Ja hoor, zet em maar langs de kant van de weg....

Hulde aan de politie ?

  • Inderdaad...

    Stemmen: 24 63,2%
  • Je hebt mazzel gehad....

    Stemmen: 14 36,8%

  • Totaal aantal stemmers
    38

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Rij ik vanmorgen van Meppel naar Leeuwarden, komt er bij Heerenveen een motoragent achter me rijden............

Ik van het gas af (ik reed 150 ofzo, snelkloppend hart, begon al te rekenen wat de contributie nu weer zou zijn.. '( ), kerel ook van het gas af, ging zo mooi wat door tot aan Akkrum en ja hoor, hij erlangs, handje uit en zet em maar neer......

Godverdegodver...maar nee, wat schetst mijn verbazing, de veldwachter hield er privé ook een Guzzi op na en wilde toch wel erg graag weten waar ik mijn Mistral uitlaten vandaan had.... :?

Ik denk "ik waag ook es wat" en zeg tegen die gast dat die dingen illegaal zijn en alleen voor circuitgebruik... :X

Zegt die gozer "Ah joh , bij zo'n motor maakt dat helemaal niet uit, die hoort gewoon een beetje herrie te maken, en doe me nou het adres van de leverancier maar......."

Om een lang verhaal kort te maken, hij zeurde nergens over (er is best wel een hoop illegaal aan mijn Guzzi) en gaf me een compliment omdat hij het een onwijs gaaf ding vond.........

Hulde aan de politie (ik zeg het niet gauw maar in dit geval....)

full
 
Zo zie je maar weer, het zijn bijna mensen :+

Maar je hebt idd wel mazzel gehad.
 
Laatste tijd wordt ik steeds aangehouden met me SM, en krijg dan steeds zo'n mooi geel blaadje overhandigd :(
Vanmorgen weer eens met de motor naar me werk, en het dilemma, ga ik met de R1 , of neem ik de SM, rij dus met de SM nog maar net weg, politi, KUT, maar ik zag hem op tijd, netjes gedragen en na een tijdje ging die me voorbij, zo pheuh, KUT, weer zo'n agent langs de kant die net klaar was, en ja hoor, ook precies achter me, dus weer netjes gedragen, en hee, ook hij ging me voorbij, dus ik ben nu helemaal blij, ik kan ook met dat ding rondrijden zonder aangehouden te worden ;)
 
Het zou psa een schande geweest zijn als ie je wel bekerud had. Zo'n knap staaltje huisvlijt moet nou eenmaal af en toe aan de veter getrokken worden. 8-)

't Zal wel door je lieve engelengezichtje komen dat je niet hoefde te dokken :P .
 
Laatste tijd wordt ik steeds aangehouden met me SM, en krijg dan steeds zo'n mooi geel blaadje overhandigd :(
Vanmorgen weer eens met de motor naar me werk, en het dilemma, ga ik met de R1 , of neem ik de SM, rij dus met de SM nog maar net weg, politi, KUT, maar ik zag hem op tijd, netjes gedragen en na een tijdje ging die me voorbij, zo pheuh, KUT, weer zo'n agent langs de kant die net klaar was, en ja hoor, ook precies achter me, dus weer netjes gedragen, en hee, ook hij ging me voorbij, dus ik ben nu helemaal blij, ik kan ook met dat ding rondrijden zonder aangehouden te worden ;)
Neem een Guzzi :+
 
leuke actie...

ik reeds eens in een bmw m5 over de a28 een beetje te hard... O-)
zie ik achter me een volvo 850 heel erg zijn best doen om mij bij te houden... O-)
blijkt het politie te zijn... :(

ik stoppen en aan de kant, zegt 'ie; ''u reed zeker 215 meneer'' waarop mijn broer (die zat naast me) zegt ''ja, maar hij kan nog harder hoor! Begint die agent te lachen, moesten we hem volgen de snelweg af, wij zweten, wilde die gewoon een stukkie rijden (en rijden kon 'ie!!)
 
Geef maar toe, je hebt best wel lang zitten denken over een verhaal om zoveel mogelijk complimenten over je Guzzi te krijgen. Jawel, we hebben je door gozert!

Mooie Guzzi hoor.
 
Geef maar toe, je hebt best wel lang zitten denken over een verhaal om zoveel mogelijk complimenten over je Guzzi te krijgen. Jawel, we hebben je door gozert!

Mooie Guzzi hoor.
mag ik godverdomme ;)

ik ben maanden met dat hok aan het bouwen geweest en er is een héééle grote zak met euri ingegaan........ :)

het verhaal hoefde ik niet te bedenken, dat diende zichzelf vanochtend aan in de vorm van nu es niét verspilde belastingcenten op een k100.. 8-)
 
Ik had em eigenlijk gewoon idioot veel geld voor die auspuff moeten vragen en zelf een nieuwe kopen ;)
 
:} :} Gave agent, maar om je daar nou voor langs de kant te zetten.

Oja, bral: je bent gewoon een ordinaire complimentenvisser. :P :+
Maar eerlijk is eerlijk, die Guzzi verdient ze wel :9~
 
Zijn momenten om in je plakboek te stoppen.

Zo werd ik op een MVAugusta aangehouden, blijkt de beste agent de F4S wel een keer bij 15.000 toeren te willen beluisteren :?

"Schijnt zo'n machtig mooi geluid te zijn"
"U weet toch dat dat zelfs in de eerste versnelling hoogst illegale snelheden tot gevolg heeft?"
"Achja...ik rij wel achter je aan en dan moet je hem maar een opentrekken als je dat wilt" :}

Heb hem voorzichtig tot 13.000 open getrokken aangezien ie nog ingereden moest worden. })


Maareh... waar heb je die Mistral uitlaten nou vandaan? Ik zoek nl ook een setje.
 
Maareh... waar heb je die Mistral uitlaten nou vandaan? Ik zoek nl ook een setje.
bij onno, www.hmimoto.nl

levertijd, ongelogen, 1 week.....en dan vanuit italie dus hè.....

lamers levert ze zogenaamd ook maar die laat zelf maken zijn dus geen "echte" en ook lang niet zo mooi afgewerkt maar hij vraagt er wel hetzelfde voor.....
 
GOEIE GOEZ' MAN.

Wat heb je er allemaal mee gedaan?

Zo op het eerste gezicht zijn alleen de uitlaten illegaal. R.a.w.'s en spiegels waren indertijd nog niet verplicht. Ergo; hij is zonder uitsteeksels type goedgekeurd en dat blijft geldig. :P

Mijn LeMans 1000 gaat origineel worden (qua uiterlijk, moet even het budget bekijken voor de inwendige Guzzi). :Z
 
Laatste tijd wordt ik steeds aangehouden met me SM, en krijg dan steeds zo'n mooi geel blaadje overhandigd :(
Vanmorgen weer eens met de motor naar me werk, en het dilemma, ga ik met de R1 , of neem ik de SM, rij dus met de SM nog maar net weg, politi, KUT, maar ik zag hem op tijd, netjes gedragen en na een tijdje ging die me voorbij, zo pheuh, KUT, weer zo'n agent langs de kant die net klaar was, en ja hoor, ook precies achter me, dus weer netjes gedragen, en hee, ook hij ging me voorbij, dus ik ben nu helemaal blij, ik kan ook met dat ding rondrijden zonder aangehouden te worden ;)
wrom houden ze je dan aan?
 
GOEIE GOEZ' MAN.



Zo op het eerste gezicht zijn alleen de uitlaten illegaal. R.a.w.'s en spiegels waren indertijd nog niet verplicht.
Jammer joh maar "in die tijd" is van voor 1976 en dan alleen als het er af fabriek ook niet op zat, dat gaat dus voor deze brommert van geen kanten op ;)

Verder ga ik het allemaal niet opnoemen maar hij is zo goed voor een paar honderd euri contributie als oom agent kwaad wil.......
 
Laatste tijd wordt ik steeds aangehouden met me SM, en krijg dan steeds zo'n mooi geel blaadje overhandigd :(
Vanmorgen weer eens met de motor naar me werk, en het dilemma, ga ik met de R1 , of neem ik de SM, rij dus met de SM nog maar net weg, politi, KUT, maar ik zag hem op tijd, netjes gedragen en na een tijdje ging die me voorbij, zo pheuh, KUT, weer zo'n agent langs de kant die net klaar was, en ja hoor, ook precies achter me, dus weer netjes gedragen, en hee, ook hij ging me voorbij, dus ik ben nu helemaal blij, ik kan ook met dat ding rondrijden zonder aangehouden te worden ;)
Hoeveel motoren heb jij tegenwoordig wel?
R1
VFR
GSXF
SM
 
Het zou psa een schande geweest zijn als ie je wel bekerud had. Zo'n knap staaltje huisvlijt moet nou eenmaal af en toe aan de veter getrokken worden. 8-)
Dus als ik op een race monster te hard rij dan is dat 'not done' en als ik op een oude klassieke Guzzi te hard rij dan mag dat onder het motto 'Zo'n knap staaltje huisvlijt moet nou eenmaal af en toe aan de veter getrokken worden.'. :+

Misschien dan toch ook maar zoiets aanschaffen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan