Janny on the road !

Janny60

Rookie
23 aug 2008
2
0
72
Groningen
Hallo lief forum

Ik neem jullie mee terug naar een paar jaar geleden ......... Een grijze kop verscholen in een helm heeft, na 4 x gezakt te zijn, maar (last but not least) 1 keer geslaagd, een motortje gekocht.
Van de Eliminator 250 naar de Shadow 500, en van de Shadow naar een ER-5 :] en al zeg ik het zelf, ik ben er toch wel op vooruit gegaan. *O*

Mijn bouwjaar is van 60 jaar terug. Hoor ik nu thuis in jullie subforum "Brikken en klassiekers"? |(
Mijn vraag is, ben ik de enige in mijn soort of zijn er hier nog lotgenoten? Misschien animo voor een seniorenclub? -O-

Tot forums :W
Janny

PS - Ik word hier en daar nog steeds zwetend wakker na boze dromen over 8-tjes en pilonnetjes. Komt dat mensen hier bekend voor?

Sloopkogel

49.04.26.075 Blgr.A.Neg.
Donateur
20 jan 2004
126.026
41.488
71
010
:W Janny
me2 oldtimer :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

Laatst bewerkt:

w84me

MF veteraan
14 jan 2005
2.601
3
53
Rotterdam
janny welkom
ennuh het subforum brikkers en klassiekers heeft betrekking op de motoren en niet op de berijders :+

Hondales

Rookie
24 aug 2008
17
0
57
Zoetermeer
Nachtmerrie's heb ik gehad van die 8 tjes en langzame slalom gek werd ik ervan, maar ja toch AVB in een keer gehaald en dat voor m n 44 jaar!!! De AVD had ik iets langer voor nodig de derde keer geslaagd maar dat mocht de pret niet drukken, in iedergeval geen 8 tjes meer gelukkig!!!! die doe ik nooit meer.

Groet,

Paisley

MF veteraan
28 jul 2008
2.253
0
Dit is mijn moeder. Cool of niet? *D

Hondales

Rookie
24 aug 2008
17
0
57
Zoetermeer
Hallo lief forum

Ik neem jullie mee terug naar een paar jaar geleden ......... Een grijze kop verscholen in een helm heeft, na 4 x gezakt te zijn, maar (last but not least) 1 keer geslaagd, een motortje gekocht.
Van de Eliminator 250 naar de Shadow 500, en van de Shadow naar een ER-5 :] en al zeg ik het zelf, ik ben er toch wel op vooruit gegaan. *O*

Mijn bouwjaar is van 60 jaar terug. Hoor ik nu thuis in jullie subforum "Brikken en klassiekers"? |(
Mijn vraag is, ben ik de enige in mijn soort of zijn er hier nog lotgenoten? Misschien animo voor een seniorenclub? -O-

Tot forums :W
Janny

PS - Ik word hier en daar nog steeds zwetend wakker na boze dromen over 8-tjes en pilonnetjes. Komt dat mensen hier bekend voor?

He Jannie kijk ook eens even op www.vrouwenopmotoren.forumup.nl