jaaaaaaa hij is besteld

Ik ben het met je eens dat dit niet de ideale tijd is om te rijden maar heb van verleden week ook mijn nieuwe cbr 600rr. Je moet je motor toch de eerste 1000km rustig inrijden, dus zolang het goed en droog weer is rijd ik er rustig mee rond. Dan is ie binnen enkele maanden goed ingereden en kan ik ertegen aan gaan als het goede weer eraan komt. Want neem het van me aan: het is verschrikkelijk om met een hypersport rustig te rijden. ;(

Tis werkelijk een kwelling om een nieuwe in te rijden, maar wel leuk. ;)
 
hoe bevalt je leovince,speed6?

Heb de titanium evolution gekocht. Rijd werkelijk waar fantastisch. niet te vergelijken met originele demper. Je moet wel even wennen aan het geluid :+ veel sterker midden gebied. Vind het echt een hele goede aankoop. Heb hem zelf gemonteerd net voor mijn 1000km beurt.

zie hier voor nog meer keus => CBR600RR sport demper


ps: als je die leo hebt gehoord wil je niets anders meer :9
 
Laatst bewerkt:
Morgen is het mijn grote dag, doe hem dan weg om een sportuitlaat te laten maken en monteren. Ik weet nog niet wat, hij kon er zelfs een dubbele pijp onder zetten en de sound kon ik ook zelf kiezen zei hij. Weet zelfs nog niet of het inox, carbon, kevlar of titanium zal worden. Zal waarschijnlijk van de prijs afhangen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Hou jullie wel op de hoogte.
P.S.: Heb ondertussen toch al 600km op de teller staan. :9~ :9~ :9~
 
Waarom??
De mijne stond in de showroom die ik verleden week gekocht heb. De kleur(zwart) en model verandert niet en ik laat de mijne pas registreren in 2004. En omdat ik deze nam heb ik nog een extra korting gekregen. Zeker niet onbelangrijk!!! En ingereden tegen volgend jaar.
 
wat die uitlaat betreft,wat bedoel je met "wennen aan het geluid" ?

Maakt die dan zoveel méér lawaai, of gewoon een ander (dieper of snerpend) geluid ?

het probleem namelijk op de meeste circuits is dat je een "street legal" uitlaat moet hebben en met zo'n "exemplaar onder de kont" gebeurt de vervanging door de originele niet op 1-2-3....
 
wat die uitlaat betreft,wat bedoel je met "wennen aan het geluid" ?
Maakt die dan zoveel méér lawaai, of gewoon een ander (dieper of snerpend) geluid ?
het probleem namelijk op de meeste circuits is dat je een "street legal" uitlaat moet hebben en met zo'n "exemplaar onder de kont" gebeurt de vervanging door de originele niet op 1-2-3....

Zoals ik al eerder schreef dit is een "evolution"(lees street legal).
Had hiervoor namelijk alleen maar met originele uitlaten gereden.
Als ik weer op het circuit wil rijden stop ik toch de db killer erin ;)
 
en wat doe je met de "mapping" van je electronische injectie ?

Het lijkt me dat zo'n zeshonderdje (sorry, maar ben nog maar zopas mijn Fireblade kwijt en dan denk je nog een tijdje in >900 cc-termen)nog eerder last zal hebben van vermogenverlies als zijn vervanguitlaat niet 100 % past bij de fabrieksafstelling.....
 
en wat doe je met de "mapping" van je electronische injectie ?

Het lijkt me dat zo'n zeshonderdje (sorry, maar ben nog maar zopas mijn Fireblade kwijt en dan denk je nog een tijdje in >900 cc-termen)nog eerder last zal hebben van vermogenverlies als zijn vervanguitlaat niet 100 % past bij de fabrieksafstelling.....

daar zullen we dan binnenkort wel op de bank achterkomen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan