Jammer dit, iemand van hier?

En als er een auto door een huis of een garage rijd, denk ik altijd dat het wel weer een opa of oma zal betreffen die het gas heeft ingedrukt inplaats van de rem.

En zo maakt iedereen zich dagelijks schuldig aan een hoop aannames en vooroordelen ;)

Helemaal waar natuurlijk.

Alleen in het geval "motorrijder" wordt het ook gedaan (en geaccepteerd) als de persoon het ongeval bijv. niet overleefd heeft. Want als het een motorrijder is "riskeert hij toch al dagelijks zijn leven" en dan mag je wel een dag later op een of andere pulp site roepen dat hij 'vast wel als een debiel reed', want dat doen 'ze' allemaal.

Als men bij een fataal ongeluk met een fietser identieke aannames doet " dat de fietser vast wel zonder licht reed en aan het appen was"... Dan wordt je aan de schandpaal genageld, met je vooroordelen.

Helaas leveren de jongetjes waar dit topic om draait een goede bijdrage hier aan. (Ik ben overigens absoluut niet roomser dan de paus, maar met zo veel gasten, tegelijk, in de BBK... op die manier.. Kom op :N )
 
Aan motoren geen gebrek konden we zien aan intelligentie veul meer das wel jammer .
Maar daar is het probleem ook gezien door de politie bijscholing doet wonderen.
Studeerse jongens...
 
Aan motoren geen gebrek konden we zien aan intelligentie veul meer das wel jammer .
Maar daar is het probleem ook gezien door de politie bijscholing doet wonderen.
Studeerse jongens...

Ik vind het wel echt mooi dat je over het nut van bijscholing begint, in die woorden & zinsopbouw. _O-
 
Wat is er leuk om in zo'n groep te rijden? Ik vind 4 man de bloody limit. En ik zag verlengde achterbruggen met veel chroom, daar wil je toch niet in de buurt rijden. Dit komt toch niet definitief overwaaien uit de VS hoop ik?
En dit is inderdaad irritant voor de medeweggebruikers en omwonenden, net als een optocht van toeterende vrachtwagens of trekkers met gehandicapten irritant is. En kom dan niet met; "Aahh, die hebben de dag van hun leven, mogen die ook een keer lol hebben?" want waarom zouden gezonde mensen minder recht op lol hebben. :W
 
Wat is er leuk om in zo'n groep te rijden? Ik vind 4 man de bloody limit.
:^
Ik vind met z'n tweeën eigenlijk al vervelend. Zeker zonder communicatie. Laat staan met een hele groep.

En dit is inderdaad irritant voor de medeweggebruikers en omwonenden, net als een optocht van toeterende vrachtwagens of trekkers met gehandicapten irritant is.
In Amsterdam heb je af en toe een massale optocht van honderden voorrangsvoertuigen die zieke kinderen met toeters en bellen door de stad scheuren. Het lijkt wel oorlog, zeg maar. Overal sirenes en de rest van het verkeer heeft een dag lang geen idee waar ze moeten kijken. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat de diensten daarvoor een uitzondering maken (voorrangssignalen alleen in noodgevallen AUB).

En kom dan niet met; "Aahh, die hebben de dag van hun leven, mogen die ook een keer lol hebben?" want waarom zouden gezonde mensen minder recht op lol hebben. :W
Dit is dan weer onzin. Ze hebben niet méér recht op lol dan gezonde mensen, ze hebben evenveel recht op lol. Maar ze hebben er minder van door hun ziekte, en daarom mag de rest van de maatschappij best af en toe even een beetje z'n best doen om dat te compenseren met een beetje extra lol. Alleen het moet geen hinder of gevaar veroorzaken, en dat doen optochten in het verkeer eigenlijk vrijwel altijd wel.
 
Laatst bewerkt:
En dit is inderdaad irritant voor de medeweggebruikers en omwonenden, net als een optocht van toeterende vrachtwagens of trekkers met gehandicapten irritant is. En kom dan niet met; "Aahh, die hebben de dag van hun leven, mogen die ook een keer lol hebben?" want waarom zouden gezonde mensen minder recht op lol hebben. :W

Bij zo'n trucktoer worden de gehandicapten ook vaak tegen hun zin in die wagens geduwd, zodat die truckers een dag de mongool kunnen uithangen.
 
En ik zag verlengde achterbruggen met veel chroom, daar wil je toch niet in de buurt rijden. Dit komt toch niet definitief overwaaien uit de VS hoop ik?

Wees niet bang, zoveel rijden er niet van rond in NL en die had je dus 10 jaar terug op de MFMM ook al wel op bezoek komen. Ik kom ze in het wild nooit tegen, maar ik kom dan ook zelden in de hoofdstad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan