Jackass gepakt met 210 op 1 wiel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:20 schreef The Saint het volgende:Als je de testcase uit de KicX gelezen had dan had je kunnen weten dat ik dyslectisch ben. En daarnaast erg agressief naar mensen die me verbeteren!

;)

you stupid... })
 
ik mag Napo's meningen wel, gewoon recht voor zijn raap, zoals hij er over denkt..
ik zeg niet dat ik het er altijd mee eens ben, maar die gozer geeft wel ZIJN mening.. en dat zien ik hier ook wel eens anders gebeuren :X

en om iemand mening nu gelijk iemand aan te vallen :?

Leon is in real life toffe dude, en hoe hij op het forum is? das gewoon Leon..
accepteren en anders niet meer zijn posts lezen.. lijkt me duidelijk denk?

O-)
thnx dude...u begint me een beetje te kennen... :)

(vetgedruktemodus)sjee man ik ga helemaal bloozuh :) (eindevetmodus)
 
Ik heb eind november de eerste paar examens voor het eerste deel.
In begin maart heb ik de laatste en dan kan ik beginnen :)

Leuk ik ook 18 november mn eerste examen. Alleen omdat ik een gecombineerde cursus doe moet ik alles 2 keer doen voor deel 1, dus onderwijkunde 2x en inhoudsdeskundigheid (WVW, RVV etc.) 2x, dus da's iets minder...Maar waarschijnlijk ben ik eind januari klaar voor de auto en eind maart klaar voor de motor :) .

Op dinsdag 22 oktober 2002 11:38 schreef Slurfke het volgende:Waar is die opleiding van jullie? Ik ben er ook mee bezig.

In Arnhem en af en toe ga ik ook naar Zwolle (extra lessen)

En nog heel ff tussendoor mn motorinstructeur maakt tijdens de les ook wheely's en stoppies zelfs met passagier *D tenminste als je erom vroeg :P haha...kneedowns deden ze ook niet zo moeilijk over.
Voorbeeldfunctie he *D valt wel mee
 
Op me eerste lesdag moest ik het ook laten zien aan de instructeurs..
Ze hoorde dat ik het kon en moest het gelijk laten zien.. :)
 
ik had ook een weelyende instucteur(zx9r) en vond dat behoorlijk kicken eigenlijk en kreeg aan het einde altijd leuke les }) onder het mom van als je motor rijd ben je geen heilige O-) en dan gingen we ff gassen, was altijd wel een hele rustige buitenweg, maar dat maakte niet uit
hij leerde me ook hoe ik het beste , als je wat harder rijd, bochten kon inrijden als er plek was en ik vind dat daar dus helemaal niks verkeerd aan, want je kunt het beter leren van iemand die weet hoe het moet dan dat je eventueel zelf de 1e dag gaat lopen prutsen en je eigen en/of anderen in gevaar brengt.
maar dat is misschien mijn mening
nou moet ik er ook wel bij zeggen dat het geen jonge vent meer was dus aan de leeftijd hoeft het niet te liggen
maar ik heb goed gelesd bij hem en ben zeer tevreden(1e keer geslaagd)
verder mag van mij iedereen zo gek doen als ie zelf wil, vind het juist mooi, zolang tie maar niemand anders raakt en mij vooral niet, want als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel ziekenhuizen :+
 
Je hoeft bij mijn weten helemaal niet verplicht te komen opdagen bij een zitting, de straf wordt evengoed wel uitgesproken en deze krijg je dan vanzelf te horen. Het spreekt alleen niet echt in je voordeel denk ik als je er niet bent.

Waarschijnlijk wordt de geëiste straf opgelegd omdat de verdachte niet aanwezig was om op zijn knieën te kruipen en spijt te betuigen...

Dat soort dingen schijnt toch te werken :(
 
Nou ben ik bezig met opleiding motorinstructeur dus heb hem nodig voor het werk maarja zie wel..

Ik kan mis zijn, maar als je in Belgie auto of motorinstructeur wil worden moet je 5 jaar vrij zijn van zware overtredingen. :? Ik weet de voorwaarden in Nederland niet.

Enne, die agent in burger, die is niet alleen getuige, maar in de eerste plaats agent (hier in Belgie is een agent altijd van dienst), want als hij wilde, dan had hij zijn vriendjes niet moeten bellen, enkel nummerplaat noteren, en je had een briefje in de bus voor gevaarlijk rijgedrag.
En daar kan ik van meespreken, ik had geen enkel verhaal ertegen, hun getuigenis is heilig, zelfs al zijn ze alleen. :(
 
Jackass: ik hoop dat de boete meevalt en dat je je rijbewijs mag houden! Wat een :r ventje die agent in burger zeg: wel je duim omhoog en vervolgens je aan laten houden!
Maar over die 25 kw :X

(Ik heb toch ook geen topic geopend over het feit dat ik gisteren voor moest komen en dat compleet vergeten ben |( )
:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
zucht... het topic is 3 jaar oud... jackass heeft z'n rbw inmiddels al een triljoen keer kunnen inleveren en vele miljoenen aan boetes overgemaakt naar het cjib, maar om nou een topic uit 2002 daarover omhoog te schoppen zonder aanleiding is ook wat overdreven :P

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan