JaJaaaaa .. laat me niet in de zeik nemen

Jij zet jouw nieuwe motor zonder kenteken in de schuur, zonder kenteken kun je hem toch niet verzekeren tegen brand en diefstal?
 
goed gedaan,mogen ze nog blij zijn dat je je in hebt gehouden en geen stennis hebt gemaakt.nou heb je in iedergeval een mooie bike.veel plezier ermee
 
En nou ook je onderhoud bij Gebben laten doen he? Dan niet ineens de goedkoopste uitzoeken en nooit meer terugkomen. ;)
 
B|
grmblmblblmgrom van harte grrrrrr :(

Nooit verwacht dat je met MINDER dan een ZX636 genoegen zou nemen..........

:+
Ja ik vind een 636 nog steeds :9~ :9~ (tenminste de 2003/4 versie ,de nieuwe versie is nog ff wennen) ,maar ja af en toe wil je eens wat anders,de yammie zit ook wat relexter en dat was de doorslaggevende factor,en als rossi het aandurf op een yamaha waarom ikke dan nie ;)
 
En nou ook je onderhoud bij Gebben laten doen he? Dan niet ineens de goedkoopste uitzoeken en nooit meer terugkomen. ;)
zij er goedkope motorzaken dan met onderhoud :? ,zit met fabrieksgarantie dus blijf nog wel ff daar komen ,en tegenwoordig hebben motoren niet zoveel ondehoud nodig,olie verversen en gaan,als het goed is :] :]
 
Ik heb het verhaal niet goed gevolgd maar wel begrepen dat je een nieuwe fiets hebt en er tevreden mee bent.
Gefeliciteerd er mee en ik bekijk hem vast nog is :) .
 
Ik heb het verhaal niet goed gevolgd maar wel begrepen dat je een nieuwe fiets hebt en er tevreden mee bent.
Gefeliciteerd er mee en ik bekijk hem vast nog is :) .
Die kans is groot, :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan