Ja wat moet ik hier nou van denken?

:)

Maar waarom zou iemand eigenlijk zo ontzettend veel geluid willen maken? Het komt over als het willen hebben van aandacht. Dat is op zich niet abnormaal, maar de wijze waarop misschien wel.
Ach zo heb je er tegenwoordig steeds meer, vooral aandacht willen hebben door zich schreeuwerig te gedragen. Fiets in de toerenbegrenzer jagen met koppeling ingetrokken enzo.
Doe dan meestal het tegenovergestelde, juist geen aandacht geven. Maar ze scoren meestal wel goed bij pubers en petjes. Geeft ook het niveau wel aan denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Misschien start hij hier dan een topic over zijn verontwaardiging over de boetes, hoe ze erbij komen en dat het hier een politiestaat aan het worden is.
 
Waar moet ik nu eigenlijk boos over zijn?

Die 'open uitlaat' of het feit dat er nog steeds mensen vrijwillig kawa rijden?


Maakt me ook niet uit...ik steun de TS, beide zijn te zot voor woorden.
 
[me="Faithy"]kijkt even of Wolve er niet ergens meegleurt....[/me]

nee?

Kawa's, ze zouden verboden moeten worden.. :r
 
Loop gistermiddag over de vismarkt in Groningen. Dat is een zone die verboden is voor auto's en motoren. Komt er een oudere omgebouwde Kawa zx6r aangereden.
Rijd die kerel recht over het marktplein heen. Dus niet de wegen er rondom, maar over het marktplein zelf. zit ongelooflijk te spelen met het gas ... ding had geen uitlaat (in ieder geval niet gezien) of er zat een gat in. maar ding maakt ongelooflijke bak lawaai... nadat hij het plein over was gestoken rijd hij een zijstraat in en gaat nog meer aan het gas hangen. Geluid komt natuurlijk dubbel zo hard aan tussen die gebouwen. Verder dus veel dingen niet goed aan dat ding. Nummberbord zover omhooggebogen dat het nauwlijks te lezen is... enz. enz. enz.

Geeft motorrijders wel een goeie naam zou ik zo zeggen. -O-

Waar maak je je druk om? Motorrijders hebben zowieso geen goede naam.
Solliciteer bij de politie zou ik zeggen...je hebt het in je als ik het stukje hierboven lees. _O-
 
je bengt gewoon beledigd omdat jij een kawa hebt... of je zit nog in de ontkenningsfase...

arme ziel.. Diversion is overigens geen 'merk', maar een 'type' :P
 
Laatst bewerkt:
je bengt gewoon beledigd omdat jij een kawa hebt... of je zit nog in de ontkenningsfase...

arme ziel.. Diversion is overigens geen 'merk', maar een 'type' :P

Beledigd??? Nee hoor, ik kan een opmerking van "Kawa :r " van iemand die op zo'n "hok" van een YAMAHA Diversion rijdt echt niet serieus nemen. Want daarmee bewijs je al dat je geen smaak hebt. :W
 
:') als iedereen alles zó serieus zou nemen, zou het constant overal oorlog zijn :')

lieverd,

A) mn vriend heeft een Kawa
B) ik had bijna een ZZR600 gekocht
C) dit is een verkapt-vrijdag-middag-topic
D) zoek een leven ofzo als je hier aanstoot aanneemt :')
E) van iemand met een volgens jou minderwaardige motor :') helemaal :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan