Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

leuk speelgoed! volgens mij is hier ook niemand die "gewoon" 1 span of motor heeft.. ik ook niet trouwens..
 
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.
 
Nou, nog niet echt omgekocht 8-) Maar Bertje is wel langsgeweest en we hebben de diverse opties doorgesproken. Het probleem is echter dat ik er nog niet aan kan beginnen, eerst al die on-affe projecten afmaken die nog vol spanning op me liggen te wachten.
(edit) Oh ja, en rijden met de zijspannen, dat moet af-en-toe ook gebeuren. Volgende week, lekker sturen tijdens de Euro Tour van MMC72. Dit keer richting Westerwald (nee, niet naar Boele's) Alhoewel... O-)
 
Laatst bewerkt:
Ha Bertje!
Wat een gezelligheid!
Ik kom dit jaar ook weer eens langszwabberen samen met Liesje. Ze wilde eigenlijk al komen kijken naar de lammetjes maar ik zit nogal krap in de tijd tegenwoordig.

Komen je met de hemelvaart even langs zwabberen. zet ik daar biertje vast koud (lees reserveer)
 
Nou, het hele weekeinde is er in Zierikzee een Simca kampeer weekeinde, waar ik ook verwacht word. Zondag is m'n broer zelf al met iets bezig, dus ik moet een beetje schipperen met de tijd.
 
Nou, het hele weekeinde is er in Zierikzee een Simca kampeer weekeinde, waar ik ook verwacht word. Zondag is m'n broer zelf al met iets bezig, dus ik moet een beetje schipperen met de tijd.

Is dat nog wat geworden met die route?
 
Is dat nog wat geworden met die route?

Jazeker. Het overgrote deel wordt nagereden, op Burgh-Haamstede na. Ze willen het hoofdzakelijk op Schouwen houden.



Vertel, waar moet ik weg blijven??

Niet zeuren jij. B| De SIMCA club Nederland houd komend weekeinde een kampeerweekeinde in Zierikzee. Simca is een historisch automerk met een zeer rijk verleden. En ik heb er ook één. :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan