"Jack" rijdt ook bmw en chopper!

Status
Niet open voor verdere reacties.

2712

MF veteraan
4 mrt 2008
4.298
1
Daarstraks tijdens het pendelen was ik het brandstof niveau uit het oog verloren. toen ik de E19 opdraaide viel men motor de eerste keer uit op de hellende oprit. Beneden sloeg hij terug aan en slaagde ik erin om nog een km verder te rijden en toen na wat sputteren niets meer...

Tijdens het wachten op een collega met wat extra benzine stopte er verschillende motorrijders, buitenlanders, duitsers, britten etc. Allemaal waagde ze hun leven om ff te vragen of alles ok was en of ze konden helpen.

Tis nog maar woensdag zeker? *O*
 
En wederom... :

ibtlfinal.gif
 
Daarstraks tijdens het pendelen was ik het brandstof niveau uit het oog verloren. toen ik de E19 opdraaide viel men motor de eerste keer uit op de hellende oprit. Beneden sloeg hij terug aan en slaagde ik erin om nog een km verder te rijden en toen na wat sputteren niets meer...

Tijdens het wachten op een collega met wat extra benzine stopte er verschillende motorrijders, buitenlanders, duitsers, britten etc. Allemaal waagde ze hun leven om ff te vragen of alles ok was en of ze konden helpen.

Tis nog maar woensdag zeker? *O*
Maar zeg eens, stel dat je langs de kant staat, waarmee kan een Jack-in-spe je dan het best helpen? Ritje naar het eerstvolgende tankstation?
 
Vind het niet echt een Jack.

Jack had die fiets op zijn rug genomen en jou in zijn linkerhand en had jullie dan samen naar het tankstation gereden. Of als je BMW hebt (die kan je niet op je rugtillen van wegen de cardan) dan had hij in je tank gepist en had je zelf het tankstation kunnen bereiken. Jack zijn urine is namelijk zeer licht ontvlambaar.
 
Maar zeg eens, stel dat je langs de kant staat, waarmee kan een Jack-in-spe je dan het best helpen? Ritje naar het eerstvolgende tankstation?

een echte Jack heeft natuurlijk het volgende aan boord:

-benzine
-diesel (voor die enkeling)
-sleepkabel en gevarendriehoek
-gereedschap
-boutjes en moertjes
-ductape en tywraps
-bier en barbeque (indien lang wachten)
-GSM en ander telecommunicatie materiaal om eventuele versterkingen in te roepen
-een hoop gezond, nuchter, en vriendelijk verstand
-en natuurlijk de folder: "Jack, de onmisbare hulp voor onderweg"

dat was het wel een beetje denk ik.... :+
 
'Jack rijd ook bmw en chopper!' > '"Jack" rijdt ook bmw en chopper!'


"Jack, what a guy!" *O*

ps gratis kaartje voor het MF feest voor Jack :Y
 
Deze ook.

jack-sparrow.jpg


Maar het gaat hier over de enige echte Jack. De Held Jack! Als je in nood bent, als je het niet meer ziet zitten, als je je geen raad meer weet; dan komt Jack...
 
Vind het niet echt een Jack.

Jack had die fiets op zijn rug genomen en jou in zijn linkerhand en had jullie dan samen naar het tankstation gereden. Of als je BMW hebt (die kan je niet op je rugtillen van wegen de cardan) dan had hij in je tank gepist en had je zelf het tankstation kunnen bereiken. Jack zijn urine is namelijk zeer licht ontvlambaar.
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan