JAAAAAAAA, toppen is WOWS

Als jij hier 308 rijd waarom staat de max gereden snelheid (V max)dan nog op 183.1km :? nou nou nou???? })
Crawl

Als je goed kijkt zie je dat ook de toerenteller op 0 staat. De Mille heeft een heel leuk kompjoetertje dat de maximale en de gemiddelde snelheid voor je registreerd vanaf 't moment dat je 'm gereset hebt. Fotootje is dus gemaakt terwijl ie stilstond en die 308 is de maximale snelheid die gereden is. Alles klopt dus.
183.1 km is de dagteller.
 
Even iets over dat 'toppen' van een (onbegrensde=1999/2000)busa? Die zijn ooit geklokt op iets van 320 echte km's. In alle tests komen ze nog steeds op zo'n 304 echte km's. Op de teller ziet dat er iets anders uit, of dat nu komt door de onnauwkeurigheid/overdrijving weet ik niet, verklaring wordt ook vaak gegeven door de wielspin bij die snelheid/weerstand/vermogen. 't Is bij die snelheid toch echt kicken, moet ik zeggen, alsof je een andere dimensie binnenrijdt. Bochtenwerk natuurlijk ook! Maar 't is natuurlijk geen lichtgewicht.


Wielspin bij 320???
Wooowww wat een power heb je dan!!!


:+ :+
 
Maar over wat voor brommer praten we nou die 285 / 290 ging?
Is dat inderdaad een ZX-6R?

Die van mij komt op de teller namelijk tot de 270, maar daar houdt het wel op. Dan maakt ie ongeveer 13.500 toeren.
 
Maar over wat voor brommer praten we nou die 285 / 290 ging?
Is dat inderdaad een ZX-6R?

Die van mij komt op de teller namelijk tot de 270, maar daar houdt het wel op. Dan maakt ie ongeveer 13.500 toeren.
Andere tandwielen monteren, doet ie ook 285/290... Anders lijkt het me niet haalbaar... De mijne doet nu rond de 250-255, in afwachting van een beurtje...
 
Mooie verhalen 340 en zo show some pics.

Bij deze mijn mille waarvan alle ingewijden weten dat de teller erg naukeurig is.

Blijft evenwel heeeeel ergggg lekker.

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/4559

Jah....zo kan ik het ook

4568
 
Gisterenavond op de autostrade mijn ZZR 600 getopt aan 252 km/h. Dat gaat wel serieus hard al hoor :)

Moet een zzr600 gaan 260 halen? ik had dat eens ergens gehoord... Maar toch lekker hard :]

[EDIT] even een ZZR 600 van gemaakt ipv een ZZR 660
[/EDIT]
 
Gisterenavond op de autostrade mijn ZZR 600 getopt aan 252 km/h. Dat gaat wel serieus hard al hoor :)

Moet een zzr600 gaan 260 halen? ik had dat eens ergens gehoord... Maar toch lekker hard :]

[EDIT] even een ZZR 600 van gemaakt ipv een ZZR 660
[/EDIT]

Volgens de tests van Moto73 gaat de zzr600 242 echte KM's/uur (0-100 in 3.2 sec.).
 
Mooie verhalen 340 en zo show some pics.

Bij deze mijn mille waarvan alle ingewijden weten dat de teller erg naukeurig is.

Blijft evenwel heeeeel ergggg lekker.

4559

DE naald van de toerenteller staat ook op nul. Kan je zien als je goed kijkt. Dus het klopt inderdaad niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan