Jaap Timmer

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Hmm, ik heb lang getwijfeld of ik dit topic wel moest beginnen, maar ik ben het nu echt zat.
Zit ik lekker op Eurosport naar het SBK te kijken, hoor ik bijna geen motoren en publiek, maar alleen de lange verhalen van Jaap Timmer over wat er allemaal buiten de baan gebeurt. Man daar wordt je toch gek van!
Alle respect voor wat hij allemaal in het verleden heeft gepresteerd, maar nu is het mooi geweest hoor. :(
Bij de MotoGP mag 'ie het geloof ik al niet meer doen, maar de SBK blijft nog over.
Hij moet eens een voorbeeld nemen aan de mannen op de BBC of aan Olaf Mol. Die vertellen tenminste wat er gebeurt en niet wat de url is van pietjepuk en zijn vriendjes.

Ik zat me gister weer zo op te vreten toen er in een hoekje van het beeld iemand afschoot, hij dat drie ronden later pas door had, en toen, zoekend op de monitor met rondentijden, een geweldige inhaalactie miste. aaahhhhh!
 
Hmm, ik heb lang getwijfeld of ik dit topic wel moest beginnen, maar ik ben het nu echt zat.
Zit ik lekker op Eurosport naar het SBK te kijken, hoor ik bijna geen motoren en publiek, maar alleen de lange verhalen van Jaap Timmer over wat er allemaal buiten de baan gebeurt. Man daar wordt je toch gek van!
Alle respect voor wat hij allemaal in het verleden heeft gepresteerd, maar nu is het mooi geweest hoor. :(
Bij de MotoGP mag 'ie het geloof ik al niet meer doen, maar de SBK blijft nog over.
Hij moet eens een voorbeeld nemen aan de mannen op de BBC of aan Olaf Mol. Die vertellen tenminste wat er gebeurt en niet wat de url is van pietjepuk en zijn vriendjes.

Ik zat me gister weer zo op te vreten toen er in een hoekje van het beeld iemand afschoot, hij dat drie ronden later pas door had, en toen, zoekend op de monitor met rondentijden, een geweldige inhaalactie miste. aaahhhhh!
Ik weet het :(
Ik begin die man ook een beetje moe te worden.
Maar wat kun je er tegen doen :?
Ik vind die Engelse commentatoren :}
 
Wat heeft ie in het verleden dan gepresteerd :?
Jaap kan idd alleen maar dom poepen, kan hoofd
en bijzaken ook niet echt van elkaar houden.


BBC Rules :} :} :}


Vroeger deed ook zo'n oudere vent de Formule 1..echt prachtig, zat je echt op het puntje van
je stoel. Volgens mij issie moeten stoppen omdat
zijn hart het niet meer aankon.. ;)


De BBC snapt ook hoe je auto-programma's moet
maken, nu nog een motorprogramma. :)
 
Laatst bewerkt:
Vroeger deed ook zo'n oudere vent de Formule 1..echt prachtig, zat je echt op het puntje van
je stoel. Volgens mij issie moeten stoppen omdat
zijn hart het niet meer aankon.. ;)

Murray Walker: GO GO GO

Helaas is de beste man dit jaar overleden.
 
Wij noemen iemand die laat of langzaam is Jaap. And that's for good reason!

Ik heb het ook niet zo op die man...
 
Eurosport is 2 talig dus gewoon switchen naar engels commentaar. :)

Dat werkt bij casema helaas al sinds een jaar niet meer '(

Zou het helpen als we massaal maitjes sturen naar Jaap T. Iets als:
Jaap, ik waardeer je inzet. Het zal moeilijk zijn om MotoGP en SBK zonder jou te bekijken na al die jaren, maar we willen het toch graag probere 8-)
 
Lieve Jaap,

Zou je tijdens de WSB en 125/250/MotoGP, aub je bek willen houden of wanneer dit te moeilijk voor je is, over de wedstrijd zelf willen babbelen. Als ik wil weten wat er vorig jaar gebeurde, kijk ik wel in een geschiedenisboek

Groetjes,

Skoezie

*D
 
Zoiets had ik begrepen maar ik moet zeggen: nooit van gehoord! Kijk dan ook eigenlijk nooit naar (euro)sport...
 
Dat werkt bij casema helaas al sinds een jaar niet meer '(

Zou het helpen als we massaal maitjes sturen naar Jaap T. Iets als:
Jaap, ik waardeer je inzet. Het zal moeilijk zijn om MotoGP en SBK zonder jou te bekijken na al die jaren, maar we willen het toch graag probere 8-)

Dan kunnen we beter een soort van petitie sturen naar Eurosport. Die kunnen het een beetje tactvol aan Slaap mededelen. Is beter voor z'n hart ;)
 
Jaap bedoelt het vast allemaal wel goed, alleen mist hij enig enthousiasme... misschien dat ie
voortaan 'curling' kan gaan presenteren. :)
 
k snap helemaal wat je bedoelt....een verslaggever moet verslaggeven *D en niet eidenloos door blijven lullen....en dat doet hij inderdaad ietsje te veel (en dan overdrijf ik maar een HEEEEl klein beetje hoor :P )

er moeten gewoon momenten zijn waarop ook de verslaggever zn mondje houd :)
 
Die gozer kan idd beter niets zeggen.
Een beetje URL's tijdens een race ziten vertellen, en hij heb ook gewoon 1 of 2 minuten per URL nodig terwijl op de baan volop actie is!! |( |( |(

En als ie het toevallig eens over de race heeft lult ie gewoon nog steeds onzin.

Dus Jaap: :j :j :j :j :j
 
Ik vind het wek meevallen, hoewel het de laatste tijd ietsje erger is geworden. Zolang die geen Olav Mol probeert te imiteren is het goed. Die Mol zuigt echt hard :j . Rijden die saaie F1 bakjes achterelkaar omdat ze niet kunnen inhalen is hij aan het zeggen wat een mooi gevecht het wel niet is. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan