Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Dat ziet er goed uit zo altijd je tent mee.
Ik ben benieuwd maar de binnen ruimte van de tent.
Genemuiden daar ben ik niet dus ga de zijspan tent niet live zien en even langs is erg veel km.

Het mooie is, dat span van Bertje woont vlak bij jouw in de buurt... :+
 
ja hoor , is heel mooi gemaakt maar zoals eerder vermeld , rondritje of naar de kruidenier moet je alles opplooien , is een heel groot minpunt vindt ik dan zelf , is een beetje als een camper , ideaal om te trekken , niet veel waard als je ergens een week wilt blijven , geef mij maar een caravan ! lol

Ben zelf totaal niet van het touren met achterlaten van tent enzo, dus dat probleem ken ik niet. Snel verplaatsen van A naar B, C met alles mee deed ik solo ook altijd. Met ouwe zooi wist ik namelijk nooit of ik pechloos weer op een " basis" kamp zou terugkeren. Dit span past dus goed bij mijn manier van reizen en treffens bezoeken.
 
Ben zelf totaal niet van het touren met achterlaten van tent enzo, dus dat probleem ken ik niet. Snel verplaatsen van A naar B, C met alles mee deed ik solo ook altijd. Met ouwe zooi wist ik namelijk nooit of ik pechloos weer op een " basis" kamp zou terugkeren. Dit span past dus goed bij mijn manier van reizen en treffens bezoeken.
Dat is het voornaamste , als het aan jouw noden voldoet !!
Ik ben meer het type , ik blijf een dag of 2 en ga dan verder , en de dag dat ik blijf toer ik rond , dus dan wordt het moeilijk , daarom het vergelijk camper of caravan ...
 
Gezellig dat je er bij was Bert.
Ik stel voor dat we Bertje voortaan Erik gaan noemen. Twee van die grijze baarden zijn enorm verwarrend.
Hoewel Halflive al meer mensen door elkaar gehaald heeft op het DISA voorjaarstreffen |(
 
Ik stel voor dat we Bertje voortaan Erik gaan noemen. Twee van die grijze baarden zijn enorm verwarrend.
Hoewel Halflive al meer mensen door elkaar gehaald heeft op het DISA voorjaarstreffen |(

Beerikje _O-

Yep, was prima vertoeven bij jullie. Volgend jaar weer?!
 
Het is de DISA ook prima bevallen. Waarschijnlijk zullen we de organisatie volgend jaar weer door de MCG laten doen.
 
Afgelopen weekend even naar Denemarken geweest. Bekenden die ons op DBZ bezoeken hadden me uitgenodigd voor hun winterfeest. Maatje Wicher moest toevallig ook die kant op om ander groepje zijspanrijders op hun Noordkaaptrip uit te zwaaien. Één daarvan had nog wat onderdelen nodig en die had ik dan weer bij me vanuit Zeeland ( gs landrover thnx ). Dus 1 en 2 is meer en meer is genoeg om ff beetje sneeuw op te zoeken nabij Legoland.

Foto1 is bij clubhuis waar we ook konden slapen

Foto 2 is langs Deense Noordzeekust

Foto3 is op pont van de Elbefahrt
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1549471848840.jpg
    FB_IMG_1549471848840.jpg
    74,4 KB · Weergaven: 19
  • FB_IMG_1549471881889.jpg
    FB_IMG_1549471881889.jpg
    64,8 KB · Weergaven: 21
  • FB_IMG_1549471919675.jpg
    FB_IMG_1549471919675.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 20
Ben daar afgelopen zomer geweest. We zaten aan de kant van Vejle, maar terug ook langs de Noordzee kust gereden. Mooi land.
 
Time flies ...... Arme oma zit hier alweer sind half februari, toch maar eens wat vaker inloggen hier.

Afgelopen zomer mooi druk geweest op eigen DBZ erf. Was weer prima seizoen. Begin juli 2 weken met solo HD naar noorwegen geweest en daarnaast alleen maar met span gereden. Denk er zelfs over om Harrie D maar van de hand te doen, zo weinig gebruik ik hem.
Gisteren het span weer voorzien van winterkuip en stuurduutsers. Plannen voor wintertreffens beginnen weer op te borrelen namelijk. Heksenketel en Elefanten staan al in de agenda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan