JAAAAAAAA, toppen is WOWS

YurrewN

Die hard MF'er
10 apr 2002
477
0
In de stad
HEHEHEHEH

vanmiddag ff me motor getopt in duitsland...

heheheh ik weet geeneens hoe hard, want me teller houdt op bij 280 KM/uur.. heheheh ach beetje eroverheen, dus ik denk 285 / 290.. waaaaaaaa

Heerlijk gevoel

Dat wilde ik even "delen" met jullie :)
 
doe ik bijna elke keer dat ik hem mee neem
top is maar 265 op teller
maar hij is nog lang niet los (ik wel)
 
Nou... 't kan echt wel in NL hoor! Je moet alleen verdomd goed uitkijken, niet voor het verkeer maar voor de KLPD natuurlijk en dat maakt het weer wel risky. Ga regelmatig naar m'n werk over de A27 en ken die weg natuurlijk goed en poep hem dan regelmatig om en nabij de 300 km/u. Hoef gelukkig niet naar Duitsland voor die snelheid. Voor de echte top (+/- 340 km/u) wel. Da's natuurlijk op de teller en natuurlijk op een Hayabusa.
 
HEHEHEHEH

vanmiddag ff me motor getopt in duitsland...

heheheh ik weet geeneens hoe hard, want me teller houdt op bij 280 KM/uur.. heheheh ach beetje eroverheen, dus ik denk 285 / 290.. waaaaaaaa

290 met een ZX6R?? Dat lijkt me wat hard, zeker als hij uit de teller loopt, volgens mij klopt er iets niet met jouw meting!
Maar het blijft lekker om met je kin op de tank de motor onder je te horen brullen.
 
Nog nooit ge'topt' dus ik kan niet oordelen of het wows is...
Hoogst gereden snelheid ooit is 265 km/h en toen pleurde ik eraf... dus sindsdien 240 max...
( kdurf nie harder.)

Maar uhm, gefeliciteerd met het behalen van je topsnelheid...
 
Best leuk, soms eens echt hard gaan rijden.

Maar niet harder dan 210/220 in NL? Kun je beter juist wel doen, dan heb je nog kans dat je de politie kwijtrijdt. :9
 
268 op de teller -> R6
16.000 tpm in de 6e versnelling

jammer dat die tellers boven de 200 maar "wat" doen.

kun je beter geijkt geflist worden in NL ;)
 
Laatst was ik nog even in Duitsland.
Had net 285 op de teller toen er weer auto's (tegemoet) tegen kwamen en ik van het gas af moest. '(
Verleden jaar nog even in Frankrijk het gas er flink op gehad maar bij 265 kwam er een beetje te veel beweging in naar mijn zin.
Maar dat was toen wel met volle bepakking voor 2 weken kampeer vakantie.
Voor de rest vind ik er nou niet echt veel aan.
Zoek de kick liever in de bochten.
Crawl
 
Mooie verhalen 340 en zo show some pics.

Bij deze mijn mille waarvan alle ingewijden weten dat de teller erg naukeurig is.

Blijft evenwel heeeeel ergggg lekker.

4559
 
ja, ik ben dus bijna nooit in duitsland, en harder dan 210 / 220 ga ik in nederland echt niet...

D'r zijn voldoende bochten die je met die snelheid uitkomt.
Heb hem een paar keer de begrenzer in gereden in zes. Maar ik vind dat toppen eerlijk gezegd niet echt spannend. Bochten daar gaat het mij om :}
 
Even iets over dat 'toppen' van een (onbegrensde=1999/2000)busa? Die zijn ooit geklokt op iets van 320 echte km's. In alle tests komen ze nog steeds op zo'n 304 echte km's. Op de teller ziet dat er iets anders uit, of dat nu komt door de onnauwkeurigheid/overdrijving weet ik niet, verklaring wordt ook vaak gegeven door de wielspin bij die snelheid/weerstand/vermogen. 't Is bij die snelheid toch echt kicken, moet ik zeggen, alsof je een andere dimensie binnenrijdt. Bochtenwerk natuurlijk ook! Maar 't is natuurlijk geen lichtgewicht.
 
Mooie verhalen 340 en zo show some pics.

Bij deze mijn mille waarvan alle ingewijden weten dat de teller erg naukeurig is.

Blijft evenwel heeeeel ergggg lekker.

4559
Als jij hier 308 rijd waarom staat de max gereden snelheid (V max)dan nog op 183.1km :? nou nou nou???? })
Crawl
 
Terug
Bovenaan Onderaan