ixil underseat uitlaat systeem

kawazakirr

Rookie
12 jun 2006
11
0
twente
Na het kopen van me huidige motor, vindt ik het weer eens tijd om een ander uitlaatje te knopen onder me motor. Me oog is gevallen op een ixil underseat uitlaat. is er iemand die ervaring heeft met dit systeem?

Bijlage: DSC01774.jpg
 
Ja als je een lading vermogen kwijt wil... dan kun je het overwegen. Op een Z1000 kost het je ongeveer 11 pk, een Ixil demper op een CBR 600 F kost 6 pk dacht ik. Bovendien komt je ene voetsteun verder naar buiten te staan omdat de uitlaatbocht er achterlangs moet.... niet echt prettig om te rijden.
 
Ik vind het niet echt underseat, het loopt er meer langs. Als je een echte underseat uitlaat wil ga dan eens langs bij de mannen van Superpole (www.superpole.nl) Die hebben ook nog eens een ruime keus aan verschillende materialen, verschillende lengtes en vormen. Ze doen het voor hetzelfde geld en misschien is het zelfs iets goedkoper.
 
Vind ze wel mooi zeg!

is een keus he, posen of pk's...

superpole is misschien wel een goed idee ja, lees positieve dingen over hen!
 
Een MEGA-BRUUT geluid komt hieruit!

yzf750r (uit het Flevo-topic) heeft dezelfde onder z'n Z1000. Het geluid wat daaruit komt is gewoon TE VET! :}
 
In het ZX6R topic is er een jongen (Hans-Kawa als ik me niet vergis) met zo'n soort systeem. Een 2003-2004, net zoals op de foto. Hij is alleen niet zo erg actief op MF.

Let wel op dat je je kentekenplaat goed bevestigd. Tijdens een meet in Zeeland vorig jaar zijn we weet-ik-het-hoeveel keer gestopt omdat hij z'n kentekenplaat steeds verloor :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan