Jambers NU op RTL 4

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Net begonnen... Over een of andere biker :]

(nu is 13-02 om 22:35)
 
ik vind het nu al geweldig:

"Ik hou van mijn vrouw, maar van mijn motor moet ze afblijven.... Ze mag hem poetsen maar voor de rest moet ze er vanaf blijven"
 
Haha schitterend, van die kerels met oude motoren... ik zag truowens nog wel een fazer 600tje staan. Maar waarschijnlijk hebben ze geen geld voor een dure supersport (ik nu ook niet, maar dat komt wel!) :)

schedels breken en dat soort dom gelul...
 
haha, een vrouw kun je zo omwisselen voor een ander maar een motor, nee dat kan niet.
Iedere motor rijdt anders he.

Haha, dat gaat wel erg ver hoor!
Wel cool die belgen.
 
haha, een vrouw kun je zo omwisselen voor een ander maar een motor, nee dat kan niet.
Iedere motor rijdt anders he.

Haha, dat gaat wel erg ver hoor!
Wel cool die belgen.

Ze hebben nog nooit op een nieuwere motor gereden. De meesten rijden met ouwe motoren uit de jaren 70 en 80, rijd ook best hoor, maar een nieuwere motor rijd toch veel lekkerder ? Dat gelul van niet omruilen, ik ruil elke motor zo om voor een nieuwere en betere. Vraag me alleen af waar ze het geld voor de benzine vandaan halen ;)
 
Ze hebben nog nooit op een nieuwere motor gereden. De meesten rijden met ouwe motoren uit de jaren 70 en 80, rijd ook best hoor, maar een nieuwere motor rijd toch veel lekkerder ? Dat gelul van niet omruilen, ik ruil elke motor zo om voor een nieuwere en betere. Vraag me alleen af waar ze het geld voor de benzine vandaan halen ;)

Oude motoren (/barrels) rijden is echt motor rijden, motorrijden zoals het bedoeld is!

;)

Ieder z'n ding, het heeft wel wat zo'n oud ding (als ze willen rijden iig :( )
En tja, dat geld; Uitkering :? Werken :? En het bier kost natuurlijk ook nog geld!
 
Wat die ene kerel zei, uit respect halen de andere van de ploeg hem niet in.

Wat een sukkels, de enige die respect van me kan krijgen zijn degene die harder rijden, dan beloof ik dat ik ze niet zal inhalen.
 
Tja het blijven eikels ;) Maar misschien bedreigt ie ze wel en stopt ie lege bierflesjes in hun reet als ze \'m inhalen? Weet jij het? Ik niet ;)
 
Trieste gasten moet ik zeggen.
Daar komt je motorimago nou vandaan door zoiets op tv te laten zien
 
En die vent van 41 met vriendin van 18 :r

Zag je hem wegrijden met z\'n FZ? De dwaas had z\'n jiffy nog uit staan |(

En die dikke met z\'n kale kop en z\'n baard. Ik vroeg me af waarom hij nog zo\'n braincap opzette. Veel hersenen had hij niet, en als hij ze had wist hij het goed te verbergen.
 
hehehe.... wat een rotte-tanden-brigade... hebben ze geen tandpasta daar beneden?

en wat een zware test moet je daar doorstaan om je colours te verdienen... onmenselijk gewoon... :+
 
Stelletje zielige jongens daar in Belgie. :) Ik heb werkelijk in een deuk gelegen. :+ En die vent die zijn colors moest verdienen. Ik dacht al nou moet ie iemand gaan vermoorden, maar nee hoor, alleen van een brug afspringen. Dus iedere idioot kan lid worden.

En die andere club dan. De president, vice-president en minister van oorlog. Dat waren ook meteen alle leden. :+ :+ :
 
En die andere club dan. De president, vice-president en minister van oorlog. Dat waren ook meteen alle leden. :+ :+ :

Ach al die jongens met \'mijnen bike\'.. hahah valt met trouwens wel op dat Belgen veel engelse woorden gebruiken in hun dagelijkse taal. Maaruh die president was nu hij een kind heeft rustiger geworden, hij denkt nu 2x na voor hij iemand z\'n schedel in slaat (alsof ie na kan denken) :P

en die dikke op die harley, die lult dat ie geen vriendin wil, volgens mij kan die dikke prop niet eens een vriendin achterop hebben :) Hiero dus echt wel een vrouw boven een motor hoor !
 
Laatst bewerkt:
Het duurde ook wel erg lang voordat ik de eerste Harley spotte...
Die club met de president, minister van oorlog etc. reedt met z\'n allen op japanse motoren... Ik vind toch dat een beetje biker op een Harley moet rijden... (Of ben ik nu aan het generaliseren? :+ )
 
Wat een stelletje prutsers :) Motor is belangrijker als een vrouw |( Een motor was niet te vervangen een vrouw wel.... :z
 
Waren inderdaad een boel droeftoeters bij elkaar zeg!
Die lui met de minister van oorlog helemaal: flink gas geven, tjonge wat een geluid zeg! Mijn moeder\'s naaimachine klinkt nog stoerder. Als je dat doet, zorg dan dat er een mooi geluid in je motor zit.
Zouden ze ook een minister van bezopen op de motor rijden hebben??? :? Zuipen deden ze.

Rare lui.
 
Terug
Bovenaan Onderaan