Jackass gepakt met 210 op 1 wiel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
die vond het maar wat leuk... :)

maar jonges...beetje back ontopic he?

Hoezo back on topic? Schadevrij rijden heeft toch niets met het topic te maken? Daar begon je toch zelf over. Misschien dat je iets teveel eigendunk hebt want je rijdt tenslotte toch al maar liefst 2 jaar....
 
Heb het maar weg gehaald ja word een beetje kinderachtig..

Maar Napo om je gerust te stellen..

Ga niet meer op de weg rijden, alleen op het circuit (SM)
Rijd dan alleen nog op de weg voor me werk en afentoe een fiets huren.

Doe dat voor me vriedin voor het geval het een keer goed fout gaat. (hoeft niet altijd aan jezelf te liggen) en om me rijbewijs te behouden, want als ik eenmaal op de motor zit dan ga ik automatisch toch te hard en wheelies enz.
+ Het is me overal aangeraden het circuit op te gaan omdat ik te hard op de weg rijd en heb nou ook de contract dus ja dan maar niet meer op de weg.. O-)
nu NK SM :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:13 schreef jackass het volgende:INderdaad!!

JIJ maakt een wheelie DWARS over het kruispunt..
Ik Remde telkens zohard zodat ik eventueel voor het kruispunt stil kwam te staan.
En ik geloof niet dat als jij 310 over de A9 rijd dat je geen een auto bent tegen gekomen vaak zijn er altijd wel een paar die je tegenkomt aangezien je bijna 3x zo hard gaat. Als je met die snelheid onderuit gaat is de kans ook heel erg groot dat je motor op de andere rijbaan beland dus ja..
Misschien vind je 1.5 km aso omdat je het niet lukt.. :X Je maakt immer s wel overal zo'n overdreven kneedown.. en kneedown met vriendin achterop is ook gevaarlijk je bent hem dan veel eerder kwijt als er wat zou gebeuren..

Dus ja ben je misschien jaloers :P

|( Jongens waar gaat dit nog over. Net een stel kleine kinderen. Je neemt het risico om te hard te rijden en je wordt gepakt, so B it. Maar om dan over jaloezie of over aantal jaren rijervaring te ouwehoeren is wel erg debiel. Ja jullie zoeken allebei het gevaar cq snelheid op en dit kan er dan gebeuren. Helaas.

Een heilig boontje hahahaha
 
Ik hoop dat je snel je rbw terug hebt. Zeker ivm je toekomstige werk weet je al wanneer je je examens hebt? Ben namelijk ook bezig voor auto/motor instructrice *D

Ik heb eind november de eerste paar examens voor het eerste deel.
In begin maart heb ik de laatste en dan kan ik beginnen :)
 
Niet zo best dit, Jackass.. maar dat is wel duidelijk.
Dat ze je aanhouden, is op zich niet zo vreemd natuurlijk. Maar de manier waarop (agent in burger :j ) ze je aanhouden...Tja..

Dat ze je 'matsen' voor de snelheid is wel heel wat trouwens. Daar kijk ik echt van op. Want ze smullen er toch van om iemand aan te houden die 200+ rijdt :? Maar dat is dan 'het gelukje' dat jij had.

Dat je een hoge €-boete krijgt is wel duidelijk. Nu alleen maar hopen dat ze je rijbewijs met rust laten. Veel succes.
 
Daar kan je op wachten dat je een keer gepakt wordt met zo'n rijstijl.
Dat het veel geld gaat kosten is wel duidelijk. Nu maar hopen dat je het papiertje mag houden (of heel snel terug hebt).

Mooie klotestreek van die wout in burger trouwens :j
 
ik mag Napo's meningen wel, gewoon recht voor zijn raap, zoals hij er over denkt..
ik zeg niet dat ik het er altijd mee eens ben, maar die gozer geeft wel ZIJN mening.. en dat zien ik hier ook wel eens anders gebeuren :X

en om iemand mening nu gelijk iemand aan te vallen :?

Leon is in real life toffe dude, en hoe hij op het forum is? das gewoon Leon..
accepteren en anders niet meer zijn posts lezen.. lijkt me duidelijk denk?

O-)
 
ik mag Napo's meningen wel, gewoon recht voor zijn raap, zoals hij er over denkt..
ik zeg niet dat ik het er altijd mee eens ben, maar die gozer geeft wel ZIJN mening.. en dat zien ik hier ook wel eens anders gebeuren :X

en om iemand mening nu gelijk iemand aan te vallen :?

Leon is in real life toffe dude, en hoe hij op het forum is? das gewoon Leon..
accepteren en anders niet meer zijn posts lezen.. lijkt me duidelijk denk?

O-)

Maar die posts staan er bij mij gewoon tussen bij de andere, ligt dat aan mijn computer? :P

;)
 
ik mag Napo's meningen wel, gewoon recht voor zijn raap, zoals hij er over denkt..
ik zeg niet dat ik het er altijd mee eens ben, maar die gozer geeft wel ZIJN mening.. en dat zien ik hier ook wel eens anders gebeuren :X

en om iemand mening nu gelijk iemand aan te vallen :?

Leon is in real life toffe dude, en hoe hij op het forum is? das gewoon Leon..
accepteren en anders niet meer zijn posts lezen.. lijkt me duidelijk denk?

O-)
m.a.w.

hij is gewoon een blaaskaak.
 
Kan je aandragen dat je maar 90 te hard reed op 1 wiel, dus op twee wielen was het 45 geweest? Scheelt een hoop.
 
Mooie lul is die pliesie in burger zeg, z'n duim opsteken dat die 't mooi vind, maar je vervolgens er wel bij naaien. :(

Je weet toch dat je eerst in je spiegeltjes moet kijken voor je hem op z'n achterwiel zet!!!
En dat doe jij dus altijd wel?....
O nee, want jij hebt immers geen spiegels! :z
 
Hier ben ik dan met het echte verhaal..

[blablabla]

Nou ben ik bezig met opleiding motorinstructeur dus heb hem nodig voor het werk maarja zie wel..

Dat was het dan

Kijk, dat vind ik nou niet slim! Nou ben je bezig om een pracht van een beroep te krijgen en neem je zo'n risico. Strakkies ben je je RBW voor een half jaar kwijt en kan je je opleiding stoppen....
Als je helemaal alleen op de weg die 1,5 km met 210 op je achterwiel hebt gereden kan het me niet boeien. Maar op een of andere manier is het in Nederland vrijwel onmogelijk 1,5 km te rijden zonder iemand tegen te komen, zeker niet als je zo hard rijdt. Dus da's een beetje ongeloofwaardig. Ben je echt niemand tegengekomen en heb je alleen jezelf in gevaar gebracht, was je niet slim met oog op je opleiding maar vind ik het okee en knap. Ben je wel ook maar 1 auto tegengekomen, dan ben je een grote oetlul :j ! En ik ben zeker geen heilige moraalridder.
 
Nee denk het niet had het er al gestaan
al het is al even terug maar het was niet gelijk gepost ivm ze meekijken
nu is het niet meer relevant

Zaten nog te twijfelen of we het zouden posten.
Maar had het beter niet kunnen doen. Sommige zijn beetje erg negatief ;(
Oke het is wel een beetje me eigenschuld dat ik gepakt ben dan moet je het maar niet doen. Maar de manier op ik gepakt heb vind ik wel minder en dat wou ik ff mededelen
Ben in dat stuk op het achterwiel 1 vrachtwagen en 2 auto's tegen gekomen dus ja als ik dan een oetlul ben dan ben ik dat. Dan zijn diegene die op het klaverblad rijden dat ook. Als je valt en de snelweg overglijd enz ben ik daarvoor dus ook een oetlul.. enz enz ieder zijn mening..

Ik w8 wel af wat er gebeurt ze hebben alleen die getuige maar verder geen bewijs zoasl foto of video dus weet niet wat ze kunnen doen.. Het in elk geval

ARTIKEL 5: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de word gehinderd o kan worden gehinderd.

Dat artikel kunnen ze je ook op pakken als je klaverblad rijd..enz..


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normaal meng ik mij niet in dit soort discussies... en nu dus ook niet (of stiekem wel...). :P

Guys, wat iemand ook voor acties uithaald, hij of zij is zelf verantwoorlijk voor de consequenties die het tot gevolg zou kunnen hebben.
Daar mag en kan je niet voor weglopen.
Dus ook niet voor de mening die anderen daar op nahouden.

Heb je problemen met de opmerkingen die daar op volgen...plaats het dan lekker niet op het forum!

Wanna brag, deal with the consequences.

(Ik heb toch ook geen topic geopend over het feit dat ik gisteren voor moest komen en dat compleet vergeten ben |( )
 
Normaal meng ik mij niet in dit soort discussies... en nu dus ook niet (of stiekem wel...). :P

...

(Ik heb toch ook geen topic geopend over het feit dat ik gisteren voor moest komen en dat compleet vergeten ben |( )
dat meen je niet...... :}

dacht dat ik blunder in vergeetachtigheid....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan