jammerlijk einde aan leuke motordag

_gijs_

MF veteraan
7 jan 2004
4.128
5
noord limburg
Vandaag waren mijn vriendin en Ik naar Breda geweest daar werd weer de jaarlijks terugkerende harley dag gehouden!

Veel mooie harley's gezien. en een leuke dag gehad.

De terugweg verliep ook goed. We hadden gepland nog ff bij de Mac in Hellimund te gaan eten, maar daar is het niet meer van gekomen.

Op een bepaald moment stonden we te wachten voor het verkeerslicht op de van oldebarneveldlaan(Eindhoven). voor mij stond een busje en achter mij mijn vriendin op haar shadow, en daar achter meerdere auto's.
Op het moment dat het groen wordt gaat het busje rijden, ik rijd er achteraan, en mijn vriendin wil ook aanrijden, maar haar motor slaat af, en tegelijkertijd staat er een Jaguar S-type achter op haar motor!

Gelukkig is mn vriendin wel rechtop gebleven, en heeft ze zelf niets. De motor is het spatbord achter kapot(is een geheel met onderkant zadel) zadel kapot. kentekenplaat houder kapot, en waarschijnlijk stuk subframe krom!
De jaguar bumper goed naar de klote, gril kaduuk, airco reversoir(of pomp) kapot.

Meteen politie gebeld, shadeformulier ingevuld. en sleepdienstlaten komen, omdat mn vriendin er niet meer mee naar huis kon rijden!

Dus mn vriendin bij mij achterop mee naar huis (gelukkig had ik mn duo zadel er op)

Al met al wel klote dus. Zal wel weken gaan duren voordat alles rond is met de verzekering en alles gerepareerd is!

Er waren wel getuigen die meteen hun telefoonnummer gaven, en die ook een foto gemaakt hebben.


Let op de foto eens op de voor wielen van de Jaguar. die zijn dus LOS van de grond! de auto staat echt op cindy haar motor vast.( motor staat dus ook NIET op de standaard)
We moesten de motor met een lier van de takelwagen onder de auto uit trekken.

Ging dus best hard. (motor en mn vriendin zijn ook zo'n 2 meter vooruit geduwd.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi balen B|

is de eerste keer dat ik een S-type gesleept zie worden door een motor ;)
 
Is inderdaad een kl*te einde van een leuke dag.
Gelukkig is de motor en uw vriendin rechtop gebleven.
Succes bij de afhandeling
 
Zow, das wel ff schrikken. Ziet er wel, ehm, apart uit, zo.

Maarreh, sterkte met de afhandeling. Hoop dat je vriendin niet al te zeer geschrokken is.
 
ik dacht al een verhoogde hoeveelheid harleys te spotten toen ik terug van vakantie kwam, maar dat was dat dus.
 
Balen! Gelukkig heeft Cindy zelf geen letsel opgelopen, dat is dan tenminste nog iets positiefs aan jouw bericht. Hopelijk is ze nu niet afgeschrikt om weer op te stappen. Zo blijkt maar weer: Er rijden meer eikels op de weg dan er in de boom hangen... Succes met de afhandeling!
 
Tering... gelukkig heeft je vriendin niks. Dit had een stuk erger af kunnen lopen. veel succes met de schade enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan