Japanse Ducati

hhahaa leuk maar ook een beetje sneu

ooit een keer een omgebouwde shadow gezien met harley:spatborden,tank,verlichting,treeplanken en zelfs een volkomen nutteloos neitwerkende primaire kast.
stond te koop op marktplaats onder harley davidson en werd in de advertentie ook als harley aangeboden????
 
hhahaa leuk maar ook een beetje sneu

ooit een keer een omgebouwde shadow gezien met harley:spatborden,tank,verlichting,treeplanken en zelfs een volkomen nutteloos neitwerkende primaire kast.
stond te koop op marktplaats onder harley davidson en werd in de advertentie ook als harley aangeboden????
had ik ook gedaan...genoeg lullo's die erin trappen _O-
 
deze past wel in dezelfde categorie..

full


'(
 
Ik snap hem niet :N

Eerst maar even volbloed Ducati's bekijken. Het machien in kwestie is een motorfiele travestiet. De buitenkant is gedeeltelijk Ducati, die spreek je aan met 'zij', de rest één of ander japans fabrikaat. Wel knap gedaan overigens en alle respect er voor, doch ik snap de zin er niet van. Waarom geen Duc kopen? De andere oplossing is laten staan.
 
Als hij dan toch zo netjes bezig was, had hij ook wel even z'n kuipwerk etc. een mooi kleurtje mogen geven. En dan gewoon stug de stickers van het merk dat de motor eerst was erop plakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan