jaja..ik heb weer een nieuwe R6!!!

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
ja eindelijk..ik heb weer een motor..dus kan weer lekker :]
hier wat foto's..ff snel genomen toen ik thuis kwam.
ga er nog wel wat dingen aan doen...dinsdag komt me devil uitlaat er onder en me nummerbord houder gaat er af en komt een kleintje voor in de plaats..achterspatbortje komt een andere op en een nieuw ruitje voor op....ja en wat later wil ik die onderste kap die nu zwart is blauw laten maken en de velgen wil ik nog een andere kleur doen..weet iemand een mooie kleur daar voor???

full


oh ja die sticker op me achterbrug gaat er ook nog af...en komt nog een mf sticker op me nummerplaat. *D
 
eeeejjj lekker joh. Veel plezier. Heb begrepen dat je hiervoor ook al een R6 had.. Hebbie nog leuke tips om die van mij aan te passen ? Carbon dingetjes ergens goedkoop gevonden ofzo ¿ Succes met je velgen *D
 
mooi ding hoor :} beetje aanpassen naar eigen stijl idd. trouwens beginnen bij die taartschep !

ja die gaat er dinsdag af..want me uitlaat moet er onder en dan moet ik andere knippers hebben en dus maar meteen een andere nummerbord houder er op een kleine..die achter het nummerbord weg valt
 
eeeejjj lekker joh. Veel plezier. Heb begrepen dat je hiervoor ook al een R6 had.. Hebbie nog leuke tips om die van mij aan te passen ? Carbon dingetjes ergens goedkoop gevonden ofzo ¿ Succes met je velgen *D
euhmmm..ja gewoon een goed zoeken op het internet..dan kom je zelf wel dingen tegen die je wel mooi vind..en dat carbon heb ik niet echt veel..aleen me uitlaat straks
 
weet iemand een mooie kleur voor me velgen..ben zelf aan het kiezen tussen..heelmaal chroom of wit of blauw of zilver of buitenkant zwart en spaken+klein randje binnen in wit...of hebben jullie een beter idee??
of is er iemand handig met paint-shop??
 
wat ook wel mooi is zijn van die rechthoekige carbon spiegeltjes op zo'n dun pootje heb ze bij cees doorakkers gezien 79 pleuro of zo geloof ik
 
Ik zou de velgen laten voor wat ze zijn, ben je meteen een van de weinige die ze origineel laten en heb je gelijk een exclusieve motor! |(



 
Terug
Bovenaan Onderaan