Jaloers !

J.W.

MF'er
7 apr 2003
68
0
Werkendam
Het is geen beste eigenschap maar ik ben jaloers! Jaloers op al die motorrijders die kunnen gaan rijden wanneer ze maar willen.
Ik moet het nog met rijlessen doen en kan niet wachten totdat ik kan afrijden.
 
als je leuke meid bent zul je vast wel achterop mogen bij iemand :)

en anders..tja.. idd geduld hebben })
 
als je leuke meid bent zul je vast wel achterop mogen bij iemand :)

en anders..tja.. idd geduld hebben })
Ik vind zelf rijden wel een erg groot verschil met achterop zitten!laat mij maar zelf rijden :) maar als je weinig keus hebt...
 
Haha, ik ken je gevoel! Ik heb zaterdag les 3 gehad, en vlak daarvoor mezelf van tot tot teen aangekleed. (Nu dus me eigen pakkie). En sinds ik terug ben zit ik als een verliefd schooljongentje die zojuist zijn eerste kusje heeft gekregen van het liefste meisje uit de klas heel de dag te zoeken naar koopjes en info over de motor die ik wil. (Oh, die RF 600 gaat er zooooo ontzettend komen!) :D

Dus: Veel voorpret toegewenst!
 
Het is geen beste eigenschap maar ik ben jaloers! Jaloers op al die motorrijders die kunnen gaan rijden wanneer ze maar willen.
Ik moet het nog met rijlessen doen en kan niet wachten totdat ik kan afrijden.
Ik weet wat het is: toen ik mijn rijbewijs haalde kon ik mijn geluk niet op en was de jaloezie voorbij :]
 
Het is geen beste eigenschap maar ik ben jaloers! Jaloers op al die motorrijders die kunnen gaan rijden wanneer ze maar willen.
Ik moet het nog met rijlessen doen en kan niet wachten totdat ik kan afrijden.


lekker he.


ps. ik heb er net weer ff 100km op de klok bij gezet })
 
Dit weekeind gaat deze jongeman eerst vanuit Oss richting Friesland 180km
Daarna vanuit Friesland naar Noord Holland ook ongeveer 180km
180+180=360km
Daarna weer terug naar Friesland(180km) 360+180+540km
Dit alles probeer ik op de Zaterdag te doen, zal wel bekaf zijn op het einde van de dag :Z
En dan Zondag weer terug naar Oss(180km) 540+180=720km :]

Dit kun JIJ ook wanneer je je rijbewijs hebt dus halen dat stukkie papier!!!!!
 
Dit weekeind gaat deze jongeman eerst vanuit Oss richting Friesland 180km
Daarna vanuit Friesland naar Noord Holland ook ongeveer 180km
180+180=360km
Daarna weer terug naar Friesland(180km) 360+180+540km
Dit alles probeer ik op de Zaterdag te doen, zal wel bekaf zijn op het einde van de dag :Z
En dan Zondag weer terug naar Oss(180km) 540+180=720km :]

Dit kun JIJ ook wanneer je je rijbewijs hebt dus halen dat stukkie papier!!!!!

Volgens mij loopt er nu 1 te kwijlen op die lesmotor! :9~
 
Nog ff erger maken ?? }) })

Ik ben nog uit de tijd dat je gewoon met je eigen motor met een proefrijbewijs mocht rijden zoveel als je wilde, was wel in een beperkt gebied, maar toch.............. Soms is die goeie ouwe tijd ècht die goeie ouwe tijd ;)

Sterkte !
 
Nog ff erger maken ?? }) })

Ik ben nog uit de tijd dat je gewoon met je eigen motor met een proefrijbewijs mocht rijden zoveel als je wilde, was wel in een beperkt gebied, maar toch.............. Soms is die goeie ouwe tijd ècht die goeie ouwe tijd ;)

Sterkte !

Zegt misschien meer over jou dan over zijn drang naar motoren hey... ;)
Wat voelt het toch goed om nog zo 'jong' te zijn. *D
 
Ik geloof dat er een soort van gezegde over is:

Het verlangen naar iets is leuker dan het hebben... of zoiets..

Helaas gaat dat bij motorrijden niet op }) ;)
Dus.. nog ff op de tanden bijten en genieten tijdens het lessen.
Suc6
 
Ik sluit me wel bij je aan hoor.
Ik ben zelf ook nog aan het lessen, maar zit wel vaak achterop.
Dan baal ik ook als een stekker, want ik wil ook zelf rijden.

Nog 12 daagjes en dan hoop ik ook dat felbegeerde roze papiertje te hebben.
Dus dan is het voorbij met achterop zitten.
Lekker zelf rijden......

Maar tot aan die tijd...... gewoon achterop :]
 
Pffff... ik ben ook jaloers. Op al die mensen die nu op hun motoren langsrijden terwijl ik hier *&&^%($**#@ zit te werken.

Ik word GEK!
 
weet je wat pas erg is...........dat je wel een motor hebt staan maar dat je nog niet klaar bent met het opknappen. En dat je het niet af kunt maken omdat je nog op onderdelen zit te wachten :( En dan op zulke dagen als vandaag in je koekblik naar je werk moeten rijden :(
 
Laatst bewerkt:
Wat ook heel erg frustrerend is is dat je je rijbewijs al een vanaf oktober hebt maar nog steeds geen motor... ben hard aan 't sparen... kwam in 't najaar het een en ander er tussen door (huis kopen en zo...) waardoor de motor (helaas) even moest wachten...

Dus nu zit ik, met het roze papiertje in mijn kontzak, jaloers naar buiten te kijken waar de motoren langsvliegen over de weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan