Jah hoor, ongeluk gehad gisteren!

hey bedankt allemaal voor de reacties!

Het gaat onderhand wel weer, koppijn is stukken minder tot soms zelfs compleet weg. Duizeligheid is al weg, alleen wat spierpijn in mijn rug maar zelfs dat is al minder. Het geheugen komt ook al steeds meer terug! Gelukkig, want had echt zwarte gaten in mijn geheugen zeg maar, sommige dingen was ik kwijt, zei veel dingen dubbel, of wist niet meer wat ik aan het vertellen was. Dit is gelukkig al voor 99% hersteld!

Ik ga vandaag vroeg naar bed, en morgen misschien die andere zxr kopen! Ik hoop dat het wat is want het is een flink stuk rijden! Daarom ga ik ook vroeg naar bed, zodat ik hopelijk uitgerust genoeg ben, en me fit genoeg voel, om terug naar huis te kunnen rijden.

En langs een arts hoeft niet, ambulance is erbij geweest, heeft mij even gecontroleerd, er was niks aan de hand op de hersenschudding na.

Gewoon morgen kijken voor motortje, als het wat is op het gemak terug rijden, en dan lekker rustig aandoen een weekje, dan kan ik weer er tegenaan ;)

Ik laat morgen nog wel weten of ik de motor heb gekocht, en zal maandag wat foto's posten van hoe mijn zxr er uit ziet als ik hem maandag terug krijg...

Dusss... als iemand onderdelen nodig heeft van een zxr? haha. Zover ik weet zijn de framedelen nog goed (frame/subframe/vork/brug) maar dat zal ik maandag eens beter bekijken. Het blok is ook in prima staat op de carterpan na waarschijnlijk.

De viper uitlaatdemper is ook nog prima, de bochten weet ik niet moet ik beter bekijken. De zitjes zijn nog goed, de electronica is nog prima, cockpit weet ik niet zal ik ook nog moeten bekijken. Kroonplaten zijn nog wel goed volgens mij, en velgen ook.

Maar alles van kuipwerk is kapot, en blok lekt olie uit carterpan, en radiator is volgens mij scheef. (de oliekoeler is daarintegen WEL nog goed).

Dus als iemand onderdelen nodig heeft van een zxr, mail me! mlemmens@home.nl

Als ik maandag hem terug heb zal ik wel een topic aanmaken met alles wat nog goed is.



Dat zou ik dus niet doen..morgen motor rijden..Je houd nog wel even last van af en toe terugkomende duizelingen of een onwerkelijk gevoel.

Daarbij dient een bestuurder ten allen tijde zijn voertuig 100% te kunnen beheersen. Als je morgen b.v. een ongeluk veroorzaakt of betrokken raakt zou het wel eens knap lastig voor je kunnen worden..als ze die hersenschudding te weten komen.

Ik heb zelf een stuk of 5 van die dreunen meegemaakt en als je hebt wat jij had (geheugenverlies) dan is dat echt niet zomaar weg...De bijeffecten blijven nog wel even.

EN dat heeft geen fuck van doen met stoer zijn alswel wijsheid..
 
jezus man.... Das kut. Wat een tering lijers zeg dat ze doorrijden. Hopelijk worden ze gepakt door de politie. Iig jij veel beterschap en succes met de afhandeling. Hopelijk ben je morgen weer fit maar neem niet te veel risico.
 
Ik zit vol met goeie tips O-)

Advertentie in alle plaatselijke krantjes zou wellicht helpen. Misschien dat papsie en mamsie dan opeens gaan twijfelen of zoonlief wel tegen een stoepje opgereden is :X mist ze die kranten lezen :P . (Weet niet hoe groot het daar is maar wellicht in iedere brievenbus een a4'tje met tekst en dan komt het altijd wel over, als zoonlief ding wegpleurd komt het vast wel vocaal over bij de ouders ;) .).

PS: Als bedankje voor mijn geweldige tips mag je al het schroot of alles wat overblijft het liefst die demper ;) gratis bij mij komen afleveren :P
 
Ik zou niet te snel terug op een motor kruipen, éérst zien dat je volledig terug in orde bent.
Moet een wonder zijn dat die scooter nog kon rijden als ik de beschrijving van de schade aan je fietsje hoort, hij zal voor de herstelling ook wel een hele duit kwijt zijn.
Veel sucses met je herstel.
 
Getverdegetver, wat een pech, man...

De schade aan je fiets, hoe rot ook, is wel je laatste zorg. Gelukkig ben je er zelf een stuk beter aan toe.

Alleen één ding: je hebt al een paar keer genoemd dat je een hersenschudding hebt. Als dat echt zo gemeld is, doe jezelf dan een héél groot plezier, en ga naar je arts. Loop er niet zomaar mee door, omdat je nu misschien denkt "gut, het valt mee..."
Er zijn een heleboel gevallen bekend van mensen die een hersenschudding zeg maar negeerden, en niet de rust namen die nodig is, bijvoorbeeld omdat ze dat overdreven vonden. Een bekend gevolg (er zijn er veel andere nog mogelijk) is dat je na enkele maanden/een jaar zware migraine-aanvallen kunt krijgen, en geloof me: dan ben je echt ver van huis....

Doe jezelf een lol en overleg met een arts. Investering van tijd en een consultje nu kan je later erg veel ellende schelen...

Tot gauw op de motor !!
 
Mooi is dat :(

Hopelijk krijgen ze die kereltjes te pakken, misselijke ventjes die doorrijden nadat ze een ongeluk hebben veroorzaakt. Mag aannemen dat ouders ook een krant lezen en 3x achter hun oor krabben wanneer ze je verhaal lezen en zoonlief hebben zien thuiskomen met schade aan z'n scooter...

Succes verder, maar laat dat motorrijden nog maar even schieten; zelfs weken later kan de uitwerking van een ongeval (hersenschudding, flauwte) alsnog plaatsvinden...
 
Die scooter gasten zijn nog strafbaar ook......
Hoe krijg je die schade nou vergoed?
Via het Waarborgfonds of zo?

Succes met je herstel. Doe het nog ff een paar daagjes rustig aan !
 
Ik zou niet te snel terug op een motor kruipen, éérst zien dat je volledig terug in orde bent.
Moet een wonder zijn dat die scooter nog kon rijden als ik de beschrijving van de schade aan je fietsje hoort, hij zal voor de herstelling ook wel een hele duit kwijt zijn.
Veel sucses met je herstel.

het was geen scooter, maar een honda mt'tje/yamaha dt'tje, zoeen schakelbrommertje.

dat ding was er qua frame enzow stuk gaarder aan toe dan mijn motor, ding was zo krom als een hoepel.

ze hebben hem met 2 man snel weg gedragen.

En ik ben heel voorzichtig met mezelf hoor! Ambulance is geweest dus dokter lijkt me beetje overdreven.

Ambulance heeft me nagekeken, op de standaard dingen die met me mis waren ;) had ik alleen een hersenschudding. Hij zei dat als ik gewoon rustig aan deed alles goed zou komen.

Ik ga morgen gewoon kijken voor die motor, voel ik me goed genoeg om te rijden, rijd ik hem terug, en dan ga ik thuis weer rustig chille, en de rest van de week ook.

Dus mensen, maak je maar niet druk, het komt goed :P haha (ben niet zo snel kapot te krijge hoor :P )
 
Nou, sterkte met de afloop!
Vreemd verhaal trouwens, hebben ze met twee man een totall-losse brommer weggedragen, en er is geen enkel spoor van terug te vinden? :?
 
Nou, sterkte met de afloop!
Vreemd verhaal trouwens, hebben ze met twee man een totall-losse brommer weggedragen, en er is geen enkel spoor van terug te vinden? :?

er was een spoor, politie had het gevolgd, maar het hield ineens ergens op :?
 
Welk dorp was het en kun je me er wat meer over vertellen :?

Weet je bijv de kleur nog, weet je zeker of het een mt/dt was en dus geen mb of bijv een modernere schakel :?
 
Sterkte en doe het rustig aan
Tering scooters altijd, en zelf lopen ze er nog mee weg ook, ze zouden is een keer wat moeten breken (hun nek of zo) })
 
Ik zou het maar even rustig aan doen :Y Je hebt net een motor kapot gereden (of eigenlijk hebben anderen hem kapot gereden ;) ) en je wilt gelijk kijken voor een nieuwe motor :? Ik denk dat je morgen of overmorgen nog wel 'instort'. Met andere woorden, je gaat veel spierpijn krijgen. Gebeurd wel vaker bij ongelukken. De eerste 1, 2 of 3 dagen denk je dat je mazzel hebt gehad en er makkelijk vanaf bent gekomen, totdat je ineens overal extreme spierpijn gaat krijgen. Wacht eerst even tot dat over is :)

Maar mocht dat niet zo zijn, dan houd ik je natuurlijk niet tegen :]
 
zo zwaar klote zeg... succes met het uitzoeken van de nieuwe motor :9~
maar heb je nou aangifte gedaan, want volgens mij is dit gewoon een gevalletje verlaten plaats ongeval zonder je bekent te maken. en daar staat een paar maanden brommen op :X
ik zou het zeker nog even navragen bij de politie en er op staan dat ze er een aangifte van maken!! tis een hoop werk voor die gasten, dus ze zijn er niet zo happig op :Z
en trouwens ze moeten wel want er is lichamelijk letsel !!!!!
succes ermee en beterschap :)
 
Klote zeg. Als het een schakelbrommertje was, zou de politie misschien nog kunnen achterhalen van wie deze is, aangezien er nog maar weinig mt's en dt's rondrijden... immers hebben ze de plek van het ongeluk verlaten en een slachtoffer aan z'n lot overgelaten. klootzakken.
 
dave zal goed in staat zijn om dat ding terug te rijden hoor...

althans dat hoop ik heb geen zin om je op de terug weg van de weg te krabben als ik achter je rij :N ;)
 
zo zwaar klote zeg... succes met het uitzoeken van de nieuwe motor :9~
maar heb je nou aangifte gedaan, want volgens mij is dit gewoon een gevalletje verlaten plaats ongeval zonder je bekent te maken. en daar staat een paar maanden brommen op :X
ik zou het zeker nog even navragen bij de politie en er op staan dat ze er een aangifte van maken!! tis een hoop werk voor die gasten, dus ze zijn er niet zo happig op :Z
en trouwens ze moeten wel want er is lichamelijk letsel !!!!!
succes ermee en beterschap :)

:^ absoluut doen... en als je een verkeersrechtsbijstand hebt die inschakelen. Elke motorrijder zou verkeersrechtsbijstand moeten hebben. Je merkt het nu: je hebt wat gaten in het geheugen en een kwaadwillende tegenpartij kan daar misbuirk van maken.

Sterkte met herstel en onderschat die hersenschudding niet (je gaat niet dood van een paar weken zonder motor)
 
Hmmm, ben ik de enige die vind dat ie drukker is met z'n nieuwe motor als het pakken van de daders? Ik zou zo ontzettend pislink zijn als zoiets mij overkwam en alles op alles zetten om te achterhalen wie het geweest zijn. Zijn al voldoende tips gegeven om een en ander te achterhalen.

Vind het ook erg onverstandig dat je met een hersenschudding alweer wilt gaan motorrijden. Moet je trouwens niet eerst weten of je de schade vergoed krijgt alvorens je een nieuwe motor koopt?

Misschien komt het door je hersenschudding maar ik vind het allemaal een beetje vreemd overkomen. Desondanks wens ik je veel sterkte en hoop ik dat je de daders achterhaalt (en het hier ff post).
Greetz
Martian
 
Hmmm, ben ik de enige die vind dat ie drukker is met z'n nieuwe motor als het pakken van de daders? Ik zou zo ontzettend pislink zijn als zoiets mij overkwam en alles op alles zetten om te achterhalen wie het geweest zijn. Zijn al voldoende tips gegeven om een en ander te achterhalen.

Vind het ook erg onverstandig dat je met een hersenschudding alweer wilt gaan motorrijden. Moet je trouwens niet eerst weten of je de schade vergoed krijgt alvorens je een nieuwe motor koopt?

Misschien komt het door je hersenschudding maar ik vind het allemaal een beetje vreemd overkomen. Desondanks wens ik je veel sterkte en hoop ik dat je de daders achterhaalt (en het hier ff post).
Greetz
Martian

hij heeft ook nog een lopende en verzekerde xr250 staan!!

ik snap zowieso niet dat hij na 2 dagen al een andere motor koopt, ben je dan gehecht aan je beestje???

en indd eerst verzekering regelen en scootersjonnies zoeken

maargoed hij doet maar
 
Klote zeg. Als het een schakelbrommertje was, zou de politie misschien nog kunnen achterhalen van wie deze is, aangezien er nog maar weinig mt's en dt's rondrijden... immers hebben ze de plek van het ongeluk verlaten en een slachtoffer aan z'n lot overgelaten. klootzakken.

Zal je raar van staan te kijken hoeveel van die krengen er nog rondrijden ;) .
Ik woon in stedelijk gebied en was dan ook een van de weinigen met een 50cc sm (je zag ze echt nooit maar zullen er in totaal stuk of 5/10 zijn geweest van Arnhem t/m Wageningen). Maarja als ik de Rijn oversteek zie ik overal schakels en veel minder pleepotten (eindelijk wijze mensen :X ).

Daarom vroeg ik dus al of de ts zeker weet dat het een mt/dt was en niet een mb of een moderne schakel, waar het ongeluk heeft plaatsgevonden, kenmerken zoals kleur. Dan kan ik/de ts zelf bijv gaan rondneuzen op www.scooter-freaks.nl www.brommer-forum.nl enz enz. Maar meneer kan het idd niet zoveel schelen krijg ik de indruk :+ . Zou eerst alles op alles zetten om de daders te achterhalen en mezelf voorlopig om die xr verplaatse ;) .
 
ik vind het k*t voor je. + je word aan je lot over gelaten door de veroorzaker(s)
Das nog veel rotter. de motor is slechts materie waar nog een zelfde x aantal exemplaren van rondtoert. van jou is er maar 1.

Maar wat ik me toch weer afvraag.........
Waarom gaf je nou gas na die eerste skoetah -O-
Keek je de eerste lichtelijk geïrriteerd na terwijl je al weer gas gaf?

Sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan