JAAAAAAAAAAAAA weer een gevaar op de weg erbij!

Bedankt allemaal!

@Tuffer:Zou wel willen man, maar heb m nog nie op zak he......
 
Gefeliciteerd *O*
Die zwarte ronde dingen aan de onderkant houden hè 8-) (nee, ik bedoel niet de handvatten :+ )
 
waar krijge je eigenlijk een boete voor als je rijd terwijl je al wel geslaagd bent maar nog niet je rijbewijs hebt. rijden zonder rijbewijs of rijbewijs niet kunnen tonen ? en ben je dan wel verzekert ?

edit: nog gefeliciteerd :) ik moet de 23ste hoop dat ik het ook haal :]
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier en vele veilige kilometers!! :]

EDIT: 'k Hoop trouwens niet dat je een gevaar gaat worden O-)

EDIT EDIT: Wietplant... Succes alvast!! Go get 'em! })
 
Laatst bewerkt:
waar krijge je eigenlijk een boete voor als je rijd terwijl je al wel geslaagd bent maar nog niet je rijbewijs hebt. rijden zonder rijbewijs of rijbewijs niet kunnen tonen ? en ben je dan wel verzekert ?

edit: nog gefeliciteerd :) ik moet de 23ste hoop dat ik het ook haal :]





Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.......... Iemand een idee???


Voor de rest: Bedankt allemaal!
 
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.......... Iemand een idee???


Voor de rest: Bedankt allemaal!
Uiteraard gefeliciteerd!
Op het strookje dat je krijgt als je bent geslaagd, staat ergens dat het geen rijbewijs is.
Als je daarmee dus rond rijd kun je dus een boete krijgen voor het rijden zonder rijbewijs. Verder ben je dan ook niet verzekerd.

Veel fijne en veilige kilometers toegewenst (voor over een paar dagen dan ;) )
 
Uiteraard gefeliciteerd!
Op het strookje dat je krijgt als je bent geslaagd, staat ergens dat het geen rijbewijs is.
Als je daarmee dus rond rijd kun je dus een boete krijgen voor het rijden zonder rijbewijs. Verder ben je dan ook niet verzekerd.

Veel fijne en veilige kilometers toegewenst (voor over een paar dagen dan ;) )

Je krijgt tegenwoordig niks meer mee.
Een hand en felicitatie, daar moet je het mee doen. Gaat allemaal digitaal.

Je mag pas rijden als je pasje hebt. Je kunt dit wel versnellen, door extra te betalen. Dan is voor 1400 aangevraagd volgende dag in (gemeente)huis.

Als je gaat rijden nadat je geslaagd bent op een motor zonder L rijd je dus gewoon zonder RBW, met alle gevolgen die eraan zitten.

Uiteraard ook nog geproficiateerd met het behalen van het RBW.
 
Bedankt allemaal, en ik wacht maar ff met rijden tot ie binnen is.....................

Heb trouwens een maatje gesproken, die heeft net zn aanhangerrijbewijs gehaald,en datum van aanvraag STAAT ER NIET OP, datum van AFGIFTE staat er op. Dus voor iedereen die net geslaagd is, wacht maar ff op t kaartje....
 
Terug
Bovenaan Onderaan