Jammer dit, iemand van hier?

Ik ben wel benieuwd wie zich hier meld en hoe hoog de boete is :t
 
Drie motorrijders moeten een rijproef doen, omdat getwijfeld wordt aan hun rijvaardigheid.

Waarschijnlijk hebben ze een wheelie ofzo gedaan, dan zit het met hun rijvaardigheid/voertuigbeheersing toch juist extra goed? Deze 3 hebben dan juist een cursus verkeersdeelneming/sociaalrijgedrag/verkeersregels nodig toch?
 
Waarschijnlijk hebben ze een wheelie ofzo gedaan, dan zit het met hun rijvaardigheid/voertuigbeheersing toch juist extra goed? Deze 3 hebben dan juist een cursus verkeersdeelneming/sociaalrijgedrag/verkeersregels nodig toch?
Voor een snelle krijg je vaak alleen art. 5 en vaak emg.
Rijvaardigheid krijg je als je het heel bond maakt :X
 
... en dan moeten we verbaasd zijn dat er dijken en wegen worden verboden voor motoren ... :(

Gisteren was ik in Duitsland, Monschau - national Eifel park, en het viel mij op dat er regelmatig borden staan die, als ik het goed begrijp (want ik kan geen duits), motoren verbiedt op zaterdagen, zondagen en feestdagen.

Zal de foto later plaatsen, die staat om mijn vrouwtje haar phone ...

Het werd wel massaal genegeerd, door NL'ers, Belgen, maar evengoed door horden Duitsers ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook wel eens mooi om in de krant te lezen. :t
Idd ... maar op veel plaatsen nemen plaatselijke gemeentebesturen jammer genoeg toch maatregelen om dankzij die minderheid het ook voor de nette motorrijder te verpesten ...

In Duitsland moet ik wel zeggen dat er overal deftig gereden werd (op wat lichte overdreven snelheid na), en vooral op die stukken met die verbodsborden.
 
Hoewel ik tegen het nederlandse boetebeleid ben, lijkt dit dan wel terecht. Bij asociaal rijgedrag & omgeving Amsterdam denk ik altijd aan die knakkers met roof boxer helmen die met open pijpen langs amsterdamse terrasjes scheuren. Als het diezelfde groep is, hulde aan de politie. Zijn er geen beelden van het 'asociale gedrag'?

edit: na het zien van filmpje valt het allemaal wel mee. Telegraaf stemmingmakerij.
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit zo zie dan lijkt het me inderdaad alles meevallen. Wat de lol precies is van met 200 man filerijden dat zie ik niet in, maar als zij er lol aan beleven gewoon doen :)
Kan dat zelf ook niet erg good begrijpen maar volgens mij is dat een beetje het idee van deze rit. Als je op ride of the century googled kan je zien dat deze rit in de VS ook altijd gepaard gaat met lak aan de regels hebben.
 
Ik mis een beetje de TOTALE CHAOS in het bovenstaande filmpje. 200 man die filerijden en lol hebben, zieligheid ten top weer om dan stiekem vanuit een bosje foto's te gaan maken. Wees als agent dan een vent en spreek die lui aan, dan is er wellicht ook nog een educatief effect over de gevaarzetting.
 
Een droevig schouwspel, maar aan de andere kant: Nederland wordt dagelijks geterroriseerd door miljoenen losgeslagen automobilisten, en dat wordt wel als normaal beschouwd.
 
Ik mis een beetje de TOTALE CHAOS in het bovenstaande filmpje. 200 man die filerijden en lol hebben, zieligheid ten top weer om dan stiekem vanuit een bosje foto's te gaan maken. Wees als agent dan een vent en spreek die lui aan, dan is er wellicht ook nog een educatief effect over de gevaarzetting.

:Y _O-
 
Normaal reageer ik niet op dit soort berichten, maar ik wil nu toch wel wat kwijt.
Gisteren werd ik door mijn dochter gebeld met de vraag welke idioten met motoren op de weg bezig waren.
Zij zat in de bus en kon niet geloven dat er dergelijke figuren echt rondreden.
Het ergste waren wel twee figuren die al spookrijdend op de bus afkwamen en op het laatste moment al driftend uit de weg gingen.

Voor de rest was het heel normaal om op de snelweg stil te gaan staan en toestemming om rechts inhalen is waarschijnlijk een nieuwe verkeersregel.
Er waren in de bus passagiers die behoorlijk ontdaan waren van wat zij gezien hadden.

Behalve dat ik het niet echt begrijp dat je met zoveel een stukje wil gaan rijden, kan ik niet begrijpen dat mensen dit nog recht willen praten.
Zoals zo vaak zijn er ook normale rijders geweest, maar die sneeuwen onder bij de groep die het echt te bont maakte.
 
Er waren in de bus passagiers die behoorlijk ontdaan waren van wat zij gezien hadden.

Echt vreselijk inderdaad, wat een ervaring... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan