japanse arai site

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.295
202
ik heb een tijd geleden een japanse site van arai helmen langs zien komen, maar ik kan hem niet meer vinden ... iemand?
Mijn neef gaat naar japan dus ik wil hem een boodschappenlijstje mee geven ;)
 
Let wel op dat Japanse maten en interieurvormen van de helmen anders zijn als europese!!! Kans dat een helm niet goed past is vrij groot...
 
Niet alleen een "kans" maar eigenlijk een zekerheid...... Een Aziatisch hoofd heeft een duidelijk andere vorm dan het onze. Arai maakt 100% zeker een ander model helm voor Japanse koppies.
 
Niet alleen een "kans" maar eigenlijk een zekerheid...... Een Aziatisch hoofd heeft een duidelijk andere vorm dan het onze. Arai maakt 100% zeker een ander model helm voor Japanse koppies.
:?

ik heb een aziatisch hoofd O-) en me Arai (gekocht in NL) past prima :)

B| al die mac donalds heeft me hoofd europees gemaakt B|
 
heb ook een Arai helm gekocht uit Japan. Zit hetzelfde als hier. Heb hem hier gepast en daar bestelt, voor mij geen verschil. Maar ik heb misschien dan ook een apart koppie *D . Heb hem nu twee maanden in huis, de nieuwe Nakano, ziet er in het echt nog beter uit als op de foto.
En het mooiste vind ik nog wel dat ik hem van koop tot thuis binnen 4 dagen had, een brief uit Zeeland doet er nog langer over _O- _O-
 
Scheelt echt superveel geld!
Ik heb mijn Arai RX-7 ook in Japan gehaald en betaalde daar, omgerekend, zo'n 300 Euro voor! Dus tel maar uit je winst! 8-)
 
heb zelf een Japanse Shoei en die past voor geen meter.. Europese maten passen prima, vorm is gewoon heel anders
 
klopt, paul welp van shoei vertelde me laatst dat de maten die op andere continenten gebruikt worden niet overeenkomen met de nederlandse maten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan