Jackass gepakt met 210 op 1 wiel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
Onze R6 coureur JackAss is gepakt op de snelweg door de mannen in het blauw.
Zoals gewoonlijk was hij zijn kunsten aan het tonen aan het brede publiek.

Toen JackAss me belde gaf hij mij het volgende bericht:

ring,ring...

8-) : Yo JackAss,
:9 : He gozer,
8-) : Wassup..
:9 : De smeris heeft me gepakt op de snelweg..
8-) : vertel dude..
:9 : Deed een wheelie op de snelweg, me dagelijkse van school naar huis..
8-) : voel hem aankomen..
:9 : ik had ongeveer een 1,5km op 1 wiel afgelegt met eindsnelheid van 210km/u toen ik ineens een blauw licht in me spiegels zag.. gv%$#!@%^!@..
8-) : hmmz...
:9 : ze hielden me aan en vertelde me dat ze me rijbewijs niet direct innamen want ze vonden de wheelie wel mooi...
8-) : oja.. vage gasten.. maar goeie zaak...
:9 : maar de rechter bepaald wat ze doet voor het gevaarlijk rijgedrag, en de kans bestaat nog steeds dat je rijbewijs wordt ingenomen..
8-) : artikeltje 5 voor je kiezen?
:9 : Jups, dus afwachten maar...
8-) : blablablablabla......
:9 : blablablablabla....

Dus, ja.. weer iemand die op de rand van de afgrond staat en al zijn hoop vestigd op een rechter die zijn papieren niet op maandag morgen in handen krijgt..

succes dude...
 
Laatst bewerkt:
Oei, zal wel zwaar de l#l zijn...als ik dat al was met 210 op 2 wielen... zal het bij hem nog wel iets ernstiger zijn. ;( ;(

Had hij ook niet een 25Kw rijbewijs? :X
 
Zou z'n naam het afgeroepen hebben?? ;)

Wel klote.... Ik zou best hebben willen zien... 210 op 1 wiel Wow!!!!! :}
 
Sommige mensen vragen er ook om. Moet toch niet als een verrassing komen dat ze je van de weg halen als je met 210 op je achterwiel voorbij komt. Zeker als je het dagelijks doet is de kans vij groot. Ben ook niet heilig en rij ook te hard maar probeer toch binnen de veilige marge te blijven.

Maar het blijft jammer
 
Hij had al een tijdje geen 25kw meer toch ?

Wel raar dat die agenten niet meteen z'n rijbewijs innamen. 210 mag je nergens rijden, het zal in elk geval minimaal 90km/u te hard zijn.
Volgens mij krijgt zo'n agent ook op z'n kloten als ie niet meteen z'n rijbewijs inneemt.. en op het achterwiel die snelheid... oei de rechter zal niet blij zijn.. zeg maar gedag naar je rijbewijsje....

Maar ik vind dit een beetje een vreemd verhaal. Is het een en ander niet een beetje aangedikt door jackass ? Ik geloof er in elk geval weinig van...
 
no mercy...and shit heppens...and when shit hits the fan(ventilator) jackass is allways there....

maarum...wat dacht je? blauw blauw...ik wil graag me rijbewijs kwijt?
weet je; ik dacht of jackass rijdt zich hartstikke te barste (naar aanleiding van zijn optreden in duitsland...ik vond dat wel heel erg ver gaan zeg maar...

of hij raakt zijn rijbewijs kwijt...

ik hoop dat dit een goeie les wordt...sorry jackass... O-)
doe een beetje voorzichtig aan... :)

iig succes met alles... :) (zo erg ben ik nou ook weer niet..)
 
Laatst bewerkt:
jammer dat het geen duitsland is dan kreeg je alleen een boete voor gevaarlijk rijgedrag nu zal het er wat minder mooi voor je uit zien.
veel sterkte.
 
shitt happens
maare 210 op het achterwieltje :9

is mij pas een keer een gelukt.

nu maar hopen op een mototrijdende rechter ;)
 
Moraal van het verhaal.......rij je met een wiel te hard, dan is het cool, doe je het met twee wielen (net even iets veiliger.... :z ) , dan ben je je rijbewijs kwijt
 
Ach, die Jackass. Fijn dat jullie zo met hem te doen hebben. Steunbetuigingen kan hij wel gebruiken.

En nou maar hopen dat die rechter zijn werk doet.

CU

D *D *D V
 
Ach, die Jackass. Fijn dat jullie zo met hem te doen hebben. Steunbetuigingen kan hij wel gebruiken.

En nou maar hopen dat die rechter zijn werk doet.

CU

D *D *D V

Je mag van mij je bedenkingen hebben bij Jackass rijstijl, maar als je niks anders heb te doen, dan iemand een trap na geven, zeg dan niks :r
 
Ach ja, tenminste wel wat spektakel als je gepakt wordt zo :+

Vond dit meer een stunt voor Max eigenlijk!

Succes! Maar hopen dat je je rijbewijs mag houden..............
 
Je mag van mij je bedenkingen hebben bij Jackass rijstijl, maar als je niks anders heb te doen, dan iemand een trap na geven, zeg dan niks :r

Mag ik inhaken? Ik heb geen aanmerkingen op z'n rijstijl, vindt het wel een beetje |( dat hij die rijstijl combineert met het niet hebben van een geldig rijbewijs.

Zou wel graag uit zijn mond willen horen of die geruchten kloppen.
 
Mag ik inhaken? Ik heb geen aanmerkingen op z'n rijstijl, vindt het wel een beetje |( dat hij die rijstijl combineert met het niet hebben van een geldig rijbewijs.

Zou wel graag uit zijn mond willen horen of die geruchten kloppen.

Krijg je toch niet te horen, want dan weet ie dat ie veel gezeik over 'm heen krijgt. Takumi zei toch ook nix ? Maar ik herinner me topics dat ie wel aan het uitleggen was dat ie wel een volvermogen rijbewijs had... weet niet hoe oud ie is, maar als je 20 bent mot het kunnen he ;)


edit : heb ff opgezocht in een topic van september 2002 ; hij heeft nog gewoon 25kw en z'n R6 is ook 25kw (tuurlijk met 210)... eerst zou hij nog een GSXR750 krijgen, maar dat ging niet door omdat z'n ouders dat niet wilden, omdat de 750 vol vermogen was. Nou Jackass, eat your heart out, je ouders zullen nu heel erg kwaad worden als ze horen dat je motor niet begrenst was! O-) :P

naja het blijft stom zo zonder geldig rijbewijs..

Laat je nog wel even horen wat de rechter ervan heeft gezegd ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan