Ja, eindelijk heb ik het gedaan

heb nie echt het gevoel dat ik wat heb gemist met de OBT...enne, je was waarschijnlijk toch een buitenbeentje met je "nieuwe" fiets... :P
 
Goed zo *D
Enne, je moe nie huile dat je die OBT hebt gemist...had je ws toch om de 5 min stilgestaan omdat er een fiets was uitgevallen :P
Maar die fietsen die werden (bijna) allemaal ter plekke weer gemaakt en konden verder. Die stonden niet zo lang stil als jouw motor ;) :P
 
Supergaaf chantay, kan ik eigenlijk op het moment alleen maar van dromen....

Hep ff je site gecheckt...(je) ziet der leuk uit man... :}

maar goed, .... gefeliciteerd!!! ;)
 
Goh, toen ik de titel las dacht ik dat 'ie het over z'n eerste xxx ervaring ging hebben. Was het net zo lekker?
 
Het onderuit gaan heb ik al meegemaakt, gelukkig niet met mijn eigen motor, maar met de lesmotor.
 
Goh, toen ik de titel las dacht ik dat 'ie het over z'n eerste xxx ervaring ging hebben. Was het net zo lekker?

Wat denk je zelf :? ;)

Lijkt me niet echt fijn om met bepaalde delen over het asfalt te schuren :P
 
Goh, toen ik de titel las dacht ik dat 'ie het over z'n eerste xxx ervaring ging hebben. Was het net zo lekker?

Ik heb alleen mijn haar kort geknipt, maar ben idd nog steeds een vrouwtje :)
 
Wat denk je zelf :? ;)

Lijkt me niet echt fijn om met bepaalde delen over het asfalt te schuren :P
Schijnt best lekker te kunnen zijn hoor. Ik zie regelmatig op TV een gozer die graag met zn tong over de witte streep op het asfalt schuurt (ik krijg altijd dorst van die reclame :9~ )
 
Ik heb alleen mijn haar kort geknipt, maar ben idd nog steeds een vrouwtje :)

[EdwinO in de schaam-mode]
Oh sorry miss Chantay, weer zo'n vooroordeel van mij dat alleen mannen met de knieen over de grond glijden |(
 
Onze Poca is een beetje uit haar hum :P

Nee hoor helemaaaaal niet! Alleen hou ik niet van die wijsneuzen die dat soort opmerkingen maken....krijgt zelf zijn knie ook niet aan de grond, dus moet gewoon zijn mond houden.

Op zondag 02 juni 2002 22:55 schreef Yammie het volgende:Slimpie :j ;)
Maar ja, ze heeft dan ook een goede reden ;)
Gaf haar een iets te harde handdruk :)


Jij GAF mij tenminste nog een hand...kun je van de rest van de groep niet zeggen (behalve Fast Bass dan)...ach ja zal z'n reden wel hebben.
 
Op maandag 03 juni 2002 17:08 schreef - Pocahontas - het volgende:
Nee hoor helemaaaaal niet! Alleen hou ik niet van die wijsneuzen die dat soort opmerkingen maken....krijgt zelf zijn knie ook niet aan de grond, dus moet gewoon zijn mond houden.

Goed, ik zeg al niks meer *D Maar tussen rechtop en kneedown bestaat een wereld van verschil. En je maakt mij niet wijs dat je rechtop de bocht door gaat.

Jij GAF mij tenminste nog een hand...kun je van de rest van de groep niet zeggen (behalve Fast Bass dan)...ach ja zal z'n reden wel hebben.

We kunnen niet aan de gang blijven. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan