Iveco TT Assen 27 t/m 29 Juni 2013

The winner ...2013 ???

  • Lorenzo

    Stemmen: 28 20,1%
  • Rossi

    Stemmen: 46 33,1%
  • Marquez

    Stemmen: 24 17,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 23 16,5%
  • Crutchlow

    Stemmen: 12 8,6%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 0,7%
  • Hayden

    Stemmen: 2 1,4%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 3 2,2%
  • Smith

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    139
Zijn onderweg ook nog wat foto's gemaakt, en op de terugweg helemaal!

kan daar alleen maar weinig van vinden lijkt me wel leuk om te bekijken!
 
ondanks de lange dagen heb ik me toch weer vermaakt, het moment dat rossi de kop pakte is wel een hoogte punt geweest niet zozeer dat hij de kop pakte maar de reactie van het publiek een kippevel moment.

en ik zal 1 plaatje posten helaas de kwaliteit laat te wensen over gewoon met de telefoon gemaakt

liep even met de kleine door de pitsstraat en er was nog een box over dus snel de buggy even naar binnen gedrukt[afbeelding]
*D *D
 
Deze zal je zelf ook al wel hebben Joris .... ;)

full



Maar deze gaf Wilco je er ook nog bij , hij had er een paar op z'n kantoor liggen . :}

In het echt een leuk ding , die stond in Qatar van glas met een afmeting van 20 vierk meter .

full
 
Deze zal je zelf ook al wel hebben Joris .... ;)

[afbeelding]


Maar deze gaf Wilco je er ook nog bij , hij had er een paar op z'n kantoor liggen . :}

In het echt een leuk ding , die stond in Qatar van glas met een afmeting van 20 vierk meter .

[afbeelding]
Wow Gerrit..... :} Dit is wel zo ontzettend gaaf, ik weet echt niet wat ik moet zeggen man buiten 100000000 maal dank! :}

Volgende week heb ik mijn laatste examen, dan maar is een dag afspreken waarop ik ze kom ophalen? ;) :} :} :}
 
Wow Gerrit..... :} Dit is wel zo ontzettend gaaf, ik weet echt niet wat ik moet zeggen man buiten 100000000 maal dank! :}

Volgende week heb ik mijn laatste examen, dan maar is een dag afspreken waarop ik ze kom ophalen? ;) :} :} :}

Einde seizoen ....dan hebbie ze van alle circuits ....bier in November is net zo lekker hoor. ;) :+

Vind het alleen al leuk dat hij er tot nu toe iedere keer aan denkt , hij zei het wordt automatisme .
 
Einde seizoen ....dan hebbie ze van alle circuits ....bier in November is net zo lekker hoor. ;) :+

Vind het alleen al leuk dat hij er tot nu toe iedere keer aan denkt , hij zei het wordt automatisme .
Dan zit ik weer in Duitsland. :P Dan wordt het december. :+

Echt zo gaaf! :}
 
Deze zal je zelf ook al wel hebben Joris .... ;)

[afbeelding]


Maar deze gaf Wilco je er ook nog bij , hij had er een paar op z'n kantoor liggen . :}

In het echt een leuk ding , die stond in Qatar van glas met een afmeting van 20 vierk meter .

[afbeelding]
Nice!

Ben benieuwd waar je museum komt Joris,

Btw, heb hier ook nog TT programma's liggen, van '86 '94 '95 en '97 sowieso, en van SBK 1993. Kan ik je daar blij mee maken?
 
Laatst bewerkt:
Nice!

Ben benieuwd waar je museum komt Joris,

Btw, heb hier ook nog TT programma's liggen, van '86 '94 '95 en '97 sowieso, en van SBK 1993. Kan ik je daar blij mee maken?
Een museum zal voorlopig nog niet komen, daar heb ik veel te weinig voor. :)

Hier kun je zien wat ik zoal heb verzameld maar ook dat er anderen zijn met veel meer mooie spullen.

Die programma's ben ik zeker weten wel in geïnteresseerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan