Ja! Ik heb 4-in-2 pijpen!

Zo hee, ik word gemist hiero! :)

Ikke ben dus deze zomer óf op vakantie
óf aan het werk, en verblijf dan bij Pa en Moe die een lullig ISDN lijntje hebben.....Ik ben dus nog een maandje ofzo wat afwezig.
Berichten die direct voor mij bestemd zijn kan je beter emailen, check ik toch 2 maal daags....MF minder.

Iedereen nog een prettige zomer en tot over een paar weken! Dan ben ik dus weer 24x7 onlijn :P
 
Nope, was niks. 3 hele mooie pijpen van buiten, 1 was in gelast. Binnenwerk was zo gaar als wat. Overal de einddempers uitgerost. lelijk laswerk op de uiteinden etc. Wilde ook niks in prijs zakken. Ik zet de zoektocht voort. 4 in 2 zijn ook mooi he? (en klinken lekker)
 
Nope, was niks. 3 hele mooie pijpen van buiten, 1 was in gelast. Binnenwerk was zo gaar als wat. Overal de einddempers uitgerost. lelijk laswerk op de uiteinden etc. Wilde ook niks in prijs zakken. Ik zet de zoektocht voort. 4 in 2 zijn ook mooi he? (en klinken lekker)

Shit, jammer. Was dat die vent met die hele 550 voor weinig??
 
Nee andere kerel. 550 past zowieso niet (diameter bochten te klein, dempers te kort)
 
Nope, was niks. 3 hele mooie pijpen van buiten, 1 was in gelast. Binnenwerk was zo gaar als wat. Overal de einddempers uitgerost. lelijk laswerk op de uiteinden etc. Wilde ook niks in prijs zakken. Ik zet de zoektocht voort. 4 in 2 zijn ook mooi he? (en klinken lekker)
yep zien er goed uit, en klinken lekkuhrrr :P
 
Bochten verbreden? Bochten verbreden? Ik zal jouw bochten eens verbreden! Wat krijgen we nou??
 
ehww ik denkkk dat ik nu 4 meter plaaatstaaaaaal, een lasapparaat, en vier bochtjes om m'n oren krijg :P :P

edit, heb ik in m'n vakantie ook eens wat anderste doen als te bedenken hoe ik m'n tank ga uitdeuken :) , en m'n kapjes rechts proberen te repareren met plamuur en de rest :) , ps uitlaten zijn heel gebleven :P :P
 
Laatst bewerkt:
heey als je nog leuke 4 in 2 uitlaten zoekt voor een goede prijs, kijk dan even bij www.loudfastugly.com , die gast heeft ze na een tijd niet te kunnen leveren weer een party NOS uit de jaren 70 kunnen bemachtigen, chroom kwaliteit schijnt zeer goed te zijn. ze zijn van het merk MCM (bekend aftermarket merk uit de jaren 70)

uitlaatsystemen voor diverse modellen oa cb350, 550 en 750.

wilde er eerst ook een kopen, maar ga uiteindelijk toch maar voor de orginele NOS 4-4 van CMS. (www.cmsnl.com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan