jaja nieuwe helm vdaag binnen

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
gwgr_biaggi.jpg


dit is me nieuwe dop en zit heerlijk.
als alles mee zit word volgende week me bike afgesteld dan kan ik al weer (naked gaan rijden) de kappen worden ook ergen deze begin volgende maand gespoten
 
over een nieuwe helm

Ik ging vandaag ff vragen voor nieuw vizier + pinlock
Kosten godver NL 100,-

En m'n helm kostte 350,-(nolan N81)

Ga wel kijken voor nieuwe helm!!
 
Hier een piccie van mijn helm (links) en van Moosman (euh.. rechts dan maar?)

MOTO020.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar meteen een plaatje van mijn helm erbij. Let ook op m'n mascotte op de Shoei sticker, hij vliegt altijd mee.

mijnhelm.jpg


Toch wel makkelijk, heb sinds vrijdag een digitale camera. Een Canon Powershot S30, die past tenminste in je binnenzak.
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste die witte band is condens, blijkbaar te hard in zijn helm lopen hijgen (niet beslagen gedeelte is Pinlock

Ten tweede, het is geen Suomy maar een Shingai.. Een wat :? Ja een Shingai, is van Yamaha maar volgens mij is het merk tegenwoordig opgedoekt hoewel ik het nog wel op de lijst zag staan voor helmen die dit jaar zijn toegestaan bij KNMV races

[edit]
Of bedoel je de Suomy van Schamperd? Die is idd :}
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste die witte band is condens, blijkbaar te hard in zijn helm lopen hijgen (niet beslagen gedeelte is Pinlock
Nu je 't zegt :)

Ten tweede, het is geen Suomy maar een Shingai.. Een wat :? Ja een Shingai, is van Yamaha maar volgens mij is het merk tegenwoordig opgedoekt hoewel ik het nog wel op de lijst zag staan voor helmen die dit jaar zijn toegestaan bij KNMV races
Ehm, ik bedoelde Schamperd z'n helm hoor.. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan