Jack Middelburg

De Briet

MF'er
15 jan 2005
56
0
's-Gravenzande
hallo, ik ben bezig een website te maken over wijlen Jack Middelburg. Misschien hebben juliie belangstelling hiervoor. Het betreft zijn gehele carriere, met veel foto's. Mochten jullie nog mooie foto's hebben die ik voor mijn site mag gebruiken, dan hou ik me van harte aanbevolen.
http://www.jumpingjack.nl
 
ooit is zelf gemaakt oja ook welkom hier
full
 
Top! Welkom en goed initiatief! Uit de tijd dat je met een groter hart dan budget nog mee kon doen. Veel openheid, romantiek, kameraadschap etc. Hij verdient het om in ere te worden gehouden.
8-)
 
full


Leuk, deze is toch al weer zo'n 20 jaar in mijn bezit. Cadeautje van de sponsor destijds, wel even wennen na mn z900 (pffff, wat ging dat hard zeg...) Ligt opgeslagen en geconserveerd totdat ik er eens aan toekom om hem weer rijdend te maken
 
Ik heb een paar jaar bij zn zoon Jack in de klas gezeten op Haaglanden. Rijdt hij nog steeds?


Zover ik weet niet, heb hem eens gesproken, even gepraat over motoren, was gewoon bij een benzinestation, pas later in het gesprek kwam ik er achter dat het de zoon van was.
Vertelde dat die zelf ook nog een tijdje geraced had, maar dat dat niet echt liep, werd wat teveel van hem verwacht als de zoon van.

Dan bedoel ik dus de zoon van Jack..... Jack junior ging ook de racerij in.

yep

Ja, die rijdt nog


Vertel eens dan???

Ik wist niet dat jr. nog reed, dacht dat hij inmiddels gestopt was. Wat voor klasse rijdt hij?


Dacht ik ook
 
Mooie site trouwens :}

Ik was toendertijd nog niet zoveel met motors bezig, maar als Westlander kun je ook achteraf nog trots zijn op wat Jack presteerde.
Ik heb zijn zoon nog wel eens teruggezien bij scooterraces in Naaldwijk, maar Jack jr moest presteren, omdat die de zoon van is en dan wordt het toch allemaal wat moeilijker.

Laatst die documentaire op Ned 3 ? bij Erik Engerd zeg maar, was heel indrukwekkend om dat allemaal terug te zien.

Jammer dat veiligheid toen nog niet zo telde, anders had het misschien toch anders gegaan.
Als je ziet wat ze destijds allemaal uithaalden op die slappe frames en dito remmen ....

De site staat iig bij mijn Favorieten.
 
Hey Snelle Eddy,
leuk je hier weer eens aan te treffen. Maar ik mis je bijdrage op het grote prototype topic? Ben je de aanvoerlijnen kwijt?
Jammer.
Goed weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan