jammerlijk einde aan leuke motordag

Misschien een idee voor takeldiensten, je had al zo'n omgebouwde Goldwing, deze kan het blijkbaar ook :+

Maargoed, gelukkig heeft je vriendin idd niets behalve schrik.
Kan de beste overkomen, in een auto hoor je meestal toch niet of een motor is afgeslagen, tenzij er een asociale pijp onder zit. Maargoed, dan dien je nog afstand te houden, blijkbaar was hij een beetje opgefokt door de motoren ?

Maar het is een mooie foto, hoe lullig de situatie ook is. :)
 
men neme de achterkant van een jaguar S type de voorkant van een shadow en je hebt ineens een leuke combinatie voor een trike.

maar verder is het wel balen voor jullie dat een leuke dag zo moet eindigen laat staan dat je de komende tijd niet kan rijden
 
men neme de achterkant van een jaguar S type de voorkant van een shadow en je hebt ineens een leuke combinatie voor een trike.

maar verder is het wel balen voor jullie dat een leuke dag zo moet eindigen laat staan dat je de komende tijd niet kan rijden

een trike met zes wielen?

ik kan wel rijden, maar Cindy kan/wil/druft niet op mijn harley te rijden
 
Dit is echt knudde, zeker nu ze zelf net rijd.
Kan me indenken dat je super sachie bent en je woede bewaard en dan thuis helemaal uit je slof schiet.

Zoek de verschillen in hoogte van het spatbord/subframe :

full


hondavlx.jpg


Conclusie, hij is behoorlijk krom aan de achterkant '(
 
Dit is echt knudde, zeker nu ze zelf net rijd.
Kan me indenken dat je super sachie bent en je woede bewaard en dan thuis helemaal uit je slof schiet.

Zoek de verschillen in hoogte van het spatbord/subframe :

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Conclusie, hij is behoorlijk krom aan de achterkant '(

het spatbord is inderdaad kapot/krom/stuk afgebroken, Maar het subframe lijkt niet veel te hebben mee gekregen, maar dat is natuurlijk moeilijk zo snel te bepalen.
Het spatbord is losgetrokken van het subframe (leve de tupperware) kentekenplaat steun(tupperware) is totaal kapot. bevestiging duozadel is afgebroken.

ik hoop dat de velg niet ovaal is, en dat t subframe niet te veel mee gekregen heeft.
band zal mischien ook wel een hap uit zijn.
Voor frame en achterbrug ben ik niet heel erg bang, aangezien de motor voor niet opgesloten was.
 
Wilde jij dat overtrek spul nog hebben voor je buddy of was dat iemand anders ?

Heb nog wel wat liggen om 1 buddy te overtrekken van een sportster.
Mail me even, adres op mn site.
 
Als ik de foto zo bekijk dan valt de schade aan de honda wel mee, alhoewel je voor verborgen gebreken wel een formuliertje moet invullen hoor..

die aso in die jag heeft behoorlijk wat meer schade.
ik hoop voor hem dat ie NIET allrisk is verzekert, dan kijkt ie in`t vervolg
wel beter naar motorrijders...de ^#$
 
Balen maar gelukkig berijdster niets dan wat mentale schade...

Materiaal komt wel goed ..Jag betaald.. maar denk dat bestuurder toch ook nog wel een duwtje na krijgt van de cops... ;)

Succes en sterkte met herstel.
 
Klote automobilisten altijd,ze zaten zeker met de radio te spelen ofzo.
die aso in die jag heeft behoorlijk wat meer schade.
ik hoop voor hem dat ie NIET allrisk is verzekert, dan kijkt ie in`t vervolg
wel beter naar motorrijders...de ^#$
Waar slaat dat nou weer op? Natuurlijk moet je voldoende afstand houden en er rekening mee houden dat de motor van je voorganger ineens af kan slaan, maar zeker bij het optrekken bij een verkeerslicht zit een ongeluk in een klein hoekje denk ik. Dus de aanname dat de automobilist met z'n radio zat te spelen of dat het een aso is slaat nergens op.

Los daarvan, natuurlijk klote dat zoiets gebeurt.
 
Waar slaat dat nou weer op? Natuurlijk moet je voldoende afstand houden en er rekening mee houden dat de motor van je voorganger ineens af kan slaan, maar zeker bij het optrekken bij een verkeerslicht zit een ongeluk in een klein hoekje denk ik. Dus de aanname dat de automobilist met z'n radio zat te spelen of dat het een aso is slaat nergens op.

Los daarvan, natuurlijk klote dat zoiets gebeurt.

i.d.d, niemand is foutloos, ook jij zult in je leven op auto of motor (of fiets) weleens een "oeps" momentje hebben gehad dat goed afloopt.... en voor sommigen loopt het net niet goed op. Probleem bij stoplichten en optrekken is dat iedereen dan nog kort (vaak te kort) op elkaar zit. Ook is afslaan motor normaal geen probleem, als je de koppeling intrekt. Als dat niet gebeurt staat de motor wel heel erg snel stil, en tijdens acceleren ben je dan snel te laat met remmen.

Dit is trouwens wel een hele nieuwe definitie van bumperkleven :+
 
idd de jag wordt hier voor alles uitgemaakt terwijl het combinatie van beiden is :X t zou anders als ze vanachter werd aangereden als de jag haar dus niet zou hebben gezien. Maarja gelukkig is dr nog gelukkig goed vanaf gekomen, de shadow is wel minder maarja beter dat dan je vriendin :) Trouwens die Jaguar aan de voorkant staat wel erg hoog.
 
Balen van de motor, maar gelukkig is je vrouwtje ongedeerd.

Had ze hem zien aankomen of niet? want als je hem niet ziet schrik je toch het apezuur als je plots twee meter naar voren wordt geduwd.

Succes met de afhandeling.
 
Mooi balen B|

is de eerste keer dat ik een S-type gesleept zie worden door een motor ;)

full


Vervelend is het zeker. Als je de foto ziet lijkt het mee te vallen totdat je tekst leest en ziet dat de shadow niet op de standaard staat ..... Het had een stuk erger kunnen aflopen als je vriendin was weggegleden. Blij dat het iig met haar goed is afgelopen.

Succes met schadeherstel en afhandeling en dan snel weer samen :]
 
:) Trouwens die Jaguar aan de voorkant staat wel erg hoog.

ja klopt, het rechter voorwiel raakt de grond ook niet meer, daar kon je cht onder door kijken!

Ze had wel gezien dathij achter haar stond, maar niet dat hij aanreed toen zij nog stil stond. Ze had de motor al weer opnieuw gestart, en toen BOTS!

Tja ik zeg niet dat mij dit niet had kunnen gebeuren met een koekblik, maar ja het is wel erg vervelend.


overigens komt morgen de expert van de verzekering. Als het een beetje mee zit is ie Zaterdag weer klaar vertelde ze mij net bij de motorzaak waar hij nu staat!
Zou ik toch behoorlijk snel vinden! :} :} :} :}
 
ik vind het vrij vlot gaan, het kan natuurlijk nooit vlot genoeg, maar had verwacht dat het weken zou gaan duren.

De expert is vanmorgen geweest, ben daarna zelf nog ff bij de motorzaak geweest, om te overleggen, de motor is net niet total los.

de onderdelen zijn al besteld!

stuur, zadel, steun onder spatbord, spatbord, kentekenplaathouder, kentekenplaat, achterlicht, knipperlichten, wiellagers en wat klein spul. en
6 uur werk.

met een beetje geluk eind van de week klaar!
 
Als zij al weer gestart had,heeft die sukkel wel degelijk zitten slapen. :z :z :z
Als het degene is die op de foto staat lijkt me dat niet ondenkbaar.
gelukkig heeft ze zelf niks en is ze niet over de straat gegaan.
 
de onderdelen zijn al besteld!

stuur, zadel, steun onder spatbord, spatbord, kentekenplaathouder, kentekenplaat, achterlicht, knipperlichten, wiellagers en wat klein spul. en
6 uur werk.

STUUR???? wat is daar mee aan de hand???
 
dat was best krom!

zag het ook gisteren pas, maar dit komt echt van d eklap achterop, komt vaker voor bij aanrijdingen van achteren zeiden ze bij de motorzaak!
doordat de bestuurder/ster zich afzet tegen het stuur, om rechtop te blijven.

(mn vriendin had ook best spierpijn aan armen en schouders)
 
Terug
Bovenaan Onderaan