Jaja ook ik een XRetje gekocht...... Demper?

LakesR6

Rookie
13 okt 2003
29
0
Zoeterwoude
Ja ik ben er ook in gaan geloven. Vroeger (lees 7 jaar geleden) lekker veel gecrossed. 125 250 Toch mee gestopt want er moest een R6 komen. Nu is de R6 de deur uit een een nieuwe zx6r gekocht.
Maar met de winter voor de deur en werken in de grondverzet zag de zx er niet zo leker meer uit. (ben geen poetser maar dat ding heeft zat gekost)

Dus lekker op zoke gegaan naar een XR600. Heb er nu 1,5 week 1 en dat crossen blijft kriebelen. Ding is van '90. 850 Eurie gekost. Valt mij mee dacht ik zo.

Alleen is een andere demper is een beetje lastig vinden. Ik heb namelijk 2 voorpijpen die pas in de demper samen komen :( .

Vroeg me dus af welke merken er zijn die passen. En wat jullie meningen zijn over deze....

Bvd
 
Ik moet nog ergens een CRD voorbocht hebben liggen. Zal binnenkort maar eens gaan graven.
 
ro, past die crd voorbocht op de originele demper? ik laat nu namelijk mn titanium demper vastlassen aan de originele (of imi supertrapp) eindpijp...dus dat ding wat je er na de collector opschuif.

Andere voorbochtjes zijn altijd welkom :) dus als meneer de topicstarter geen interesse heeft heb ik heel misschien wel interesse (moet een beetje om mn centen denken...straks mooie motor, maar geen papiertje B| )

TS, veel plezier met je xr...pics!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan