JAAAAAA, 25 KW No MORE !!!

YurrewN

Die hard MF'er
10 apr 2002
477
0
In de stad
HEHE, eindelijk, na 2 jaar mag ik vol blazen..

mijn ZX6R ondergaat as we speak een tune-beurt wow..

:9~

En dan morgen RAGGEN met vol vermogen HEEEERRRRLIJK !!!!
 
Lekker joh, wat een genot zal dat zijn morgen ghehe...

Weet niet of je naar de TT gaat > niet als Italiaanse coureur gaan gedragen heh ;)
 
Voorzichtig ??

HAHA nooit, en ach, hij reed afgetuned ook al ongeveer 240 km/uur.. dusss ben al aardig gewend, maar nu mag ik dus "officieel" keihard ;)
 
Op vrijdag 28 juni 2002 12:57 schreef YurrewN het volgende:


Voorzichtig ??

HAHA nooit, en ach, hij reed afgetuned ook al ongeveer 240 km/uur.. dusss ben al aardig gewend, maar nu mag ik dus "officieel" keihard ;)

Komt wel goed als ik dit zo lees :?
Klinkt wel stoer 8-) , maar ook ontzettend |(
 
tja, de ringen zitten er wel in, maar da's ook het enige volgens mij.. verder trekt ie als een raket... :9~

en dus, ben ik ook wel gewend aan het vermogen, dus zoveel erger dan dat ik nu rij zal het wel niet worden..

maken jullie je geen zorgen :)
 
Ego wordt bij sommige bepaald door de presaties
van hun motor en niet hun eigen.
Maar daar is niks mis mee hoor, kan er altijd
wel om lachen.
Dus veel plezier met de winst aan ego/vermogen.
Nu zal die wel makkelijk 300+ lopen. ;)
 
Voorzichtig ??

HAHA nooit, en ach, hij reed afgetuned ook al ongeveer 240 km/uur.. dusss ben al aardig gewend, maar nu mag ik dus "officieel" keihard ;)
index.jpg


Bovenstaande heeft 108pk (78,8kW) nodig, om 265km/h te gaan. Tismaar goed dat je nix hebt geraakt, tijdens het 'raggen'. :P
 
Veel :] plezier.
Ik mag officieel 4 augustus volvermogen :(
Maar misschien dat ik het al eerder doe.

Doe maar niet eerder...eventuele gevolgen hebben
overduidelijk op het forum gestaan.
Gewoon nog ff volhouden, je bent er bijna! *D

Hoe ist met je fiets nu, ga je hem nu inruilen ??
 
Voorzichtig ??

HAHA nooit, en ach, hij reed afgetuned ook al ongeveer 240 km/uur.. dusss ben al aardig gewend, maar nu mag ik dus "officieel" keihard ;)

:? dus hij was overduidelijk met opzet geen 25 kw.. dus dat morgen 'raggen' dat doe je altijd al, maar het mag nu legaal, als ik het goed heb begrepen..
 
Op vrijdag 28 juni 2002 23:07 schreef Daniel Leenders het volgende:Ja, 10965 euro.
|( |( |(

Dat ga ik er dus niet voor betalen.
Ik heb ze al zien staan voor 9900 euro.
Maar de eigenaar was er niet dus heb niet kunnen onderhandelen.
Aankomende week moest ik nog maar eens komen :)
Veel succes met het onderhandelen, voor meer dan €9500 zou ik 'm persoonlijk niet kopen. Anders kun je net zo goed voor de ZX636 gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan