gewoon de ecu flashen, closed loop software erin en klaar.
Als ik de cilinder ga wisselen pak ik gelijk de cilinderkop mee, zou hij op een goede 20-21pk gecorrigeerd moeten zitten.
Inmiddels al even in bezit vanaf december 2021, door andere prioriteiten nog weinig mee gereden maar had hem ook aangeschaft met het idee er mega toertochten op te gaan doen en vooral voor de heb/looks/gaaf ding.
Uitlaat destijds vrij snel veranderd voor een combinatie van een Arrow bocht en een yoshimura R11 demper. Door het open systeem komt een Dragster èrg tot leven tov originele uitlaat gezien die ontzettend geknepen is. Daarnaast het volledige carbon pakket gemonteerd.
Verder van Malossi: V-snaar, vario, koppeling, torque driver (achter halfpoulie). Wat de scooter ook erg ten goede komt qua acceleratie.
Nu klaarliggen: 204cc Malossi bigbore en een Force Master. Force master ga ik wel even testen maar uiteindelijk gaat hij gewoon op de testbank om de originele ecu te mappen/flashen. Door het Euro 5/6 merk je dat de ecu steeds zo arm mogelijk gaat staan bij constante snelheid en half gas, bij constant 80km/h is gewoon zwaar irritant dat je hem steeds armer hoort gaan lopen. Quick fix voor iedereen is gewoon de ecu flashen, closed loop software erin en klaar.
Als ik de cilinder ga wisselen pak ik gelijk de cilinderkop mee, zou hij op een goede 20-21pk gecorrigeerd moeten zitten.