Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Mijn nieuwe bak is nog niet klaar, maar volgende week staat er wel een ritje gepland waar ik mijn kampeerspulletjes bij nodig heb. Nu stond er in één van mijn schuren nog een oude, redelijk rotte bak te wachten om zijn leven verder te slijten als plantenbak en een paar hardhouten latten had ik ook nog wel liggen.
De draadboom is al compleet aangelegd tot de toekomstige verlichtingspunten, dussss nog even wat lampjes eraan knopen en gaaaan

full


Onze rooie Bram zag dat het goed was

full


Toch handig dat ik weinig weg gooi ;)
 
Vandaag even buiten gespeeld met tijdelijke transportbak. Viel niks tegen en alles werkt naar behoren. Wel voor de zekerheid kratje met stoeptegels in bak gedaan. Deze bak is veel lichter dan slaapbak.
full

full
 
Jajaja Oma |(

Weer een paar stappen dichterbij het einddoel gekomen. Bak is nu zover klaar dat hij naar de poedercoater kan.alle gaten/doorvoeren en pijpjes voor de verlichting zijn gemaakt. De mallen voor de tent liggn bij de tentenmaker en als laatste heeft Sander nog een fraaie bullbar gemaakt die ook deels gecoat kan worden.
Veel tijd en puzzelwerk is in de stangenconstructie t.b.v. de klaptent gaan zitten, maar zoals het nu geworden is werkt het erg simpel en snel. Ook het uitklap pootje van de achterklep is een waar kunsstukje geworden maar té leuk om nu al te laten zien. Laten we het erop houden dat het een mooie tegenhanger is van de tranenplaat _O-
Straks als bak terug is van de coater gaat de isolatie en bekleding erin en kan de laatste fase ingaan.
full

full

full

full
 
Gaaf Bertje,ik ben benieuwd naar het eind resultaat..

Het begint hier ook weer te kriebelen,mag weer rijden,eindelijk 1 maart *O*
 
Jazeker,volgend weekeind mijn eerste treffen van het jaar.

Temperatuur is wel weer boven nul overdag denk ik maar als de motor het doet ga ik(vorig jaar versnellingsbak vastgelopen).

Bedankt RuuT.

PS..ga jij in april naar Genemuiden?
 
Jazeker,volgend weekeind mijn eerste treffen van het jaar.

Temperatuur is wel weer boven nul overdag denk ik maar als de motor het doet ga ik(vorig jaar versnellingsbak vastgelopen).

Bedankt RuuT.

PS..ga jij in april naar Genemuiden?

Ja, ik denk dat ik op zaterdag wel even kom kijken.
 
*O* Ik ben blij!
Afgelopen donderdag bak en toebehoren naar de poedercoater gebracht en maandag al weer ophalen.
Tijd voor de weder op bouw gaat beginnen
 
Joepiejoepiejoepie, ben uiterst tevreden met wat de poedercoatert heeft afgeleverd. Nu was immers alles al zeer goed voorbewerkt door sander en dat was al mooi om mee te beginnen. Strakke bak hoor :}

Het lijkt wel pakjesavond :t
full


Toch even gauw kijken hoe het smoelt met bullbar en baklampje.

full
:Y

Wordt vervolgd .....
 
Joepiejoepiejoepie, vandaag de bak naar huis gehaald en gelijk met Sander :} op frame gebout. Ik ben er zeer content mee!
Nu mooi de gelegenheid om alle electra aansluitingen te maken en lampen te monteren. Tent is waarschijnlijk binnen nu en 2 weken ook klaar. Mooi op tijd voor ons openings weekend op De Brakke Zeeuw en Genemuiden.

Poes is ook tevreden
full

full

full


Dit wordt dus mijn nachthok ;)
full


Witte kastje is waterdichte electrabox. Hier staat hij in de/mijn slaapstand. Bij ingeklapt deksel draait deze binnen de bak en gaat achterklepje ook dicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan