Jack Miller

Wat een stomme actie weer van Jack op Portimao. De roes van de superieure snelheid van de Ducati op het lange rechte eind betekent natuurlijk niet dat je ook Mir eruit gaat remmen. "Will he ever learn?" was dan ook de conclusie van de laatste.
 
Wat een stomme actie weer van Jack op Portimao. De roes van de superieure snelheid van de Ducati op het lange rechte eind betekent natuurlijk niet dat je ook Mir eruit gaat remmen. "Will he ever learn?" was dan ook de conclusie van de laatste.
Ja. Dit was weer niet handig.
Zo jammer weer.
 
Dat is weer een mooi stukje engineering
Yep, en Zarco nog de ene met ride height adjustment aan de voorkant.
Leuk dat Ducati de coureurs laat beslissen.
Bagnaia gaat meer op safe.
Zie ook de keuze van de versie van de Duc waar het fabrieksteam dit seizoen mee rijdt. :]
Totaal andere benadering dan bijvoorbeeld Honda sinds Rossi. 8)7
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
2AF3066E-8B81-4152-B416-ADD4367DC668.jpeg
 
Jack bedankte Bagnaia voor het sleepje.
Hopelijk blijft Jack nu wel de gehele race even sterk.
Valt om de één of andere manier vaak terug de laatste tien rondjes? :)
 
Het lijkt er op dat Jack zijn kop een beetje laat hangen.
Weet ik niet. Op de grid, toen hij zijn helm nog niet op had, stond hij nog te lachebekken en grapjes te maken met zijn teamleden.
Hij is er volgens mij de vent ook niet naar om zijn kop te laten hangen.
Dat komt volgend jaar wel bij KTM als die niet snel grote stappen gaan maken. _O-
Zarco werd er ook helemaal droevig van. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Het lijkt er op dat Jack zijn kop een beetje laat hangen.
Als-ie werkelijk naar KTM gaat, zoals de geruchten gaan, dan is-ie denk ik de fiets alvast van dichtbij aan het bekijken. :X

Ik zie voor KTM zo niet de directe meerwaarde van Miller, ben bang dat dat een kort verhaal gaat worden zoals dat van Petrucci.
 
Als-ie werkelijk naar KTM gaat, zoals de geruchten gaan, dan is-ie denk ik de fiets alvast van dichtbij aan het bekijken. :X

Ik zie voor KTM zo niet de directe meerwaarde van Miller, ben bang dat dat een kort verhaal gaat worden zoals dat van Petrucci.
Ben ook bang dat het einde carrière is als die naar ktm gaat.
Maar dat dacht ook iedereen van aleix en aprillia.
Hoe fout zaten we.
Duurde ff maar dan heb je ook wat.
 
Gaat er qua materiaal op achteruit, maar ik vind het mooi dat hij een fabrieksteam blijft. Hopen dat hij KTM een beetje kan helpen om toch dat beetje extra te vinden dat ze duidelijk missen dit jaar.

Denk dat het voor Oliveira niet perse slecht is. Zat beetje vast op die KTM in dat team. Denk dat hij veel kan laten zien op de Gresini Duc.
 
Als-ie werkelijk naar KTM gaat, zoals de geruchten gaan, dan is-ie denk ik de fiets alvast van dichtbij aan het bekijken. :X

Ik zie voor KTM zo niet de directe meerwaarde van Miller, ben bang dat dat een kort verhaal gaat worden zoals dat van Petrucci.
Ik zie wel duidelijk meerwaarde voor Ktm. Miller heeft overal fans, en Oliveira slechts een handvol in Portugal.

En als het niks wordt is het jammer, heeft hij naar mijn idee een hele mooie carrière gehad.
Maar zover is het nog lang niet, het is wel een ruige doorbijter.
 
Ik zie wel duidelijk meerwaarde voor Ktm. Miller heeft overal fans, en Oliveira slechts een handvol in Portugal.

En als het niks wordt is het jammer, heeft hij naar mijn idee een hele mooie carrière gehad.
Maar zover is het nog lang niet, het is wel een ruige doorbijter.
KTM is daar inderdaad meer mee bezig dan bijvoorbeeld Honda.
Marketing voor de Europese markt.
Knuffelbeer Petrucci in Dakar was een mooi voorbeeld.
Nu in Amerika was dan weer niet de bedoeling. _O-
 
Miller opnieuw laten tekenen bij een team in de MotoGP vind ik persoonlijk geen best argument
Hij wordt volledig overklast door andere Ducati rijders, en als die Duc dan zo,n wannahave fiets is, doet Miller het gewoon niet goed.
Ik had liever een nieuw talent gezien bij KTM en Miller naar WorldSBK of zo.
De man is veel te wisselvallig in presteren om op te kunnen bouwen als team.
Sympathiek zal ie zeker zijn, maar daar wordt je geen kampioen mee
 
Nee Miller mag voorlopig nog niet weg uit de MotoGP. Hij is zo'n beetje nog de enige die nog eens zegt wat hij denkt. En als hij een mooi wedstrijd met iemand anders heeft gehad laat ie dat euforisch weten met een mooie stoppie en een brede glimlach. Ook als hij de strijd net verloren heeft. Miller heeft net niet genoeg om wereldkampioen te worden, of het moet een x door toeval en veel geluk zijn. En dit weet hij zelf ook dondersgoed, lijkt het. Hij heeft er geen last maar plezier voor 10. En ik word meestal ook vrolijk van dat soort onverstoorbare onverschrokken types. Dit jaar nog Ducati dan nog 2 jaar Ktm fabrieksteam. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan