Jambers NU op RTL 4

Wat me wel opviel dat je tussen die dwasen op die schrootfietsen wel een paar sportmotoren bijreden.
Maar ja, al die gasten hebben echt de contact met realitiet verloren
 
Moeten we ook zo`n ritueel invoeren. :r :r Als je lid wil worden van zo`n rotte motorclub moet je van een brug afspringen. :r :r :r
 
Ja!! Als je lid wilt worden moet je van je achterbrug afspringen!!!! :) :) :)
 
Er mochten ook geen vrouwen bij de club. Dat is alleen voor nichten. Als je namelijk ruzie hebt, zijn ze een blok aan het been |(
Nog een sterke: in principe zijn ze niet racistisch, maar de staat dwingt hun!! :j
 
Ja de staat dwingt hun ....... :j

Het is een mentale tekortkoming denk ik eerder omdat ze zelf ook geen ruk voorstellen.

Sukkels, meer heb ik er niet ( of is dit al te veel gezegd ?? )
 
Moeten we ook zo`n ritueel invoeren. :r :r Als je lid wil worden van zo`n rotte motorclub moet je van een brug afspringen. :r :r :r

Kunnen we dat ook niet invoeren voor nieuwe leden van het forum? Dat van de brug afspringen bedoel ik. :? Eerst schrijven van welke brug je gesprongen bent, en daarna mag je pas lid worden. Goed idee he!!!!! :+
 
Ik wilde nog iets zeggen over alle Belgen over één kam scheren. Tot ik me bedacht hoe slecht de woorden \'kam\' en \'scheren\' bij dit gezelschap pasten... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan