JAMBERS RTL4

Het gaat over modellen, maar die griet raced met een R1 op Zolder.

En je zag beelden, niet lullig.
Nu even wachten of ze nog wat meer laten zien.
 
Ja eeh sorry.

Het begon met beelden van een race op Zolder,met een R1.

Dus ik denk snel posten, kan iedereen mee kijken.

Weet ik veel dat dat wijf uit de kleren gaat, rot op.
Wil motorracen zien.
 
Ik zet hem weer op Red October \ '(

Afgelopen...

Iemand nog explosief gezien op sbs6 vandaag ? Was iets over spaanse straatraces. Kwam een auto aan en die maakte een draai om zo op de andere weghelft te komen en daar knallen er dus 1 of 2 motoren op de auto. Het commentaar \"De automobilist wist niks van de races af, schrok er van en raakte de macht over het stuur kwijt\", vond het zelf meer een handrem actie om op die maniet dus juist een paar motorrijders te scheppen :j
 
Al die modellen zitten op motoren he (ja, heb de tv nog steeds aan staan).
Anders kijkt natuurlijk ook niemand.
 
Afgelopen...

Iemand nog explosief gezien op sbs6 vandaag ? Was iets over spaanse straatraces. Kwam een auto aan en die maakte een draai om zo op de andere weghelft te komen en daar knallen er dus 1 of 2 motoren op de auto. Het commentaar \"De automobilist wist niks van de races af, schrok er van en raakte de macht over het stuur kwijt\", vond het zelf meer een handrem actie om op die maniet dus juist een paar motorrijders te scheppen :j

Ja gezien ja, vond dit een rare actie van die opelkadet, volgens mij wilde hij gewoon even showen hoe goed zijn handrem werkte en \"vergat\" daarbij even de straatraces |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan