Janny on the road !

Janny60

Rookie
23 aug 2008
2
0
Groningen
Hallo lief forum

Ik neem jullie mee terug naar een paar jaar geleden ......... Een grijze kop verscholen in een helm heeft, na 4 x gezakt te zijn, maar (last but not least) 1 keer geslaagd, een motortje gekocht.
Van de Eliminator 250 naar de Shadow 500, en van de Shadow naar een ER-5 :] en al zeg ik het zelf, ik ben er toch wel op vooruit gegaan. *O*

Mijn bouwjaar is van 60 jaar terug. Hoor ik nu thuis in jullie subforum "Brikken en klassiekers"? |(
Mijn vraag is, ben ik de enige in mijn soort of zijn er hier nog lotgenoten? Misschien animo voor een seniorenclub? -O-


Tot forums :W
Janny


PS - Ik word hier en daar nog steeds zwetend wakker na boze dromen over 8-tjes en pilonnetjes. Komt dat mensen hier bekend voor?
 
:W Janny
full
me2 oldtimer :] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
janny welkom
ennuh het subforum brikkers en klassiekers heeft betrekking op de motoren en niet op de berijders :+
 
Nachtmerrie's heb ik gehad van die 8 tjes en langzame slalom gek werd ik ervan, maar ja toch AVB in een keer gehaald en dat voor m n 44 jaar!!! De AVD had ik iets langer voor nodig de derde keer geslaagd maar dat mocht de pret niet drukken, in iedergeval geen 8 tjes meer gelukkig!!!! die doe ik nooit meer.

Groet,
 
Hallo lief forum

Ik neem jullie mee terug naar een paar jaar geleden ......... Een grijze kop verscholen in een helm heeft, na 4 x gezakt te zijn, maar (last but not least) 1 keer geslaagd, een motortje gekocht.
Van de Eliminator 250 naar de Shadow 500, en van de Shadow naar een ER-5 :] en al zeg ik het zelf, ik ben er toch wel op vooruit gegaan. *O*

Mijn bouwjaar is van 60 jaar terug. Hoor ik nu thuis in jullie subforum "Brikken en klassiekers"? |(
Mijn vraag is, ben ik de enige in mijn soort of zijn er hier nog lotgenoten? Misschien animo voor een seniorenclub? -O-


Tot forums :W
Janny


PS - Ik word hier en daar nog steeds zwetend wakker na boze dromen over 8-tjes en pilonnetjes. Komt dat mensen hier bekend voor?




He Jannie kijk ook eens even op www.vrouwenopmotoren.forumup.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan