JAJA...Proefgereden op een Gsx-R 1000

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
1 woord: GEWELDIG!!!
ik was vandaag even bij mobu motors...en ik had afgesproken zodra het knap weer was zou ik gaan proefrijden...

zo gezegd zo gedaan...
kenteken erop, starten...ff beetje sap erin...en daarna rijden...
na de bt010's en olie op temperatuur gereden, bleerrreenn met die hap...

in zijn 1 hou je dat voorwiel niet op de grond...in zijn 2 ook niet...en ruig naar 3 schakelen geeft ook ff een hupje...

ff door naar 5 op een provinciale weg...bij hoorn...betrap mezelf erop dat ik ergens rond de 240 zat....heerlijk...
het verschil tussen de bb en een 1000 is dat je op het voorwiel zit...wat een controle..ongekend!, remmend insturen, knieeen het kan allemaal ...ook natuurlijk uitgeprobeerd dat is logisch...ik heb 130km proefgereden...van enkhuizen naar alkmaar...daar ff bekende bochtjes genomen, en toen ff de wheelietest...

ik laat me er niet al te veel over uit maar ik kan je vertellen dat doet ie net zo makkelijk als bochten van links naar rechts...wat een gewichtsverschil... :) :)
alles gaat zo makkelijk en soepel dat is niet normaal...!!!

m.a.w.i m fucking impressed....
ik heb 2 kleine nadeeltjes gevonden dat is de aan/uit gas reactie, en een wat zwaardere koppelingsbediening als op me bb....

maar voor de rest..pfiewww...
de fiets staat daar voor 12.950 (verhoogd mra ruitje,kleine knippers,op stuur van die mooie stuurboutjes en vervangingsdemper...

ik moet 4195,- bij leggen....ik ga er ff een nachtje overslapen...maar diep van binnen weet ik het wel...ik ben verkocht, alleen die 4195...is flinke duit in zakje...daar ben ik nog niet helemaal uit...

wie weet...stapt napo over naar een ss...spannend..dus :)

end of story :)
 
........
...maar diep van binnen weet ik het wel...ik ben verkocht, alleen die 4195...is flinke duit in zakje...daar ben ik nog niet helemaal uit...
........
Geef 't nou maar gewoon toe, eigenlijk heb je 'm al gekocht, je weet 't alleen zelf nog niet. :)
(komt bekend voor: "ja, ik ga d'r nog effe rationeel over nadenken" NOT!)
 
Ja man dat ding zal helemaal wel gaan als een oneindig elastiek wat vast zit aan de poorten van de hell!!! ik heb net m'n cbr600fx en die vind ik al bijna niet te temmen })
 
ik heb 2 kleine nadeeltjes gevonden dat is de aan/uit gas reactie, en een wat zwaardere koppelingsbediening als op me bb....

Die aan-uit reaktie vind ik heel miniem voor een injectie...zware koppeling? in vergelijking met een toer Honda? ja :P

Het is nu eenmaal een supersport, maar als je hem te traag vind kan je hem altijd nog laten tunen :+ :P
 
en? hoe was dat nu op een echte fiets???? lache he??? gasreactie is juist waanzinnig op deze fiets man. het is iig geen blade......koppeling heb je niet nodig als je het goed doet. oke alleen met terugschakelen dan maar die is kabelbediend he, en geen vloeistof kopp. slaap er maar een nachie over en doe ff lief tegn het vrouwtje en als je de duiten heb gewoon doen hoor.
 
Vroeg of laat komen ze er allemaal achter, Suzuki RULZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :}

O ja Napo hoe was het met, eeeeeeeeeeeeehhhhhhh Frank? ;)

Blijkbaar ben je helemaal gek van die machine,ik zou em gewoon kopen.

Je leeft maar één keer, jij blij en wellicht ook een ander welke jou goed
onderhouden BB koopt.

Nou droom er nog maar even over,met tijd komt raad. ;)
 
Als je testverslagen leest zitten alle snelle 900/1000'ers in ca. 3 seconden op de 100 en ca. 7.5-8.5 op de 200km/uur.

De verschillen zijn zo klein dat datgene wat je met die Suz uit kunt halen ook met die andere 1000'ers kan.

Ik snap al die comotie niet?
 
Als je testverslagen leest zitten alle snelle 900/1000'ers in ca. 3 seconden op de 100 en ca. 7.5-8.5 op de 200km/uur.

De verschillen zijn zo klein dat datgene wat je met die Suz uit kunt halen ook met die andere 1000'ers kan.

Ik snap al die comotie niet?
hoezo commotie?
dat snap ik niet helemaal...
 
Op woensdag 26 februari 2003 15:01 schreef Mosselman het volgende:heb je hem nou al eens gekocht .....man wat duurt dat weer lang :(
hehehe...grapjas...dat heeft even tijd nodig...eerst met de vrouw omtafel...zit nog op wat centjes te wachten...als die er zijn...binnekort... :) dan gaan we knopen hakken :)
 
hehehe...grapjas...dat heeft even tijd nodig...eerst met de vrouw omtafel...zit nog op wat centjes te wachten...als die er zijn...binnekort... :) dan gaan we knopen hakken :)

Mag ik vragen waarom je ooit de BB hebt aangeschaft? Goede deal of vond je het in die tijd een mooie motor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan