ja hoor heb ik weer!!!!!!!

cbrdave

MF veteraan
8 dec 2002
1.756
2
zwijndrecht
Ga ik vandaag vrijdag naar de poeder coater om mijn nieuwe 2e handse velgen op te halen die ik na aardig wat km bij elkaar vergaard heb, kom ik binne zie ze blinken ikke kwijlen ohh wat mooi geworden zaten krassen in de velgen nu niets meer van te zien! Wat denk je zegt de bedrijfsleider wacht ff hij moet ze nog inpakken en ik denk ok! sta erbij laat die sukkel mijn achtervelg op een metalenbint vallen gvd!!!!!! En zegt ie ook nog ach coaten we wel overnieuw en ikke zeg dacht t nie kijk naar velg en weer verrot grrrrrrrrrrrr heb al 2 weken niet gereden en rijd normaal woon werk rdam weet je hoeveel file ik de afgelopen 2 weken heb gehad. Bedrijfleider erbij en zegt regel wl nieuwe velg en neem nog contact met je op volgende week! Dus weekend begint lekker pffffff.
 
is natuurlijk ongelovelijk balen voor je, aan de andere kant lossen ze het wel netjes op denk ik ;)
 
Dat is inderdaad erg jammer. Maar het word tenminste wel erg goed opgelost. Je schiet er niets mee op, ik weet het, maar beter op deze manier, dan dat ze het proberen af te schuiven.

Groetjes,

Willi
 
Domme actie van die gast zeg. Kan gebeuren maar toch is het balen. Gelukkig lossen ze het netjes op, maar daar heb je helaas dit weekend niets aan. Ow ja... file zuigt enorm!
 
Fikse korting dus?

Zou ik wel doen als ik die bedrijfsleider was, want voodat je't weet kom je op het motor-forum met een slechte naam.

balen man!! :(
 
thanx voor de rea s voel me weer stukje beter maar ja we zijn allemaal mensen, maar had mijn velgen in een kuil of over een stuk houd kopot gereden ben er aardig ziek van geweest! kost weer 215 euri voor setje velgen op sloop en stralen en coaten was maar 25 euri per wiel oh ja en ook nog lakken. Maar dan zit je met nieuwe lager toch net iets over de 300 en das weer aardige bak met geld! en dan te bedenken ben superzuinig op bike rag em niet af maar rijsd verantwoord hard hahaha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan