Jaaa, mijn eerste kneedown!

Nou Kim nogmaals gefeli heh! :}
Ik heb het veertien dagen terug ook op die manier geleerd maar dat wist je al, gister nog ff wat bijgeschaafd (het kunnen en de sliders) en het gaat nu al veel vloeiender! 8-) })

Zou je ff aan je broertje kunnen vragen waar de piccies blijven ;) ?
 
Gaaf, gefeliciteerd :}

Ehh... geef je nu ook les :? Wellicht leuk om een keer met een aantal personen 's avonds of in een weekend bij philips te kneedownen.
 
Hey hey,

Sommige motoren is het moeilijker mee als met de andere, Koen kan met mijn ZZR ook moeilijk met zijn knie aan de grond en als iemand kan kneedownen is het mijn manneke wel! Met rondjes rijden kan ik ook de knie aan de grond krijgen maar met de verdomde onverwachte bochtjes in de Eifel nog steeds niet! Vaker dan maar naar de Eifel dit jaar.......rij je volgende keer zelf mee Kim? ik hoop het, achterop op een ZX-12 lijkt me niet zo fijn....dat is ook de reden dat ik zelf rij.

Dus met mijn SV-tje (nieuwe aanwinst!!!!!!!!!!!) moet het zeker lukken, want een SV is toch wel een verbeterde versie van een GS, en zo niet dan wel een veel jonger modelletje!

Wel heel heel gaaf, ben benieuwd wanneer de wheelies komen! en misschien stoppies? :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Hoe meer jonge vrouwen op de weg hoe beter! :]
 
Laatst bewerkt:
jaaa mij is het ook gelukt op een oprit van de autoweg, is inderdaad wel ff schrikken. baalde er wel van dat ik geen op of afritten meer tegenkwam wou nog wel vaker.... :]
 
Gefeliciteerd maatje, nu hoef je tenminste niet meer op die vreed gevaarlijke minibikes te rijden om een kneedown te maken :} .
Op straat gaat je zeker ook lukken nu je de techniek door hebt.
Wel ff opletten waar je het doet, je hebt niet zo heel veel rommel op de weg nodig om eraf te stuiteren, hoewel je niet ver kunt vallen want je ligt al gedeeltelijk op straat :+

Succes met het verder oefenen :]
 
Op vrijdag 09 mei 2003 02:23 schreef AvZ stuntriding het volgende:
Gefeliciteerd maatje, nu hoef je tenminste niet meer op die vreed gevaarlijke minibikes te rijden om een kneedown te maken :} .
Op straat gaat je zeker ook lukken nu je de techniek door hebt.
Wel ff opletten waar je het doet, je hebt niet zo heel veel rommel op de weg nodig om eraf te stuiteren, hoewel je niet ver kunt vallen want je ligt al gedeeltelijk op straat :+

Succes met het verder oefenen :]

altijd fijn die troostende woorden ;) :}
 
Congrats! Cool Kim! :}

Had je meteen allebei de knietjes gedaan?
Ik moet mijn rechterknie nog bijschaven maar alles op zijn tijd :)
 
Die ken ik wel,maar dat is toch afgesloten?
Of kun je daar gewoon op rijden dan.

Kan je gewoon op rijden...

Op vrijdag 09 mei 2003 10:05 schreef Saimonie het volgende:
Congrats! Cool Kim! :}

Had je meteen allebei de knietjes gedaan?
Ik moet mijn rechterknie nog bijschaven maar alles op zijn tijd :)

Ik heb alleen mijn linkerknie gedaan, rechts leek me toch weer iets heel anders...
Maar euh cool, nog een vrouw die kan kneedownen! :P
 
Je kunt toch het beste ff oefenen op zo'n terein.
Lijkt mij verstandiger dan op de openbare weg.
Goed gedaan meid... Zal de volgende keer er voor zorgen dat de accu van die camera vol is :+
 
[beetje laat modus]
Heeft er nog iemand zin om vanavond rond 20:00 nog ff een paar rondjes te maken!? (Morgen is het weerbericht een stuk minder mooi dan voor vanavond)

Edit:
Niemand gezien :( Althans geen motorrijders.

Overigens betwijfel ik of ik op de goede parkeerplaats reed. Ik was op de parkeerplaats naast philips semiconductor. Vanaf de parkeerplaats kun je niet linksaf vanwege wegwerkzaamheden. :? Op de parkeerplaats waar ik was stonden lantaarnpalen en was niet echt vlak. Als Ms. Stuntie hier haar eerste kneedown heeft gemaakt ben ik nog meer onder de indruk. :9
 
Laatst bewerkt:
[beetje laat modus]
Heeft er nog iemand zin om vanavond rond 20:00 nog ff een paar rondjes te maken!? (Morgen is het weerbericht een stuk minder mooi dan voor vanavond)

Edit:
Niemand gezien :( Althans geen motorrijders.

Overigens betwijfel ik of ik op de goede parkeerplaats reed. Ik was op de parkeerplaats naast philips semiconductor. Vanaf de parkeerplaats kun je niet linksaf vanwege wegwerkzaamheden. :? Op de parkeerplaats waar ik was stonden lantaarnpalen en was niet echt vlak. Als Ms. Stuntie hier haar eerste kneedown heeft gemaakt ben ik nog meer onder de indruk. :9

Er staan idd lantaarnpalen, maar die staan ver genoeg uit elkaar... Op sommige stukken is t asfalt wat minder, maar er zijne grote ruimtes waar t zeker goed genoeg is...
Ik heb niet gezien dat t afgesloten was aan 1 kant, maar t zou best kunnen...
 
Tja Kim,ik geloof dat dus niet :) .Vrouwen met hun knie aan de grond.... :r dat kan gewoon niet.Ja als je anderhalf uur oefent,vind je het gek?Dan kan echt iedereen het,lekker makkelijk....en er zijn toch ook nog steeds geen fotoos!?!?!
Wel had je zaterdag klitteband op je knieen..........
 
Tja Kim,ik geloof dat dus niet :) .Vrouwen met hun knie aan de grond.... :r dat kan gewoon niet.Ja als je anderhalf uur oefent,vind je het gek?Dan kan echt iedereen het,lekker makkelijk....en er zijn toch ook nog steeds geen fotoos!?!?!
Wel had je zaterdag klitteband op je knieen..........

Nou zeg, je hebt zaterdag toch mn sliders gezien ;)
dan zullen we t nog maar niet over stunten hebben, dat is toch ook niet moeilijk als je les van Arian hebt gehad, dan kan ook iedereen het })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan