JaJaaaaa .. laat me niet in de zeik nemen

pivo

Pluk de dag, rij Kawasaki 😁👍
8 sep 2002
2.653
81
Jaaaaaaa denk je een goeie deal gemaakt te hebben bij brouwer motoren in staphorst,had mijn zx6 van 98 ingeruilt op een r6(model2004)op kenteken in jan2005(was mijn voorwaarde)koopcontract getekend etc.
Wil ik donderdag mijn zx6 vast wegbrengen,zodat zij die vast in de schowroom konden zetten ,was 1 v/d afspraken om een goeie inruil prijs te krijgen.Krijg ik nog ff de mededeling dat de motor al op kenteken staat,en wel op juli2004 :? ,dit had yamaha gedaan om deze motoren voor deze actieprijs weg te kunnen zetten op de markt :? ,en zich zelf dus niet te beconcureren??? :? jaja dacht ik daar gaat mijn leuke deal want dit zag ik niet zo zitten ;( ;(

Ik dus toch maar ff rond gebeld naar een paar yamaha dealers waaronder gebbenmotoren :} in rogat,die bevestingde gelijk dat dit een LUL verhaal was en dat dit waarschijnlijk puur te maken heeft met een hogere inkoopkorting als je een party motoren inkoop op kenteken. Ik heb hun mijn hele verhaal uitgelegd,en ik moest maar ff langskomen met mijn motor en dan konden ze kijken wat ze konden doen Qua inruil prijs etc.Ze hadden ook nog wel een r6 nieuw van 2004 staan.

Dus was ik dondedag bij gebben hele verhaal uitgelegd,liet het koopcontract van de concurent zien,ze liepen met zijn tweeen ff om mijn motor heen,de eigenaar en 1verkoper ,de eigenaar zegt verbreek dat koopcontract maar bij brouwer ,bij mij ben je het zelfde geld kwijt voor deze keer en krijg je hem dus wel op kenteken in 2005,
NOU IKKE VERRY VERRY HAPPY zoals rossi dat ook altijd zegt. Ik was echt PISSSST OFF :( :( op die eikel van brouwer ,want al die tijd wist hij dit al natuurlijk al :(

Dus nu moet het maar snel 2005 worden en gum weer ;)

En het mooiste is dinsdag word mijn nieuwe bike al gebracht,en halen ze mijn zx6 op, wat een service

Gebben motoren bedankt :} ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Is het gelukkig toch nog goed afgelopen!

Tot volgend jaar met toeren, dan mag je eens even laten zien wat je allemaal kan met deze fiets :] :)
 
Is het gelukkig toch nog goed afgelopen!

Tot volgend jaar met toeren, dan mag je eens even laten zien wat je allemaal kan met deze fiets :] :)
komt wel goed,zou het nog harder kunnen,vast wel :9~
full
 
Gebben rules met inruilprijzen :}
Mijn oude r6 kwam bij een Motoport vandaan, waar we al jaren klant zijn.Toen ik hem wou inruilen kwamen ze met de waarde volgens het bovag boekje |(
Heb Gebben motoren een mailtje gestuurd met foto van mijn R6 en gevraagd wat hij voor mijn motor gaf als ik een nieuwe bestellen zou. Kreeg maar € 200 minder dan de prijs waarmee ik hem op marktplaats te koop had staan, en dus dik boven het Motoport aanbod. Tja, dan is het niet zo moeilijk meer :)
 
Leuk als je een 2004 motor op kenteken wil zetten als 2005 motor, maar dat maakt later qua verkoopprijs toch geen zak uit ? Of jij zet iemand anders dan in de zeik die de verschillen niet kent ;)

Mijn motor is van 1996, maar is ook pas in 1998 op kenteken gegaan (nee, geen import), maar dan kan ik 'm qua prijs niet als '98-er verkopen.. of wel?! :P


Maar hoe dan ook, gefeli met je nieuwe R6 !
 
maar dat geeft wel aan dat je er nog niet mee gereden hebt. als die in april al op kenteken staat en jij verkoopt hem dan is die al wel ouders als dat jij hem koopt met jan 2005 op kenteken en daar zou ik ook naar kijken als ik een motor koop hij is dan gewoon nieuwer en dat wil toch iedereeen ;)
 
Waarom wil je perse een 2004 model in 2005 op kenteken hebben?
waarom niet ik rij er nu toch niet meer op,dus waarom zou ik nu ook al verzekering (allrisk) betalen en wat dacht je van langer garantie etc en nu kan je ook zien dat ie in 2004 niet op de weg is geweest!!!!
 
Leuk als je een 2004 motor op kenteken wil zetten als 2005 motor, maar dat maakt later qua verkoopprijs toch geen zak uit ? Of jij zet iemand anders dan in de zeik die de verschillen niet kent ;)

Mijn motor is van 1996, maar is ook pas in 1998 op kenteken gegaan (nee, geen import), maar dan kan ik 'm qua prijs niet als '98-er verkopen.. of wel?! :P


Maar hoe dan ook, gefeli met je nieuwe R6 !
tuurlijk is ie wel meer waard als een 96 ,maar hij is ook minder waard als een " 98 model "" maar dat snap je toch zelf ook wel ;) ,dat heb je zelf als het goed is bij de aankoop wel gemerkt toch...
 
Wat zeiden ze bij Brouwer motoren ervan dat je van je contract wilde afzien?
Je had immers al getekent?
 
tuurlijk is ie wel meer waard als een 96 ,maar hij is ook minder waard als een " 98 model "" maar dat snap je toch zelf ook wel ;) ,dat heb je zelf als het goed is bij de aankoop wel gemerkt toch...

Ach.. wat is meer waard, een offroad is niet zo geliefd in Holland, dus zijn ze ook nie veel waard. Qua prijs heb ik eigenlijk niet eens zoveel betaald vind ik, maargoed er is ook niet echt een maatstaaf qua prijs voor mijn motor, er rijden er maar een paar van in NL.
 
Fijn dat het zo toch nog goed is gekomen! Goeie actie van Gebben :} :}

Ben ook wel benieuwd wat Brouwer er van zei :9
 
tja de deal die die had was erg mooi maarja als hun ineens met wat anders komen als afgesproken, dan helpen vergelijkingen niet *D
 
Vuile gre....... :X


Gelukkig goed afgelopen en wat een prachtige r6!!!!!!


Veel fast km's :]
 
Wat zeiden ze bij Brouwer motoren ervan dat je van je contract wilde afzien?
Je had immers al getekent?
Kwam weer met hele verhalen dat het wel een nieuwe motor was etc ,maar goed een motor die op juli is afgestempeld is bij geen nieuwe,hij kon zijn contract niet nakomen(DEEL 1 OP JANUARIE 2005) dus,dan is ontbinden geen probleem,ik kreeg van hem toch nog wel 24 maanden garantie,maar ik was gewoon het vertrouwen kwijt,als ie gewoon eerlijk was geweest had ik er misschien nog over willen nadenken,maar zoo als het nu gegaan is dus niet |(
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd. maare.. zo zie je maar weer. ZOEK ALTIJD MEERDERE VERGELIJKINGSPRIJZEN OP!
had ik ook wel gedaan,maar er zitten niet zoveel yammie dealers hier in de buurt en gebben bestaat nu pas weer 3/4 jaar,dus ik was nog nooit bij hem geweest,(plus niet iedereen had nog van die nieuwe r6jes 2004 staan)

www.gebbenmotoren.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan