J&J streetfightermeeting

unlimited

MF veteraan
7 mrt 2005
2.858
1
hoogeveen
Vandaag samen met Ron, Eric, Rene en Sandor effe O-) naar Veendam afgereist om de eerste J&J streetfightermeeting te bezoeken, veel mensen gesproken en het was zeker de moeite waard Jon Tober gesproken en diverse duitsers die even een bezoekje kwamen brengen.

Maar eerst was er voor de boys een tussenstop bij Jos coffeecorner :Y :Y

Hierbij een paar piccies van het vertrek de rest volgt vanavond door Eric en Ron, had m'n fototoestelletje dus niet bij me

Edit: nieuwtje is geen nieuwtje meer
full
 
Laatst bewerkt:
full


Jongens t'was weer eens supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar

Gr. J
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben mooi geluk gehad met het weer mannen, tenminste als jullie hetzelfde weer hebben gehad als hier in het oosten.

Enne Ron, dat zijn wel de kiekjes, lekker roken met die band!!

Ben benieuwd naar de rest van de foto`s, en natuurlijk wat Eric te vertellen heeft..................

Grt Bob. 8-) 8-) 8-)
 
Jullie hebben mooi geluk gehad met het weer mannen, tenminste als jullie hetzelfde weer hebben gehad als hier in het oosten.

Enne Ron, dat zijn wel de kiekjes, lekker roken met die band!!

Ben benieuwd naar de rest van de foto`s, en natuurlijk wat Eric te vertellen heeft..................

Grt Bob. 8-) 8-) 8-)


Terugweg af en toe een buitje vanaf Borger verder de hele dag droog *O*

Gr. Jos
 
Ahh,een speciaal foto topic van de meeting van vanmiddag :}

Nou dan zal ik hier ook maar een paar plaatjes neergooien dan

full


De mij meest bekende MF-fighters :} enneh mannen ik vond het leuk eens met jullie gebabbeld te hebben :Y
 
Stukje heel speciaal spuitwerk,in het echt leek het net of dit achter plexiglas zat

full


:} :}
 
Deze haan is de clubmascotte van de gastheren van vandaag

full




als speciale toevoeging gepost O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan