Ja! Ik heb 4-in-2 pijpen!

Jochem - SOHC4

MF veteraan
24 apr 2002
4.290
1
Ik ben dus heel erg blij! Ik heb de moed de originele 4-in-4's aan te kunnen schaffen voor een normaal bedrag inmiddels opgegeven, en heb bij Johan Spaan in Puremerend (www.fourdeel.com) 4-in-2 pijpen aangeschaft. (vandaar dat mijn originele f1 pijp ook in de aanbieding is). Ze zien er perfect uit (de bochten iets minder, maar goed), en ze klinken moooooooi!! Dat wilde ik eigenlijk even kwijt. Pics volgen binnenkort wellicht, als ze ontwikkeld en gescanned zijn...

misc.php
 
Ach, ben toevallig net een setje 4-in-4's tegen gekomen voor wenagh... :P :P :P Geintje.

Mooi joh, we zullen op OBT II wel even luisteren. :)
 
nou veel plezier met je nieuwe pijpen, klinkt vast en zeker mooier, ehh piccie komt eraan las ik, ehhhh mp3'tje van nieuw soundje?????? :P
 
Heb nog steeds geen piccie. Toestel is brak en de foto's zijn mislukt. Toch maar eens voor digitaal gaan.... wellicht kan ik van de week wel ff een digicam lenen...
 
Jochem, kijk http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&u=oldtimers&ID=13621&av=&fv=&fo=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style= (hier) even: een hele CB 550F met 4-in-4 voor 150 euro! Past misschien ook op de jouwe?? :)

De rest mag natuurlijk ook even kijken :)
 
jep... beetje weinig geboden, maar 't klinkt ook wel erg brak. Ga 'm wel eens bellen ofzo...

Heb met die vent van die 400's al mailcontact gehad. Keek naar de foto en die witte tank is exact hetzelfde als de tank van mijn gejatte 400. Wel héél toevallig, aangezien het geen betsaande honda combinatie is. Heb 'm om de framenrs. gevraagd, maar die zijn niet hetzelfde als van mijn 400....
 
jep... beetje weinig geboden, maar 't klinkt ook wel erg brak. Ga 'm wel eens bellen ofzo...

Heb met die vent van die 400's al mailcontact gehad. Keek naar de foto en die witte tank is exact hetzelfde als de tank van mijn gejatte 400. Wel héél toevallig, aangezien het geen betsaande honda combinatie is. Heb 'm om de framenrs. gevraagd, maar die zijn niet hetzelfde als van mijn 400....
gaat jochem z'n kollektie weer uitbreiden?? :P

enne misschien wel tankjes en schermpjes geswapt met een ander 400'je?
 
jep... beetje weinig geboden, maar 't klinkt ook wel erg brak. Ga 'm wel eens bellen ofzo...

Heb met die vent van die 400's al mailcontact gehad. Keek naar de foto en die witte tank is exact hetzelfde als de tank van mijn gejatte 400. Wel héél toevallig, aangezien het geen betsaande honda combinatie is. Heb 'm om de framenrs. gevraagd, maar die zijn niet hetzelfde als van mijn 400....

Hmm, toch maar eens gaan kijken dan misschien? Voor hetzelfde geld geeft die vent natuurlijk verkeerde framenr's op.
 
Had ik ook al bedacht. Ga volgende week dus ff kijken. Weet toch precies waar de deuken etc. zaten. Bovendien aardig prijsje voor 3 400's. Ga ook ff kijken naar die 550, maar da's niks, ben ik bang.
 
Had ik ook al bedacht. Ga volgende week dus ff kijken. Weet toch precies waar de deuken etc. zaten. Bovendien aardig prijsje voor 3 400's. Ga ook ff kijken naar die 550, maar da's niks, ben ik bang.

Kun je der ook een aan Sjaap verpatsen :)

Waar is die gozer trouwens?
 
Kun je der ook een aan Sjaap verpatsen :)

Waar is die gozer trouwens?

Zie 'm wel zo héél af en toe on-line op de MSN. Misschien is 'ie kwaad geowrden om Bierelier z'n Lego grapje in het [dilemma: polijsten en olie] topic...
 
Ach ja, dat lijkt me ook wel. heb nog niks gehoord op mijn aanbod om zaterdag naar utercht te komen rijden en dan samen naar obt2 te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan