jap of harly wat maakt het uit!

softy341

MF'er
2 apr 2004
40
0
heist op den berg belgie
ben met de japmotor yammaha virago xv 1100 op paasverlof geweest voor twee weken naar zakyngthos griekenland ,in italie was er een chopper bijeenkomst die ik effe wilde mee pikken in het begin van de vakantie ,heel gezellig sfeer daar, maar toch weer een groepje harly rijdende mensen die appart hun motoren neerzetten en niets met ons japrijders wilde te maken hebben ,ik kwam nog maar in de buurt van de harly 's en ze begonnen te schelden van rot op japrijder hier geen rotzooi motoren, hoe belachelijk eigelijk ,we hebben toch allemaal de zelfde hobby en het zelfde doel en dat is motor rijden of dat nu met een engelse een amerikaanse of een italiaanse of een jap is ,ik denk toch dat er twee wielen en een motorblok en een kader voor nodig is om te motorrijden, wat een pretentie van die harlyrijders ,het mooie van de story is dat ik donderdag morgen bij terugkomst op de autostrade net boven bolonga italie een vent met motorpech langs de weg zie staan ik stop en wat zie ik een van die verwende gasten met harly was veertiendagen in italie gebleven en nu met gaskabel langs de kant en geen vervangkabel bij ,dat kan met de beste motor voorvallen ook met een jap , maar ik heb laten zien dat japmotorrijders elkaar helpen en ben 55 km verder op een gaskabel gaan halen voor onze harly vriend ,hoppelijk heb ik deze man uit zijn harly droom slaap gehaalt en bewezen en dat we allemaal motorrijders zijn !!!!!
hoe denken jullie hier over :]
groetjes
 
ik stop voor geen enkele harley rijder ik ga lekker toeteren en rij vrolijk door doen ze bij jou ook;z

goed zo henk..jij komt er wel :+ ;)


@topicstarter : groot gelijk heb je...
tijdje terug reed ik op polderweggetje en stuitte op meisje dat naast haar pa liep die haar choppertje terugduwde (brikkie deed nix meer) en heb haar ff achteropgenomen naar huis...pa haalde daarna ff de trekker en haalde brikkie daarna op (shovelbak ding op trekker..erg handy :} )

en neej..was niet alleen omdat 't een meisje was :+ ;) :P
 
ik ben afgelopen weekend in north carolina geweest, daar werd een bike week gehouden met Harley davidson's, ik en mijn vrouw hebben onze goldwings gewoon tussen de Harley's geparkeerd, en we hebben geen enkele rare opmerkingen gehoort, het leuke was dat ze nog wel naar onze motoren zaten te kijken en vragen stelden over al de comfortabele dingetjes die wij op de goldwing hadden :+
 
Er zijn altijd van die lui, die boven een ander wil staan. Ach ja, maak je er niet druk om. Het gebrek aan intollerantie zegt meer iets over hun denkniveau. Ik zwaai naar alles wat ik tegen kom op twee wielen en met meer dan 50cc :] . Dit met de gedachte dat er ook Harley-rijders zijn die niet zo "apartheid-minded" zijn.
 
Voor mij is de klassieke harley rider een vrijbuiter die liever niets met anderen te maken wil hebben. Hells angels zijn hier natuurlijk het clichematige voorbeeld van. Maar ook zie ik nog steeds bij een benzinepomp in Luxemburg een ouwe vent met zz-top baard (ver in de 70) op een afgeragde harley vol dingetjes en frutseltjes, tent en guitaar achterop.

Tegenwoordig is de harley onbetaalbaar en daarom het speeltje van IT managers en andere vertegenwoordigers van de upperclass die ten koste van veel te veel geld een paar honderd kilometers per jaar maken om te laten zien dat ze toch wel stoer zijn en eigenlijk toch wel een beetje een rebel. (Net zo iets als iemand die zegt "ik ben best wel een beetje gek :r )

Beter deze twee groepen harley rijders niet over een kam scheren. Ze hebben niets met elkaar te maken.

Dat groepje dat je uitkaffert met je jap zal wel zo'n groepje managers zijn geweest. Die kafferen je niet alleen uit op je werk maar ook daarbuiten

Overigens maak je dit als diversion rijder ook mee als je je tussen de racers begeeft. Ik heb nog nooit iets positiefs over mijn trouwe werkpaard mogen vernemen van deze lieden indien ze zich in groepsverband begeven.
Om dit soort zielig gedrag af te straffen is even snel een blik op de kilometerteller werpen al voldoende. Over het algemeen zijn er maar weinig die er ook 80.000 op hebben staan.

Ach er zal altijd wel competitie blijven. Grappig is dat met name de mooi weer rijders zich aan dit soort dingen schuldig maken. In mist en regen ziet iedere motorrijder er namelijk hetzelfde uit (GRIJS!)
 
Laatst bewerkt:
jij bent je forumnaam niet waard!! Ik zou 'm veranderen als je het mij vraagt.

PESPECT!!!! :] :] :] :] :] :]
 
Respect softy!

Hou idd de eer aan jezelf. De rest is allemaal jongetjes onderelkaaar haantjes gedrag...
 
Ik stop voor alles op twee wielen met een grote kentekenplaat,Ik heb zelf voor de keuze gestaan met wat ik aan zou schaffen, een zeer vet verbouwde intruder of een harley,ik koos voor de eerste omdat geen standaard eenheidsworst wil rijden,twee van mijn motorvrienden hebben een niet misselijke harley maar steken niet onder stoelen of banken dat mijn jap wel ernstig mooi is, en mag dan ook rustig mee rijden, en als ik rij terwijl regen voorpeld is dan verklaren ze mij voor gek dat ik dat monster van stal haal......Eewig zonde zeggen ze dan.
Dus het kan ook anders,Maar toch den ik dat ik met een paar jaar harley rij maar dan net zo extreem verbouwd als mijn jap nu.
Veel veilige km's gewenst en uw naaste lief :r
 
Ik ben het met een groot deel met de topicstarter eens. Ook een collega-motorrijder met pech zal ik proberen te helpen als ik kan (waarschijnlijk kan ik met mijn technische kennis niet meer dan mijn mobieltje ter beschikking stellen maar het gaat om het idee ;) ), maar als ik zie dat het die gast is die even terug zo bij de hand liep te doen had ik hem toch mooi laten staan denk ik.
Verder zwaai ik ook naar alles :]
 
Een motor is een motor...een brikkie op 2 wielen en een stuur..

Who cares wat voor merk het is, als het maar rijdt.

Wij hebben een vriendengroep van ongeveer 12 motorrijders...Iedereen heeft een ander type motor, so what?? We helpen elkaar als er een motor kapot is en rijden altijd gezamelijk leuke routes of op motordagen in een groep. Niemand die iets zegt van de ander :r

Het gaat toch om de fun of niet dan? :]
 
maakt geen ene fuck uit!

persoonlijk vind ik een harley gewoon echt wat hebben, das niet uit te leggen!

maar ik houd vooral van enigzzins verbouwde motoren, ikzie liever een mooie verbouwde jap dan een standaard harley
 
Hier stond om een of andere wazige reden een post van mij, met geen zinnige inhoud (bijna net als de rest van mijn posts dus ;) )
 
Laatst bewerkt:
hai hallo ik rij ook hd... werk er hard voor is mooiste wat er is...is gewoon het gevoel...

vind ik ook, maar dat wil niet meteen zeggen dat een jap niets kan zijn!


(al is t wel leuk om mijn vrienden te kloten door ze constant te kloten door hun race motorfiets hun kutjappanner te noemen
 
[me]Flagg is confused
[/me]


Ik rij een intruder. das dus een japanner.

Dit betekent dat ik dus niet moet stoppen voor en zwaaien naar HD's. Moet een grondige hekel hebben aan (met een glimlach) SS'ers en ze het liefst een "yoghurtbeker" noemen.

Zijn er nog speciale richtlijnen jegens andere japanners? beetje honda bashen en yamaha pesten ofzo?

Weet je wat, mijn intelligentie en geheugen is niet van een dusdanig hoog niveau dat ik dat allemaal begrijp en onthoud, dus ik zwaai naar alles op twee wielen en stop voor iedereen die mijn hulp kan gebruiken op hetzelfde aantal wielen als eerder aangegeven. :)

ps zwaaien naar scooters is ook leuk, je ziet ze groeien en trots zijn in die helm. }) :P

disclaimer, bovenstaande slaat ergens op. :)
 
[me]Flagg is confused
[/me]


Ik rij een intruder. das dus een japanner.

ECHT WAAR????





ik zwaai naar alles op twee wielen en stop voor iedereen die mijn hulp kan gebruiken op hetzelfde aantal wielen als eerder aangegeven. :)


:}



disclaimer, bovenstaande slaat ergens op. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan