jaaaaaaa hij is besteld

Nice ! Ik ga de Blauwe RR bestellen, maar ik had gehoord dat ie al in Nov '03 leverbaar was .... !

En die waardebonnen, is dat een actie, of heb je dat onderhandeld ?
 
Nice ! Ik ga de Blauwe RR bestellen, maar ik had gehoord dat ie al in Nov '03 leverbaar was .... !

En die waardebonnen, is dat een actie, of heb je dat onderhandeld ?


als je nieuw koopt valt er een boel te onderhandelen, geloof dat maar....

in iedergeval gefelici, maar ik snap niet waarom je zoveel centjes extra uitgeeft alleen voor de 'nieuwe' kleurstelling |(
 
Hmm ja waar heb ik het van betaald,ik weet al lang dat ik een motor wil en ik werk full time dus dat was flink sparen.Waarom een 2004 model....ja van de winter rijd ik niet en dan kan ik dus beter een nieuwe RR nemen ipv een (dure) 2de hands.Dat van die waardebonnen was gewoon onderhandellen(mijn pa en ma waren erbij dus dat hielp
 
Je hebt goede ouders , ben er maar zuinig op.
Veel plezier met je mooie motor.

Hmm ja waar heb ik het van betaald,ik weet al lang dat ik een motor wil en ik werk full time dus dat was flink sparen.Waarom een 2004 model....ja van de winter rijd ik niet en dan kan ik dus beter een nieuwe RR nemen ipv een (dure) 2de hands.Dat van die waardebonnen was gewoon onderhandellen(mijn pa en ma waren erbij dus dat hielp
 
Van harte met deze geweldige aankoop.

Vind het een mooie machiene :r

Ik kom zelf ook regelmatig bij Walvoort(Motoport Breda) dus misschien treffen we elkaar daar nog eens.

Ikzelf hou het bij mijn R6je, de RR is trouwens voor mijn 1.70 meter niet de ideale machine, kan nl slecht bij de grond.

Kijk uit en veel veilige KM en dus misschien tot ziens in Breda. (kom zelf uit Oosterhout) Houdoe :]
 
Ik weet nog niet waarom je zo lang moet wachten (zie vorige post). Mijn dealer heeft me gezegd dat de '04 600RR in November 2003 al te krijgen is !
 
het leek mij niet slim om als beginnend motor rijder in de winter te gaan rijden....vandaar
 
het leek mij niet slim om als beginnend motor rijder in de winter te gaan rijden....vandaar

Ervaring doe je op door te rijden. Wanneer het winter is kun je prima rijden, daar moet je gewoon een beetje je rijstijl op aanpassen ;)
Aangezien je toch geen rijervaring hebt maakt het voor jou geen verschil of je nu of in de zomer start.
Je bent toch niet bang voor de kou? :9

gewoon ophalen dat ding en knallen :P
 
is ook wel zo maar er is ook nog zoiets als pekel op de weg en dat vind ik toch wel zonde van m'n nieuwe fiets
 
Als 'ouwe rot '( nadruk op 'oud') nog een beetje zaniken over "winterrijden" :

koude wegen = behoorlijk wat minder grip van je banden
koud weer = dikke winterhandschoenen en weinig gevoel in je vingers
koude lucht = tranende ogen en aangedampt vizier

Besluit : ik rijd in dit rotseizoen met een tweedehandsje TRANSALP en de nieuwe (bestelde) CBR 600RR gaat rechtstreeks van de showroom naar mijn eigen garage tot maart, gelijk héb je dus.
 
Allemaal moedige mannen, struise venten die als eerste motor op een CBR durven....Heb al een seizoen op een (vergelijkbare)R6 gereden (met 7 jaar ervaring en > 100.000 km achter de kiezen) en dit is géén opstapfietsje...

Overwegen jullie écht niet eerst een paar maanden op een gemakkelijke tweewieler te rijden (TRANSALPJE, DOMINATOR, of zo) die je dan opnieuw zonder veel verlies verpatst, alvorens op zo'n zenuwachtige Supersport te stappen ?
 
nee heb ik niet gedaan....een sportmotor is al jaren een droom van me en nu had ik het geld bij elkaar dus ja.....sorry :)
 
Oei, hopelijk verknoei ik hier geen "hoera-stemming"....
Je hebt echter nog een paar maandjes de tijd... is je dealer niet bereid om je een kneusje te lenen om alvast wat te oefenen ?
 
Mijn eigen -Antwerpse- HONDAverdeler heeft zoiets reeds voor me gedaan. Overweeg misschien van hem een -symbolische- vergoeding voor te stellen en -uiteraard- zorg je zelf voor de verzekeringsdekking. Tenslotte, indien je niét àl te veel hebt "gepingeld" bij de aankoop, vertegenwoordig je toch een aardig stuiver winst en ben je -als beginnend motorrijder- gewoon een meerjaren-investering voor je motorhandelaar (je hebt nog zo'n 30 jaren motoraankopen voor de boeg - tel maar uit). Het is zeker een vraagje waard, lijkt me en er staan ongetwijfeld een aantal -wegens de winterperiode voorlopig onverkoopbare- gebruikte fietsjes bij hem "in de weg".
 
Als 'ouwe rot '( nadruk op 'oud') nog een beetje zaniken over "winterrijden" :

koude wegen = behoorlijk wat minder grip van je banden
koud weer = dikke winterhandschoenen en weinig gevoel in je vingers
koude lucht = tranende ogen en aangedampt vizier

Besluit : ik rijd in dit rotseizoen met een tweedehandsje TRANSALP en de nieuwe (bestelde) CBR 600RR gaat rechtstreeks van de showroom naar mijn eigen garage tot maart, gelijk héb je dus.
Ik ben het met je eens dat dit niet de ideale tijd is om te rijden maar heb van verleden week ook mijn nieuwe cbr 600rr. Je moet je motor toch de eerste 1000km rustig inrijden, dus zolang het goed en droog weer is rijd ik er rustig mee rond. Dan is ie binnen enkele maanden goed ingereden en kan ik ertegen aan gaan als het goede weer eraan komt. Want neem het van me aan: het is verschrikkelijk om met een hypersport rustig te rijden. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan