Jantjuh stelt zich voor

jantjuh

MF'er
20 sep 2004
123
0
Tilburg
Kijk hier al een tijdje rond en heb zelfs al een keer ergens wat getypt dus volgens "goed gebruik" ben ik al stom bezig |( eerst maar ff voorstellen dus ...

Ik ben Jan en heb sinds mijn 15de geroepen "ik wil geen brommer, ik wil een motor" Heel nobel maar door 2 op de motor verongelukte vrienden dus nooit aan begonnen.
Begin dit jaar ben ik voor stage 3 maanden naar Afrika geweest en daar motor gereden (nouja, motor... zown 125cc crossbrommer) en terug in NL dus eindelijk toch maar gaan lessen (rijschool failliet gegaan, Frans voor zichzelf begonnen en ik mee :) Geweldig gelest! http://www.course-online.nl (www.course-online.nl) ) Gelukkig alles in 1 keer gehaald :} De grootste tegenvaller kwam dus daarna... Sinds ik mijn A-stempeltje heb, heb ik geen motor meer gereden ;( Pas 6 weken... lijkt veel langer. Wel aan het spraren en heb mijn hoop gezet op maart.
Het leukste toppic tot nu toe vind ik toch wel "welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker" (nog ff ondekken hoe ik er een url van ga maken)

Ik hoop hier nog veel lol en wijsheid op te doen en als jullie wijzer van mij willen worden: vraag maar!


owjah mijn naam is zo omdat ik met 1.68 niet al te groot ben
 
full


Ps. Volgens de verhalen hier ben ik slechts 1.10 mtr. Je bent dus nog groot... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan